Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Du lærer deg hvordan granater, kastekniver og noobtubes oppfører seg når du har spilt en stund. Det blir instinktivt, akkurat som kuletelling når du skyter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Begynner å bli så drit lei de ustabile serverne. Nå ble det "timeout" mens jeg satt godt beskyttet i en krok på derail og styrte AC130, med harrierer min fortsatt oppe og pave low på vent. Ugh

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å vente med harrieren min et par minutter etter at jeg har fått den, akkurat for det :p Det pleier alltid å være en på motstanderlaget som kjører harrier+choppergunner+nuke, og jeg elsker å være den ødeleggende faktoren ^^

 

Det er virkelig morsomt å se på folk som kaller inn sin egen choppergunner mens din harrier fortsatt er i lufta :p Du vet at det helikopteret ikke får et eneste kill ^^

Lenke til kommentar

Til alle dere som klager over noobtube: har dere ikke tenkt over at de fleste (i hvertfall meg selv) bruker noobtube for å få challenges og mastery på [insert våpen]? Eller klager dere over folk som bruker det hele tiden. Hvordan kan dere vite at folk som noobtuber ikke gjør det for å få challenges, men bare på pur faen?

Lenke til kommentar

Jeg personlig er av typen som Olum sier;

Jeg noobtuber alltid hver gang jeg begynner med en AR, nettopp for å få de 20 killsa som trengs for å unlocke shotgun, som trengs for å få Mastery. Så fort 20 kills er gjort, bytter jeg til RDS for å unlocke Holosight, og så til Silencer for å unlocke Heartbeat, og så til ACOG for å unlocke Thermal, og så til Bling med Holo og FMJ for å få Mastery/Extended Mags (som da unlockes samtidig)

 

= Masse XP. (minimum 42,500 hvis man spiller modes med 50xp for kills i tillegg til eventuelle Avenger/Payback/Longshot/Headshots man måtte ta pluss eventuelle Headshot Challenges osv)

 

Vil faktisk anta at man får ca 60,000 XP eller enda mer for å få Mastery på et våpen. 42,500 er ingen headshots/avengers etc, og de 20 siste killsa er bare penetration kills. Avstanden mellom General 4 og Commander er 84,500 XP, og det bør absolutt være mulig å ranke den med kun et våpen om man begynner med en fersk AR og er tålig dugandes i MW2 ;)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...