Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

jeg får opp at jeg må fikse på NAT instillingene mine. er nå inne på Zyxel routern min (lest guide fra telenor) men skjønner ikke HELT hva jeg skal adde der ! noen som vet?

 

<a href="http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}" target="_blank" rel="nofollow">http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}</a>

Om du har xbox se her

takk !

 

problemet er bare at det der er til xbox. jeg trenger til pc. er det samme porter som skal åpnes? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EG forstår ikkje ka folk klager etter, litt kort singelplayer, men den var jo dritt bra, anbefaler alle og spille på veteran, mykje meir action. Spec Ops og er jo dritt kult, også har du den geniale multiplayeren.

Er så enig med deg. Syns spillet er dritbra jeg. Skjønner ikke hvorfor folk klager så mye.

Skjønner kanskje at de som spiller pc er missfornøyd med at det ikke er dedicated servers, men eller syns jeg at spillet er helt konge. Kommer til å bli spilt mye dette her ja.

Lenke til kommentar

Sitter bare med bugs i spillet jeg, får jo kanskje loada 1 map av 6 ganger jeg prøver. Ellers fryser spillet seg i loadinga :p Gir snart opp hele dritten. Blir bare forbanna på pengesnylterne IW som ikke gjør annet for communityen sin. Tafatte drittfolk. 7 og sist så vil jeg si at de hadde kommet lenger med det communityen ville og solgt mye mer hadde de gjort det på "standard" måten istedet for og tenke anti-piratkopiering gjennom steam, for det er det eneste de tenker på. Cheaterne derimot!! Handler kun om penger dette her. Fuck de som spiller det, så lenge folk kjøper er de fornøyd.

 

Phuu der fikk jeg ut dagens frustrasjon av dette prakteksemplaret drittspill (min mening).

 

Ja jeg har lastet ned seneste driver til skjermkort etc. Får bare vente på patch og skjer det ikke en dritt da, skal jeg faen meg ta flyplass-massacre på IW studioes x)

Lenke til kommentar

Kjøpte det til PC og fant ut at problemet jeg hadde i starten med at det kræsjer bare er at jeg må starte spillet, vente ca. 30 sek så alt+esc og så funker det igjen lol. Nettop rundet SP nå på hardened. Synes MW2 var mye lettere enn MW i grunn. SP delen var meget bra, men jeg synes ikke helt at de har klart å toppe MW1. Var ikke like engasjerende synes jeg. Det mistet også litt av den røde tråden siden man hopper hit og dit og til tider ante jeg ikke hvilken person jeg var :p De har dog gjort en god jobb med grafikken. Jeg tror de la fokuset på å heller finjustere grafikken fra MW1 slik at de som hadde MW1 også kunne spille MW2 på ca. samme settings.

Lenke til kommentar
Sitter bare med bugs i spillet jeg, får jo kanskje loada 1 map av 6 ganger jeg prøver. Ellers fryser spillet seg i loadinga :p Gir snart opp hele dritten. Blir bare forbanna på pengesnylterne IW som ikke gjør annet for communityen sin. Tafatte drittfolk. 7 og sist så vil jeg si at de hadde kommet lenger med det communityen ville og solgt mye mer hadde de gjort det på "standard" måten istedet for og tenke anti-piratkopiering gjennom steam, for det er det eneste de tenker på. Cheaterne derimot!! Handler kun om penger dette her. Fuck de som spiller det, så lenge folk kjøper er de fornøyd.

 

Phuu der fikk jeg ut dagens frustrasjon av dette prakteksemplaret drittspill (min mening).

 

Ja jeg har lastet ned seneste driver til skjermkort etc. Får bare vente på patch og skjer det ikke en dritt da, skal jeg faen meg ta flyplass-massacre på IW studioes x)

 

Høres ut som du har noe problemer med pc'en din. At spillet fryser, betyr ikkje at det må være spillet det er noe galt med. Funker helt feilfritt hos meg ;)

Lenke til kommentar
Jeg derimot digger spillet, har ikke hatt noen problemer so far! Er på det oppdraget i Rio De Janero. Flyplassoppdraget var digg! Jeg likte det:P

 

 

oii da.. Digg og drepe sivile :ph34r:

 

Jeg ELSKER spillet. Og det beste av alt er menyene :love:

 

Japp, det var faktisk digg og drepe dem. Noe trøbbel med det?

 

 

Nei kos deg du, personlig likte jeg Første snø oppdr best.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt grunnen til at så mange klager ivei...Har selv PC-versjonen, og det fungerer glitrende uten snev av problemer eller bugs. Hva som er så enormt flott med dedicated servers skjønner ikke jeg, da det fungerer glitrende uten. Menmen, noen MÅ jo alltid ha noe å klage på. Selv liker jeg å ta ting for det det er, og ikke være så negativ til alt mulig. Ser jo ofte at det er samme mennesker som klager samme hva det er (tenkte nå ikke spesielt på dette forumet, men helt generelt)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...