Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg fått lånt meg en PS3 der jeg prøver Modern Warfare 2.

Og det merkelige er at på PC så lagger det hele tiden uansett host uansett mode, men på PS3 har jeg ikke merket EN lagg uansett mode, hva er det som skjer?

 

MW2 er "fucked opp" på PC. Enkelt og greit. Hadde jeg hatt det på PC, hadde jeg aldri spilt public. Samme som med CS. Cheatere og laggere, det er så mye lettere å ødelegge med pc enn konsoll.

Lenke til kommentar

Hadde ein ganske rar runde på wasteland, ser plutseleg mye klaging på cheater og fårstår ikkje driten om det er meg dei klage på. Skaffet meg Harrier og Chopper Gunner plutseleg vert eg skoten over halve brettet rett i hove.. Forbanna aimboter!!!

 

Knuser ned Harrier og Sette opp Chopper Gunner, Skaffer meg endå ein Harrier og moser den ned i spawn derians og forsette med Chopper Gunner. Klare og skaffe meg nuke og ta den forbanna jukseren! Faen god runde.

 

rart at alle prt.screen blir svarte... :( Noen som har løsningen? kun i mw2 dei blir svarte (sjølv med dual screen)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Er ikke rart dett går dårlig når en fyr hacker, skaper lagg, har lav gravity og fucker opp spillgleden :realmad:

post-169569-1265731259_thumb.jpg

 

Jeg har nesten ikke fått spilt MW2 enda siden det ikke funker på den stasjonære PC'n, men det blir enda verre når jeg må spille på en bærbar, og ikke minst mot folk som enten hacker eller bruker noobtube 24/7... :realmad:

 

Det der er ingenting i forholdt til dette:

 

post-105746-1265749981_thumb.jpg

(Sjekk fyren på det andre laget)

Lenke til kommentar
rart at alle prt.screen blir svarte... :( Noen som har løsningen? kun i mw2 dei blir svarte (sjølv med dual screen)

Bruker du Windows 7 mon tro? Etter at jeg bytta har screenshot-funksjonen vært bugga, noe den er i Win7 opp mot MW2. Skal funke med alt+prtscrn, men jeg opplever at man må trykke dette et lass av ganger for at det kanskje skal bli tatt et bilde. Temmelig ustabilt altså, og funker som regel ikke om man vil ta screenshot av noe som skjer der og da.

Lenke til kommentar
Er ikke rart dett går dårlig når en fyr hacker, skaper lagg, har lav gravity og fucker opp spillgleden :realmad:

post-169569-1265731259_thumb.jpg

 

Jeg har nesten ikke fått spilt MW2 enda siden det ikke funker på den stasjonære PC'n, men det blir enda verre når jeg må spille på en bærbar, og ikke minst mot folk som enten hacker eller bruker noobtube 24/7... :realmad:

 

Det der er ingenting i forholdt til dette:

 

post-105746-1265749981_thumb.jpg

(Sjekk fyren på det andre laget)

 

Ser den... Men det er akkurat like kjipt samme hvor mange poeng de får... Cheating er for noobs...

Lenke til kommentar
rart at alle prt.screen blir svarte... :( Noen som har løsningen? kun i mw2 dei blir svarte (sjølv med dual screen)

Last ned http://www.wegame.com/ og slutt å trykk på print screen. Hver gang du vil ta et screenshot i fremtiden, så trykker du på "definerbar knapp" og den lagrer bildet for deg. Fordelen med dette er at du slipper å gå ut av spillet for å lagre bildet før du kan ta neste (uten at det forrige blir slettet), samt at bildene tar mye mindre plass.

Du kan også ta opp video i HD med programmet fra spillet hvis ønskelig :)

 

Det siste du skal gjøre er å slutte å trykke på print screen :p

Lenke til kommentar

Synd at det er forsatt det samme problemet sjølv med "alt + prntscreen" knappen. Det er faktisk litt merkeleg siden eg får bilde heilt fint nokon ganger menst andre ganger eg starte mw2 får eg svarte bilde uansett.

 

Eg er ikkje intresert i flere program på pc-en når Windows skal fint klare jobben sjølv. Men må kanskje ta denne løsningen vist ikkje eg får fikset da. Skal ta og oppdatere driveren til skjermkortet + reinstall av mw2 sjå om det kan hjelper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spill på konsoll så slipper dere hacking. Idioter med noobtube derimot, er fortsatt der :/ For ikke å snakke om kniving. Noen som blir med å kidnappe IW teamet, gi dem en kniv hver og be dem løpe alt de kan mot oss mens vi skyter på dem med AR. Kniving burde være noe som krevde en viss delay ala care package captureing, ikke bare veive med kniven halveis i nærheten av foten til en fyr så dauer han momentant. Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

Lenke til kommentar

Når man i tillegg har litt lagg, og han med kniv har commando, kan man jo knive 5 meter :/

 

Hadde 5 fine runder i kveld, alle med 4:1 ++ i K/D :) Denne gangen slapp jeg unna noob-tubers, og fant un at famas er sterkt undervurdert.. Endte flere ganger med å komme seirende ut av 3v1 kamper på åpne steder.. :p

Lenke til kommentar
Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

 

Nja Samurai sverd blir for drøyt, i følge IW tror jeg det hadde holdt med en vanlig kjøkken kniv eller en samekniv i størrelse. Møtte en klan istad når jeg spilte med noen venner. en Runde var alle sånne rambo LMG jævler, en annen hadde alle Riot shield, en tredje hadde de marathon,lightweight,ninja Tac knife og den siste runden brukte alle noob tube. Var irriterende, men morro :)

 

Personlig slenger jeg bare på commando når jeg møter tac knifere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...