Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at det er myte tull med PC-versjonen, men du vil se flere hackere, både aimbottere/wallhackere og prestige hackere.

 

Jeg liker mw2 på PC bedre enn xbox, grunnen til dette må være at jeg har spilt cs (counter-strike) siden spillet kom til steam.

Lenke til kommentar

CS på datamaskin er jo chill. Der har jeg tidvis herja. Men jeg spiller MW2 på konsoll. Jeg føler at jeg er latterlig dårlig der, men det finnes jo en haug med folk som er desto dårligere. Det er begrenset hvor flink man kan bli med den kontrolleren. Mus og tastatur er hakket mer FPS-vennlig, tror jeg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke trives med PS3'en min. Snarere tvert imot! :)

Lenke til kommentar

Utroligt iretert over går kveld på wasterland. Måtte klare og dø når eg hadde 24 kills 2 gange på rad!

 

Sjølvsagt måte bomben (Sabotage) sprenge på slutten når eg mangla 3 kills fra nesten nuke igjen.

 

Stilingen endte med 70 kills og 2 deaths... Utrolig frustert at eg ikkje fekk nuke!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Mange inkludert meg selv hater/hatet F2000, men fikk akkurat en kamp med 37/5 med den etterfulgt av 44/5. Sistnevnte var jeg på 43/2 før det kom en chopper. Definitivt meget spesiell sak, men om man lærer seg å bruke den er den fin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...