kloningen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva med de 2/3 da ? :o Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vil ikke si at det er myte tull med PC-versjonen, men du vil se flere hackere, både aimbottere/wallhackere og prestige hackere. Jeg liker mw2 på PC bedre enn xbox, grunnen til dette må være at jeg har spilt cs (counter-strike) siden spillet kom til steam. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg foretrekker konsoll, men det er mest fordi jeg ikke får til FPS på PC Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg foretrekker konsoll, men det er mest fordi jeg ikke får til FPS på PC Helt motsatt hos meg ^^ Prøvde på PS3 engang, fikk 9/23. På PC får jeg som regel 30-45/5-15 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har spilt CS i mange år, men har alltid vær dødsdårlig der også Bruker PC til rolle- og strategispill Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 CS på datamaskin er jo chill. Der har jeg tidvis herja. Men jeg spiller MW2 på konsoll. Jeg føler at jeg er latterlig dårlig der, men det finnes jo en haug med folk som er desto dårligere. Det er begrenset hvor flink man kan bli med den kontrolleren. Mus og tastatur er hakket mer FPS-vennlig, tror jeg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke trives med PS3'en min. Snarere tvert imot! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Aner ikke hvor mange forsøk jeg har for å komme i gruppe med de skal spille med, for så å PRØVE og joine en server der det enten er unable to connect to host, waiting, couldnt migrate to host, eller server connection timed out. Har gitt opp hele spillet jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ufint. Branick (Tiggy) fikk nuke, Ground war på Wasteland. 69/7 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Utroligt iretert over går kveld på wasterland. Måtte klare og dø når eg hadde 24 kills 2 gange på rad! Sjølvsagt måte bomben (Sabotage) sprenge på slutten når eg mangla 3 kills fra nesten nuke igjen. Stilingen endte med 70 kills og 2 deaths... Utrolig frustert at eg ikkje fekk nuke! Endret 7. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ufint. Branick (Tiggy) fikk nuke, Ground war på Wasteland. 69/7 Jeg måtte kalle den inn når andre laget fikk opp sin choppergunner, ellers hadde vi nok fått en nuke imot oss, og DET skjer ikke når jeg kan unngå det Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 hehe, nice! Liker faktisk ganske godt EMP no etter ødelagt drit mangen choppergunner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Mange inkludert meg selv hater/hatet F2000, men fikk akkurat en kamp med 37/5 med den etterfulgt av 44/5. Sistnevnte var jeg på 43/2 før det kom en chopper. Definitivt meget spesiell sak, men om man lærer seg å bruke den er den fin Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 finnes det en "superenkel" måte å drepe Juggernauts på high explosive banen på special-ops? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 finnes det en "superenkel" måte å drepe Juggernauts på high explosive banen på special-ops? Gjorde selv Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Opplevde noe merkelig... Spilte på PC og så var det en player som restartet mappet, + han kicket meg. Når folk spurte hvordan han kunne gjøre det svarte han "I have console" Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jupp, er folk som unlocker developer console i MW2, og gjør seg selv til host, så kan de endre nesten hva de vil på serveren, inkludert kicke folk. Skulle jammen meg gjort det selv hadde det ikke vært for at du kan bli VAC banna. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Går det an og lage flere custom classes i spillet enn 5? Skulle hatt noen til. (noe man får etter prestige mode?) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jepp. Du får fler i Prestige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå