Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Her snakker vi en som har talent med Throwing Knife. Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Spilte nå nettopp, og måtte bare poste dette et sted. Hvorfor er det slik at hvis man går med skjold og skal reflektere alle eksplosiver så dør man av en liten ekkel semtex? Uansett om den er stuck midt på skjoldet skulle den vel ikke kunne drepe? Irriterer meg noe grenseløst, er jo null poeng med skjold da. Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Spilte nå nettopp, og måtte bare poste dette et sted.Hvorfor er det slik at hvis man går med skjold og skal reflektere alle eksplosiver så dør man av en liten ekkel semtex? Uansett om den er stuck midt på skjoldet skulle den vel ikke kunne drepe? Irriterer meg noe grenseløst, er jo null poeng med skjold da. på equipment så setter du på blast shield i tillegg til skjoldet, så overlever du en semtex Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 God damn fant ut at M9 akimbo er drit digg i dag, noen andre her som vil dele favoritt secondary våpenet sitt? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 God damn fant ut at M9 akimbo er drit digg i dag, noen andre her som vil dele favoritt secondary våpenet sitt? Akimbo Desert eagle, likte ikke den pistolen til å begynne med men etter litt trening funker den utrolig rått, ett trykk på begge er nok til å ta livet av en. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Ranger Akimbo.... Noen som vet om Intervention med silencer dreper på et skudd på hardcore? Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Rangen på spasen er usakelig. btw Kan skyte like langt som akimbo våpen om trent med dødelig treffsikkerhet Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) God damn fant ut at M9 akimbo er drit digg i dag, noen andre her som vil dele favoritt secondary våpenet sitt? Dessert med tac knife btw den er usaklig på hc da den dreper på ett skudd nesten uansett distanse. hvem trenger vel sniper? Endret 7. februar 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 -Ingen spiller hardcore -Alt for stor rekyl på deagle Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Spilte nå nettopp, og måtte bare poste dette et sted.Hvorfor er det slik at hvis man går med skjold og skal reflektere alle eksplosiver så dør man av en liten ekkel semtex? Uansett om den er stuck midt på skjoldet skulle den vel ikke kunne drepe? Irriterer meg noe grenseløst, er jo null poeng med skjold da. Det vel poeng med skjold selvom de kan drepe deg på EN spesiell måte? Syntes det er greit at det går jeg Hater riot shield folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som vet om Intervention med silencer dreper på et skudd på hardcore? Ja, den gjør det. -Ingen spiller hardcore Jo, mange gjør det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 -Ingen spiller hardcore-Alt for stor rekyl på deagle Joa endel som spiller hardcore.. Før var det det eneste jeg likte.. nå hater jeg det. Det er null skills, bare om å gjøre å treffe med første random spray skudd... Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hei. PS3èn min tok kvelden så tenkte jeg skulle se om min litt eldre stasjonære pc ville klare å kjøre MW2 på pc. Jeg har en HP Pavilion W5000 -AMD ATHLON 64x2 Dual Core Processor 4200 + 2,19GHZ... -2GB RAM... -NVIDIA GeForce 7800GTX... Stod på skjermbeskytter Er ikke god på pc så håper noen kan hjelpe meg EDIT: Gikk på en side som het CAN YOU RUN IT og der fikk jeg PASS på alt. Kan jeg stole på den? Endret 7. februar 2010 av johnny87 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Last ned demoen til mw1 du. Kjører pc`en din det bra vil den nok gjøre det samme med mw2. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 -Ingen spiller hardcore-Alt for stor rekyl på deagle -jo mange spiller hc -Du må bare mestre rekylen On the other side: gikk akkurat prestige *1 så blir en stund til jeg får dessert Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Hei. PS3èn min tok kvelden så tenkte jeg skulle se om min litt eldre stasjonære pc ville klare å kjøre MW2 på pc. Jeg har en HP Pavilion W5000-AMD ATHLON 64x2 Dual Core Processor 4200 + 2,19GHZ... -2GB RAM... -NVIDIA GeForce 7800GTX... Stod på skjermbeskytter Er ikke god på pc så håper noen kan hjelpe meg EDIT: Gikk på en side som het CAN YOU RUN IT og der fikk jeg PASS på alt. Kan jeg stole på den? Den klarer det fint var hos en kompis og spilte mw1 på moren hannes pc p4+6800gt ukjent mengde ram og den klarte det fint bærbaren min klarer det også mw2 fint og den har ca samme specs bare dårligere skjermkort *dobbelpost?* Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 -Ingen spiller hardcore-Alt for stor rekyl på deagle Joa endel som spiller hardcore.. Før var det det eneste jeg likte.. nå hater jeg det. Det er null skills, bare om å gjøre å treffe med første random spray skudd... Satser du på det taper du garantert. Funker greit i close combat, men når du er lengre unna er en skikkelig Assault rifle best. Og du har ikke de irriterende kniverene. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 God damn fant ut at M9 akimbo er drit digg i dag, noen andre her som vil dele favoritt secondary våpenet sitt? M93 Raffica er det beste fordømte jævla våpenet! [/badass] Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Rangen på spasen er usakelig. btwKan skyte like langt som akimbo våpen om trent med dødelig treffsikkerhet Er den usakelig? Iforhold til hva? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Hva er det som gjør at folk sier at man får så mye xp av å spille demolition? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå