Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får like mye poeng som det tok deg i kills.. Tror jeg?

Altså, 3 kills = 150 poeng for uav, ergo du får 150 points ved å gi den bort.

Eneste jeg ikke lar andre få er Pavelow. CG/ac130 spørs på banen og hvor mye kills jeg kan dra inn selv.

rundt lvl 30 og fikk 5,5k match bonus, ikke verst det? tror det var pga packages. CP og emergency airdrop, ga bort alt bortsett fra en pavelow.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
lang range på SPAS i forhold til den shotgun rangen jeg er vant med fra cod4. Har du ikke lagt merke til at den skyter lengre enn man skulle tro med en slik shotgun?

 

 

Husker Spasen hadde lang rekkevidde på RainBow Six: Vegas 2 også. En jeg pratet med der sa at i virkeligheten skyter spas få store kuler motfor mange små kuler, men gudene vet om det er riktig.

Lenke til kommentar

Fant u jeg skulle tvinge meg til å spille litt sniper i helgen, (selv om jeg har slitt litt med å få det til) for å få unlocket sikter og sensors.

 

Hadde bare noen få kills og fikk raskt silencer på 10 kills.

 

Så gikk det tråttere med silencer opp til 20 kills og ACOG siden jeg da som oftest trengte 2 skudd.

 

Men så når jeg skulle begynne å spille med ACOG for å få thermal stoppet det helt opp. Tror jeg spilte 3 games før jeg fikk 1 kill med ACOGen på. Det tok seg opp etterhvert, men syntes faktisk dette var vanskeligere enn silencer-kills.

 

Uansett, nå har jeg thermal, og det er vel og bra, men jeg ser på sammenlingningene med de andre sniperriflene, så ser de jo stort sett like ut bortsett fra fire-rate (som kan være grei å ha).

 

Har intervention noen andre fordeler som ikke gir seg til uttrykk i "grafene":

http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multi.../sniper-rifles/

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...