Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser litt på Machinima Respawn sin kanal. De poster et utvalg kommentarvideoer. Ikke alle er like gode, men har lært endel av å se på dem.

 

http://www.youtube.com/user/machinimarespawn

 

Jeg tenker på kommentatorer som spiller på PC.

 

Finner ingen jeg heller. Alt jeg finner er på konsoller.

 

Jeg kunne gjerne lagd videoer, men dessverre så lagger det litt for mye når jeg recorder. (Noen som vil sponse nytt skjermkort :D?)

 

Btw jeg elsker windows backup, det reddet configgen min da MW2 plutselig kræsjet og bestemte seg for å resette alle instillingene.

Lenke til kommentar
HDD er ofte grunnen til at recording lagger, ikke skjermkort.

 

Jeg recorder smooth i 1280x800 (half 2560x1600) med alt makset.

 

Bruker du fraps?

Men uansett, hvordan får jeg sjekket hva som er flaskehalsen?

Og du har jo mye bedre skjermkort enn meg. Jeg har 2x8800GT vs ditt 4870x2.

Angående RAM så har jeg 8GB så tror ikke det er et problem.

Lenke til kommentar

Dagens, spilte domination på invasion vi tapte men jeg fikk 37-2 holdt meg rundt C flagget, (kall det camping) jeg gir faen... uansett så raper jeg dem kunne lett fått nuke men hadde predator harrier og pave low som killstreaks, og de kom tilbake hele tiden var så fun, så prøvde de og komme opp den stigen på høyre side av balkongen, så titter han litt opp så jeg ser hodet hans så putter jeg 50.cal inni kjeften hans og blåser hodet hans til helvete :dribble: må ha vært det beste killcamet ever :dribble: skulle ønske jeg hadde noe å filme med på xbox. det var EPIC

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar
HDD er ofte grunnen til at recording lagger, ikke skjermkort.

 

Jeg recorder smooth i 1280x800 (half 2560x1600) med alt makset.

Bruker du fraps?

Og du har jo mye bedre skjermkort enn meg. Jeg har 2x8800GT vs ditt 4870x2.

Ja, bruker Fraps.

5970, faktisk.

 

Ahh ok (på profilen din så står det 4870x2 ;)). Men hva slags harddisk har du da?

Nå prøvde jeg min nyeste harddisk (Hitachi 7K1000.c) og da fungerte det mye bedre (var smooth og droppet nesten aldri under 60fps), men jeg har fortsatt litt for dårlig responstid. Noen forslag til hvordan jeg kan optimalisere pc'en sånn at jeg slipper å punge ut for nytt hardware?

I mellomtiden skal jeg prøve å få klokket rammen + cpuen litt.

Lenke til kommentar
MW2 hadde blitt et mye bedre spill hvis de bare hadde droppa helikoptere og Harriers. Utrolig jævlig irriterende. Missiles og stealth og sånn er greit, men thats it.

Om du irriterer deg over harriers og koptre er det jo bare å skyte dem ned...Det gjør jeg, funker (nesten) alltid :) Liker å få dem selv, men skyter ned andres. Win all the way. Jeg syns predators er mye mer irriterende, men det er bare fordi jeg har en aldeles ekstrem tiltrekningskraft på dem. Ofte står det 3 på midt lag i en klynge 100m borte, men predatoren settes som regel inn på meg læll. Eller, irriterende er det kanskje ikke, jeg forventer jo at de treffer meg, men litt pussig er det ihvertfall. Hver gang jeg hører en predator komme veit jeg at jeg må begynne på ny killstreak :p

Lenke til kommentar

Fikk min første nuke på wasteland idag :thumbup:

Tror jeg har aldri har vært mer nervevrak enn dette da jeg startet med chopper gunneren, var ikke så jevlig engang når jeg skulle få svar om jeg bestod oppkjøringen eller ikke :blush:

Jaja var herlig følelse når det var over da ;)

 

post-79212-1265501637_thumb.jpg

 

post-79212-1265501598_thumb.jpg

 

post-79212-1265501641_thumb.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...