Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte nå nettopp, og måtte bare poste dette et sted.

Hvorfor er det slik at hvis man går med skjold og skal reflektere alle eksplosiver så dør man av en liten ekkel semtex? Uansett om den er stuck midt på skjoldet skulle den vel ikke kunne drepe?

Irriterer meg noe grenseløst, er jo null poeng med skjold da.

Lenke til kommentar
Spilte nå nettopp, og måtte bare poste dette et sted.

Hvorfor er det slik at hvis man går med skjold og skal reflektere alle eksplosiver så dør man av en liten ekkel semtex? Uansett om den er stuck midt på skjoldet skulle den vel ikke kunne drepe?

Irriterer meg noe grenseløst, er jo null poeng med skjold da.

på equipment så setter du på blast shield i tillegg til skjoldet, så overlever du en semtex :)

Lenke til kommentar
God damn fant ut at M9 akimbo er drit digg i dag, noen andre her som vil dele favoritt secondary våpenet sitt?

 

 

Akimbo Desert eagle, likte ikke den pistolen til å begynne med men etter litt trening funker den utrolig rått, ett trykk på begge er nok til å ta livet av en.

Lenke til kommentar
Spilte nå nettopp, og måtte bare poste dette et sted.

Hvorfor er det slik at hvis man går med skjold og skal reflektere alle eksplosiver så dør man av en liten ekkel semtex? Uansett om den er stuck midt på skjoldet skulle den vel ikke kunne drepe?

Irriterer meg noe grenseløst, er jo null poeng med skjold da.

 

Det vel poeng med skjold selvom de kan drepe deg på EN spesiell måte? Syntes det er greit at det går jeg :) Hater riot shield folk.

Lenke til kommentar

Hei. PS3èn min tok kvelden så tenkte jeg skulle se om min litt eldre stasjonære pc ville klare å kjøre MW2 på pc. Jeg har en HP Pavilion W5000

-AMD ATHLON 64x2 Dual Core Processor 4200 + 2,19GHZ...

-2GB RAM...

-NVIDIA GeForce 7800GTX... Stod på skjermbeskytter :p

 

Er ikke god på pc så håper noen kan hjelpe meg

 

EDIT: Gikk på en side som het CAN YOU RUN IT og der fikk jeg PASS på alt. Kan jeg stole på den?

Endret av johnny87
Lenke til kommentar
Hei. PS3èn min tok kvelden så tenkte jeg skulle se om min litt eldre stasjonære pc ville klare å kjøre MW2 på pc. Jeg har en HP Pavilion W5000

-AMD ATHLON 64x2 Dual Core Processor 4200 + 2,19GHZ...

-2GB RAM...

-NVIDIA GeForce 7800GTX... Stod på skjermbeskytter :p

 

Er ikke god på pc så håper noen kan hjelpe meg

 

EDIT: Gikk på en side som het CAN YOU RUN IT og der fikk jeg PASS på alt. Kan jeg stole på den?

Den klarer det fint :) var hos en kompis og spilte mw1 på moren hannes pc p4+6800gt ukjent mengde ram og den klarte det fint ;) bærbaren min klarer det også mw2 fint og den har ca samme specs bare dårligere skjermkort :)

 

*dobbelpost?* :p

Lenke til kommentar
-Ingen spiller hardcore

-Alt for stor rekyl på deagle

 

Joa endel som spiller hardcore.. Før var det det eneste jeg likte.. nå hater jeg det. Det er null skills, bare om å gjøre å treffe med første random spray skudd...

Satser du på det taper du garantert. Funker greit i close combat, men når du er lengre unna er en skikkelig Assault rifle best. Og du har ikke de irriterende kniverene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...