Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jeg har predator missile. men den ber meg skyte med den hele tia. men er ingen å skyte på Bruk den i starten hver runde, da kommer det biler å trucker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) bruker den hele tia. men kommer jo ikke mer etter å ha restartet mission så kom jeg videre var spillet som hang seg Endret 9. februar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er ikke rart dett går dårlig når en fyr hacker, skaper lagg, har lav gravity og fucker opp spillgleden Jeg har nesten ikke fått spilt MW2 enda siden det ikke funker på den stasjonære PC'n, men det blir enda verre når jeg må spille på en bærbar, og ikke minst mot folk som enten hacker eller bruker noobtube 24/7... Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det egentlig noen grunn til å bruke M16 over FAMAS? De har samme damage (30-40), FAMAS har høyere rate of fire,høyere accuracy mindre recoil og beholder damagen over lengre avstander. Når jeg bruker M16 over lengre avstander virker det som om jeg kun treffer med 1 eller 2 av skuddene i bursten pga lavere accuracy, og dreper da sjeldent på 1 burst, i motsetning til FAMAS. Innvendinger? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Famas høres ut som du slipper en fis. Holder det? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 etter å ha restartet mission så kom jeg videre var spillet som hang seg Godt mulig at det bare var en sleip jævel som gjemte seg godt også. Har hatt en del av dem x] Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bra at det går ann å raportere cheatere da! eeh nei. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 etter å ha restartet mission så kom jeg videre var spillet som hang seg Godt mulig at det bare var en sleip jævel som gjemte seg godt også. Har hatt en del av dem x] var captein raise som hang fast og ikke kom seg videre:P stt på kne under en bygning. etter jeg tok restart mission så beveget han seg videre:P Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er ikke rart dett går dårlig når en fyr hacker, skaper lagg, har lav gravity og fucker opp spillgleden Jeg har nesten ikke fått spilt MW2 enda siden det ikke funker på den stasjonære PC'n, men det blir enda verre når jeg må spille på en bærbar, og ikke minst mot folk som enten hacker eller bruker noobtube 24/7... Har akkurat spilt mot den "klanen" han er fra nå, og det var ikke morsomt. De brukte hardline og care package. i alle care packages lå det en AC 130 :S Det er ikke gøy når de fyrer opp AC 130'n, og låser alle motstanderne til bakken så de ikke får flyttet seg ut av spawnen. Tror jeg så 265 kills på han ene når han fyrte opp sin AC130. Dette var helt i starten av runden :S Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Får håpe de slutter snart, det er så kjedelig å spille mot folk som cheater... Jeg skjønner ikke hva som er så gøy med å cheate, det er rett og slett tragisk Endret 9. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Får håpe de slutter snart, det er så kjedelig å spille mot folk som cheater... Jeg skjønner ikke hva som er så gøy med å cheate, det er rett og slett tragisk Jeg synes det er kjempegøy! Nå strekker min cheating seg til RPG-spill som jeg allerede har rundet, men likevel x] Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Andelen cheatere på hardcore er nå høyere enn andelen som spiller legit. Mye takket være public-hacks. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi får håpe IW lærer av dette problemet, løsningen de valgte er ødeleggende for spillopplevelsen både med tanke på cheats og folk som får hoste med elendig ping. Det må ihvertfall gå an å rapportere cheatere og brukere med dårlig ping slik at de faktisk blir bannet fra public games. De kan gjerne spille på lan med sine cheats og dårlige ping, men public skal de vekk fra! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 En liten spoiler fra campaign: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk vi noensinne noe hint om hvem den fyren Rangers skulle redde ut av sikkerhetsrommet i Virginia var, eller hva PC-en hans inneholdt? Hadde det noe med storyen å gjøre? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det egentlig noen grunn til å bruke M16 over FAMAS? De har samme damage (30-40), FAMAS har høyere rate of fire,høyere accuracy mindre recoil og beholder damagen over lengre avstander. Når jeg bruker M16 over lengre avstander virker det som om jeg kun treffer med 1 eller 2 av skuddene i bursten pga lavere accuracy, og dreper da sjeldent på 1 burst, i motsetning til FAMAS. Innvendinger? Burst. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Begge er jo burst. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Begge er jo burst. Ops, tenkte han mente de to første våpnene, sorry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå har jeg fått lånt meg en PS3 der jeg prøver Modern Warfare 2. Og det merkelige er at på PC så lagger det hele tiden uansett host uansett mode, men på PS3 har jeg ikke merket EN lagg uansett mode, hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lurer veldig på hvordan en kommer seg på den andre bygningen i highrise, den med svømmebassenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå