Christoffero89 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Barejeg som er lei av disse hitler parodiene? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Faen så gammel den hitler greia er, får ikke til å synes den er moro lengre jeg Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 hehe gammell.... hehe gammell.... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Ny for min del, og en av de beste Hitler versjonene jeg har sett... :!: priceless når han sier det med innkjøp av grafikkortet og TB disker. ^^, Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 "Don't worry, I pre-ordered the XBOX-version for us" roflmao Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Endå ein parodi med hitler ja..... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) "Don't worry, I pre-ordered the XBOX-version for us" roflmao Synd hitlers xbox er bannet fra xbox live (er en parodi der og ja) jeg liker best ipad parodien:P Endret 9. februar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Synd hitlers xbox er bannet fra xbox live (er en parodi der og ja) jeg liker best ipad parodien:P Den er den beste Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er rimlig lei care-package buggen på PS3/Xbox 360 nå Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 hva slags bugg er det? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Gammel eller ei! Når man tekster det så bra er det morsomt! Noen av disse hitler parodiene er elendig, men den der var tidig. Spilte btw nettopp Battlefield BC2(demo). Det BØR forbedres før det kommer ut. Haha! Det var faktisk bare kaotisk kontra MW2. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er rimlig lei care-package buggen på PS3/Xbox 360 nå Er ikke den fjernet da? Ihvertfall på 360? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) hva slags bugg er det? Det er en bugg som gjør at hvis du får carepackage og gjør ting i en bestemt rekkefølge før du kaller inn luftslippet så får du en ny carepackage med en gang. (Kan gjentas til alle hater deg) EDIT: Jeg spilelr 360, mener jeg så denne flere ganger i helgen. Endret 9. februar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er rimlig lei care-package buggen på PS3/Xbox 360 nå Er ikke den fjernet da? Ihvertfall på 360? Er ps3 det er fjerna fra. Har ikke møtt CP buggers der, noensinne. XBOX er det overalt. Tror microsoft har en rar policy ellerno som gjør at alt tar mye lengre tid å få gjennom enn alt annet. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er rimlig lei care-package buggen på PS3/Xbox 360 nå Er ikke den fjernet da? Ihvertfall på 360? Nei, men kanskje på ps3 er ikke sikker. snakket med en på skolen idag som hadde kanskje funnet en ny en men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jupp, virker som alle fixene kommer først til ps3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 sitter fast her: større bilde: http://bildr.no/image/585303.jpeg på mission står der keep enemies away from the submarine. men jeg finner ingen fiender. alle er tatt og den maser om å skyte predator missile hele tia. hva skal jeg? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Plukk opp predator missilen som ligger rett ved der du spawner. Er en pc som ligger oppe på en slags boks. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) jeg har predator missile. men den ber meg skyte med den hele tia. men er ingen å skyte på lurer på om den har hengt seg? restater mission jeg Endret 9. februar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå