Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
jeg har predator missile. men den ber meg skyte med den hele tia. men er ingen å skyte på

Bruk den i starten hver runde, da kommer det biler å trucker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke rart dett går dårlig når en fyr hacker, skaper lagg, har lav gravity og fucker opp spillgleden :realmad:

post-169569-1265731259_thumb.jpg

 

Jeg har nesten ikke fått spilt MW2 enda siden det ikke funker på den stasjonære PC'n, men det blir enda verre når jeg må spille på en bærbar, og ikke minst mot folk som enten hacker eller bruker noobtube 24/7... :realmad:

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen grunn til å bruke M16 over FAMAS? De har samme damage (30-40), FAMAS har høyere rate of fire,høyere accuracy mindre recoil og beholder damagen over lengre avstander. Når jeg bruker M16 over lengre avstander virker det som om jeg kun treffer med 1 eller 2 av skuddene i bursten pga lavere accuracy, og dreper da sjeldent på 1 burst, i motsetning til FAMAS. Innvendinger?

Lenke til kommentar
Er ikke rart dett går dårlig når en fyr hacker, skaper lagg, har lav gravity og fucker opp spillgleden :realmad:

post-169569-1265731259_thumb.jpg

 

Jeg har nesten ikke fått spilt MW2 enda siden det ikke funker på den stasjonære PC'n, men det blir enda verre når jeg må spille på en bærbar, og ikke minst mot folk som enten hacker eller bruker noobtube 24/7... :realmad:

Har akkurat spilt mot den "klanen" han er fra nå, og det var ikke morsomt. De brukte hardline og care package. i alle care packages lå det en AC 130 :S Det er ikke gøy når de fyrer opp AC 130'n, og låser alle motstanderne til bakken så de ikke får flyttet seg ut av spawnen. Tror jeg så 265 kills på han ene når han fyrte opp sin AC130. Dette var helt i starten av runden :S

Lenke til kommentar

Vi får håpe IW lærer av dette problemet, løsningen de valgte er ødeleggende for spillopplevelsen både med tanke på cheats og folk som får hoste med elendig ping.

 

Det må ihvertfall gå an å rapportere cheatere og brukere med dårlig ping slik at de faktisk blir bannet fra public games. De kan gjerne spille på lan med sine cheats og dårlige ping, men public skal de vekk fra!

Lenke til kommentar
Er det egentlig noen grunn til å bruke M16 over FAMAS? De har samme damage (30-40), FAMAS har høyere rate of fire,høyere accuracy mindre recoil og beholder damagen over lengre avstander. Når jeg bruker M16 over lengre avstander virker det som om jeg kun treffer med 1 eller 2 av skuddene i bursten pga lavere accuracy, og dreper da sjeldent på 1 burst, i motsetning til FAMAS. Innvendinger?

Burst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nå har jeg fått lånt meg en PS3 der jeg prøver Modern Warfare 2.

Og det merkelige er at på PC så lagger det hele tiden uansett host uansett mode, men på PS3 har jeg ikke merket EN lagg uansett mode, hva er det som skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...