Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Maskinpistolene eier! :p overpowered

 

Vil ikke direkte si at alle maskinpistolene er OP i hvilken som helst tilstand, det kommer helt ann på banen og evt. moden du spiller. på små trange baner som favela så er kan jeg være enig at Gay 18 akimbo, tmp med extended og evt raffica akimbo er ganske OP. Skal du ut i større terreng som f. eks afghan, derail og wasteland så vil jeg tørre og påstå at våpen som f. eks M16, M4 og acr er bedre, de to sistnevnte eier ikke recoil og har bra med fire rate.

 

e1: svar nr 7000 :woot:

Endret av Zycho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

akimbo av en handgun kan nesten virke som en maskinpistol hvis du trykker fort, og det tar jo 0.1 sec og bla fram til de fra prim. våpen i forhold til maskinpistoler og hagler.

 

At raffica kan fungere på langdistanse er jo helt opp til inviduell definisjon av langdistanse. Fra sniper tak -> sniper tak på derail, eller fra bil haugen til kjerka på wasteland, nei. Det er nå hva jeg ville sagt som langdistanse. Men jeg skal innrømme at jeg har skutt en kis fra det forreste flyvraket og opp på spotten på afghan med raffica, så den kan jo fungere.

Lenke til kommentar
Spill på konsoll så slipper dere hacking. Idioter med noobtube derimot, er fortsatt der :/ For ikke å snakke om kniving. Noen som blir med å kidnappe IW teamet, gi dem en kniv hver og be dem løpe alt de kan mot oss mens vi skyter på dem med AR. Kniving burde være noe som krevde en viss delay ala care package captureing, ikke bare veive med kniven halveis i nærheten av foten til en fyr så dauer han momentant. Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

Hehehe... Bra skrevet, flirte litt her ja :p

Lenke til kommentar

M93 Raffica er ikkje bra med akimbo, fungere mye bedre med red dot sight. Vist du vil definere avstand så kan eg si den drepe bra med 1 burst fra Helikopteret på wasteland til huset lengst vekk inn vindu med nice h.s

 

Dette våpnet har ekstrem bra range og dmg. Vart overaska, i close combat fungere den bra mot G18 akimbo vist du treff.

Lenke til kommentar
Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

 

Skulle man fulgt skikkelig kamp som den foregår i virkeligheten, skulle du tålt bare et skudd i overkroppen nesten uansett. Livet ditt skulle ikke kunne regenereres, og du hadde ikke respawnet hvis du hadde blitt drept.

 

Det er et spill, ikke en krigssimulator.

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar
En liten spoiler fra campaign:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fikk vi noensinne noe hint om hvem den fyren Rangers skulle redde ut av sikkerhetsrommet i Virginia var, eller hva PC-en hans inneholdt? Hadde det noe med storyen å gjøre?

 

 

Yahoo Answers ga meg dette svaret:

 

 

When you arrive at the panic room, Sgt. Foley explicitly states that there"no signs of forced entry" and Cpl. Dunn points out that the tattoos on the dead soldier are not typical of your average trooper. So this was obviously a place where two parties were to meet up and make a highly sensitive exchange. The evidence suggests that Shepherd's H.V.I. was there to make a payoff to Makarov through one of his (Makarov's) Russian Army contacts.

 

You see, Shepherd orchestrated the airport massacre with Makarov. Remember, the game specifically describes Makarov, not as an idealist, but as a greedy whore that works for money. He wouldn't have thought up a scheme to kill off a bunch of Russians and leave an American (the guy you play who gets shot at the end of the massacre level) to blame.

 

Shepherd on the other hand has every reason to. He wants to write history as the victor, he controlled who he sent in to Makarovs group. Why did Shepherd have a need to execute Ghost and Roach after they copied the file on Makarov in the house? Makarov's file implicated Shepherd's collaboration in the airport massacre.

 

 

Lenke til kommentar
rart at alle prt.screen blir svarte... :( Noen som har løsningen? kun i mw2 dei blir svarte (sjølv med dual screen)

Last ned http://www.wegame.com/ og slutt å trykk på print screen. Hver gang du vil ta et screenshot i fremtiden, så trykker du på "definerbar knapp" og den lagrer bildet for deg. Fordelen med dette er at du slipper å gå ut av spillet for å lagre bildet før du kan ta neste (uten at det forrige blir slettet), samt at bildene tar mye mindre plass.

Du kan også ta opp video i HD med programmet fra spillet hvis ønskelig :)

 

Det siste du skal gjøre er å slutte å trykke på print screen :p

Bruker selv Wegame. Programme støtter spille jeg spiller men når jeg trykker på knappen jeg har valgt for og ta bilde så skjer det absolutt ingenting. Har prøvd og endre den definerbare knappen mange ganger men skjer ingenting.

 

Noen tips ?

Lenke til kommentar

Var borti to servere igår, den første var vasteland med server-sided cheat. Hver gang noen gjorde et hopp ble de sendt 100 meter rett opp også gjorde fysikken resten av jobben. Det andre var på Rust, der var det en med choppergunner og aimbot som fikk over 3000 poeng på 2 minutter. Nei, håper at dette blir fikset på snart, og håper inderlig det er en fungerende delayed ban som kaster alle ut av spillet.

Lenke til kommentar
Kniving burde være noe som krevde en viss delay ala care package captureing, ikke bare veive med kniven halveis i nærheten av foten til en fyr så dauer han momentant. Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

 

Er på grensa til latterlig hver gang en ser killcam der man har blitt drept av knife med Commando. En sånn perk har ikke noe i et krigsspill å gjøre. Det å kunne teleportere seg fremover hører hjemme i fantasy og sci-fi.

Lenke til kommentar
Kniving burde være noe som krevde en viss delay ala care package captureing, ikke bare veive med kniven halveis i nærheten av foten til en fyr så dauer han momentant. Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

 

Er på grensa til latterlig hver gang en ser killcam der man har blitt drept av knife med Commando. En sånn perk har ikke noe i et krigsspill å gjøre. Det å kunne teleportere seg fremover hører hjemme i fantasy og sci-fi.

 

 

Fra den andre siden - det er ekstremt gøy å spille som :p

Lenke til kommentar
Kniving burde være noe som krevde en viss delay ala care package captureing, ikke bare veive med kniven halveis i nærheten av foten til en fyr så dauer han momentant. Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

 

Er på grensa til latterlig hver gang en ser killcam der man har blitt drept av knife med Commando. En sånn perk har ikke noe i et krigsspill å gjøre. Det å kunne teleportere seg fremover hører hjemme i fantasy og sci-fi.

 

 

Fra den andre siden - det er ekstremt gøy å spille som :p

 

 

 

nei.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...