Lapp1 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Masse kills og masse bomb plants + defs, og kanskje gi bort et tonn care packager som er bra = massemasse xp. Fikk vel 16k uten challanges, (21k med) da jeg spilte bra en runde. hadde vel 70 til no', deffa og planta masse. Vær hissig, men ikke kast deg i grava. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Man får veldig mye xp av demolition, Men du må la tiden gå mest mulig i kvar omgang og la det andre laget vinne minst ein gang. Med og vinne 2 - 1 på demoltion når tiden har blitt utnyttet mest mulig er det fort 10-15k berre i match bonus! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Spille defensive? Får man mye poeng av å gi vekk care package? tøøft Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Man får like mye poeng som det tok deg i kills.. Tror jeg? Altså, 3 kills = 150 poeng for uav, ergo du får 150 points ved å gi den bort. Eneste jeg ikke lar andre få er Pavelow. CG/ac130 spørs på banen og hvor mye kills jeg kan dra inn selv. rundt lvl 30 og fikk 5,5k match bonus, ikke verst det? tror det var pga packages. CP og emergency airdrop, ga bort alt bortsett fra en pavelow. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Spille defensive trengst ikkje vist du har 5 venner i party Plante siste bombe plassen når det er 30 sek igjen av tiden. Massive exp! + rape spawn plassen til andre laget er morro Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 lang range på SPAS i forhold til den shotgun rangen jeg er vant med fra cod4. Har du ikke lagt merke til at den skyter lengre enn man skulle tro med en slik shotgun? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Misbruk av ordet usakelig? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Da var dritten nede igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 lang range på SPAS i forhold til den shotgun rangen jeg er vant med fra cod4. Har du ikke lagt merke til at den skyter lengre enn man skulle tro med en slik shotgun? Husker Spasen hadde lang rekkevidde på RainBow Six: Vegas 2 også. En jeg pratet med der sa at i virkeligheten skyter spas få store kuler motfor mange små kuler, men gudene vet om det er riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Har dere noen gang skutt med hagle? Skuddene går ganske langt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Enig med Iskall. Idiotisk å nerfe akimbo-modellene til samme range som single også. Skuddene løser seg ikke akkurat opp i lufta.. Lenke til kommentar
branick Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Personlig syns jeg SPAS er fin som den er nå jeg, spesiellt passer den godt med løpeklasser hvor man rekker å komme bak fienden usett ^^ Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Er det noen som gidder å sette på lyddemper på hagle? Rekkevidden blir nesten lik 0 så man kan likegjerne bruke kniv. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Fant u jeg skulle tvinge meg til å spille litt sniper i helgen, (selv om jeg har slitt litt med å få det til) for å få unlocket sikter og sensors. Hadde bare noen få kills og fikk raskt silencer på 10 kills. Så gikk det tråttere med silencer opp til 20 kills og ACOG siden jeg da som oftest trengte 2 skudd. Men så når jeg skulle begynne å spille med ACOG for å få thermal stoppet det helt opp. Tror jeg spilte 3 games før jeg fikk 1 kill med ACOGen på. Det tok seg opp etterhvert, men syntes faktisk dette var vanskeligere enn silencer-kills. Uansett, nå har jeg thermal, og det er vel og bra, men jeg ser på sammenlingningene med de andre sniperriflene, så ser de jo stort sett like ut bortsett fra fire-rate (som kan være grei å ha). Har intervention noen andre fordeler som ikke gir seg til uttrykk i "grafene": http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multi.../sniper-rifles/ Endret 8. februar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 På den banen på toppen av en skyskraper med heisekranene har jeg sett flere som sto på nabobygningen. Hvordan klarte de det? (ps3) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 ACOG er helt ubrukelig på snipere, desverre. Nøyaktigheten forfaller helt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 jepp, idiotisk egentlig at det skal være en challange for å bruke den funker dårlig på de fleste andre weapons også egentlig... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er så fornøyd nå Fikk svar på steam-support forespørselen min i går kveld, og nå har de stilt min tyske utgave av MW2 over til den normale Ingen flere folk som løper rundt og gauker på tysk lengre ^^ Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 ACOG er morsomt å bruke på sniper-class Sikter raskt, kan løpe rundt og hvis du setter på stopping power så er du klar. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 På den banen på toppen av en skyskraper med heisekranene har jeg sett flere som sto på nabobygningen. Hvordan klarte de det? (ps3) http://www.youtube.com/watch?v=I1smHszgDWk (de irriterende meldingene som dekker skjermen forsvinner, bare vent litt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå