Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man enda ta one shoot med silencer på baret med stopping power?

Ganske sikker på at du må treffe HS for å få oneshot kill.

 

Dette er feil, man kan treffe i brystet og allikevel oneshote. Brukte utrolig mye barrett, silencer og SP i "nullte" prestige. Men det er ikke et setup og løpe rundt med, ligg mye stille.

 

Nå har jeg gått til å spille sniper uten stoppingpower. Dette er egentlig mest fordi jeg ikke orker å ligge stille på samme plassen i mer enn noen sekunder av gangen. Blir så kjedelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Dæven så bra den M21-EN er, altså den siste sniper rifla. Null recoil, jævlig bra og snipe med :p

På hardcore er den ekstremt bra, på vanlig tdm er den hakket dårligere.

Lenke til kommentar
Fmj er knall igjennom vinduer.

Sånn jeg fikk Extended Mags på Intervention :D

 

40 BUllet penetration kills med sniper tar laaang tid.

egentlig ikke ;) kommer annpå hvordan sniper du spiller...

 

hvilket map er det der? :O Aldri sett det før .. :p

 

EDIT: er det highrise? :O

ja det er highrise. så det ikke først jeg heller ;)

 

bra accuracy og K/D man får da :D

 

-Ingen spiller hardcore

-Alt for stor rekyl på deagle

- jeg spiller hardcore så du burde ikke komme med en påstand du tydeligvis ikke har noe kjennskap til ;)

- rekylen hjelper deg veldig mye har jeg erfart etter rundt 500kills med deagle, skyt to raske skudd etter hverandre når du har siktet på magen og du får headshot ;) + at hvis du spiller hardcore dreper deagle deg over hele derail ;)

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar
-Ingen spiller hardcore

-Alt for stor rekyl på deagle

 

- jeg spiller hardcore så du burde ikke komme med en påstand du tydeligvis ikke har noe kjennskap til ;)

- rekylen hjelper deg veldig mye har jeg erfart etter rundt 500kills med deagle, skyt to raske skudd etter hverandre når du har siktet på magen og du får headshot ;) + at hvis du spiller hardcore dreper deagle deg over hele derail ;)

 

-Det han mente var vel sannsynligvis at det, etter hans meninger, er veldig få som spiller hardcore.

-Deagel skal jeg ikke uttale meg noe om, ettersom jeg ikke har prøvd den på annet enn PS3 (og der er jeg heller VELDIG dårlig). men om du syns rekylen hjelper deg, så kjør på, tviler vel egentlig på at hvis du skyter i magen på avstander som på Derail at neste skudd er headshot, så det begrenser det vel visse avstander?

 

//Henrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...