Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Har intervention noen andre fordeler som ikke gir seg til uttrykk i "grafene":http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multi.../sniper-rifles/

 

 

Grafene sier lite. Intervention har faktisk ingen fordeler over Barrett, annet enn at den ikke er så stygg og ikke høres så komisk ut. Alle sniperriflene har damage på 70 vanlig og 50 med silencer. Forskjellen ligger derimot i damage multipliers, dvs ekstra damage når du treffer visse kroppsdelere. Alle sniperne har 1.5 på hodet. Alle unntatt M21 har 1.5 på brytstet (M21 har 1.1). Barrett og Intervention har 1.1 på kroppen generelt (magen), WA2000 og M21 har 1.0. Alle har 1.0 på lemmer (armer og bein). DVS at alle snipere uten silencer dreper på ett skudd i hodet uten stopping power, fordi 70*1,5= 105 (health er 100). Når du har multipler på 1.1, kommer du bare opp i 77 i skade uten stopping power, men har du stopping power kommer du opp i 108 (70*1,4*1,1). DVS at med stopping power dreper både Intervention og Barrett med ett skudd alle steder på kroppen unntatt lemmene. Poenget er at barrett er semiautomatisk og svaier mindre enn intervention, samt har større magasin, så med lik skade og like multipliers er det ingenting som gjør Intervention bedre annet enn subjektive ting (f.eks lyd, utseendet, og om man foretrekker stor recoil (barrett) eller reload for hvert skudd (botl ac tion, intervention). Jeg bruker selv intervention av subjektive grunner :S

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grafene sier lite. Intervention har faktisk ingen fordeler over Barrett, annet enn at d.............

 

Veldig interessant forklaring, takk skal du ha, liker ting man kan regne på, trodde ikke det var lagt opp så enkelt.

 

Tallene, hvor har du de fra?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Liker og intervention mye beder over de andre sniper riflene.

 

Hater lyd og coilen på Barret :wallbash:

 

Recoilen på barret er jo bedre enn den på Intervention.. Så hvorfor liker du ikke den? ;)

 

Nei. Recoil er ikke bedre. Sway er bedre. Skal dog sies at Intervention har random recoil. Noen ganger merkes den ikke, mens andre ganger er den irriterende.

Selv bruker jeg Barretten for øyeblikket, siden jeg har gjort alle challenges med Intervention. Er litt usikker på hvilken jeg liker best nå. For meg føles det som jeg treffer bedre på avstand med intervention, men Barretten scoper kjappere og er semi auto, noe som gjør den bedre til quickscoping på kloss hold.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hehe, tru eg er enig igjen med Wheelman og Iskall med lyden! Den er herleg!

 

At folk klage på recoil på barret er heilt feil, den har recoil mer en intervention. Men recoil er såpass enkel og kontroler at det er eit herlig våpen og bruke!

 

EDIT:

hvilket våpen er barett?

 

BARRETT .50CAL. Andre sniperen i spelet. Link sniper mw2

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Quick scope funke like bra på barret, no scope fungere konge uten problem. Sier ikkje Intervention er dårlig sniper, herregud brukte den nesten 70 lvl's men skulle eg valgt hadde det blitt Barret no pga eit par ting eg liker bedre men den rett og slett.

 

Jaja, alle har jo sin favoritt og quick scope funker jo like bra med alle snipers :) poenget mitt var jo at barret har betydelig større recoil enn intervention hvis du bruker den som vanlig sniper :p eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar

Merke nesten ikkje recoil på Barret (Ikkje UMP45 heller) men no har eg spelt cs litt lenge :p

 

Men kva meiner du med "bruke den som vanlig sniper?" Har campa med den, har springet agro med den, har brukt den i close range, long range you name it. Ser ikkje nokon grunn til den er dårligere.

 

Men det hjelp svært lite og skyte 3 skudd i sekunde fordi du bommer, bruk den få in timingen, venn deg til recoil og vips: You love it!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Merke nesten ikkje recoil på Barret (Ikkje UMP45 heller) men no har eg spelt cs litt lenge :p

 

Men kva meiner du med "bruke den som vanlig sniper?" Har campa med den, har springet agro med den, har brukt den i close range, long range you name it. Ser ikkje nokon grunn til den er dårligere.

 

Men det hjelp svært lite og skyte 3 skudd i sekunde fordi du bommer, bruk den få in timingen, venn deg til recoil og vips: You love it!

 

Vanlig sniper, altså ligge/campe på en spot å plukke folk som løper rundt. Da har du som regel scopet oppe i en lengre periode :) Men det er jo som du sier, man må bruke weppet å venne seg til det uansett hvordan du spiller med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...