Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hadde tidenes rage quit i kveld. Virket som at alle tålte mer enn meg. Ble drept konstant. Tror jeg tømte et helt mp5-magasin i en jævel uten at han døde. Dro opp shotgun og fyrte av, men han knivstakk meg før jeg fikk noe treff. Tror det har noe med lagg å gjøre.

 

Enden på visa var at kontrollen gikk i bakken. Plukket den opp og fikk faktisk revet av det grå dekselet på undersiden (Xbox). Klarte å kutte meg i hånda og.

 

Tror jeg skal kjøpe et rolig singleplayer-spill snart, pluss en ny kontroller.

 

Hadde samme dag, alt gikk mot meg. ALT... Irriterende faenskap, møkkaspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde tidenes rage quit i kveld. Virket som at alle tålte mer enn meg. Ble drept konstant. Tror jeg tømte et helt mp5-magasin i en jævel uten at han døde. Dro opp shotgun og fyrte av, men han knivstakk meg før jeg fikk noe treff. Tror det har noe med lagg å gjøre.

 

Enden på visa var at kontrollen gikk i bakken. Plukket den opp og fikk faktisk revet av det grå dekselet på undersiden (Xbox). Klarte å kutte meg i hånda og.

 

Tror jeg skal kjøpe et rolig singleplayer-spill snart, pluss en ny kontroller.

3/4 av alle runder var sånn for meg igår også, men jeg spiller på PC. Kunne skyte 20-30 skudd uten at folk døde i nesten samtlige runder. Ble til at jeg syns det var helt snålt de rundene folk faktisk døde på 3 kuler, som normalt. Litt merkelig å kjøre AUG og måtte bruke mer enn 20 skudd, og likevel er det ikke sikkert folk dør...Klarte dermed sjelden å ta folk med flagg, da de løper såpass kjapt at man trenger at de dør på første eller andre forsøk. Ble til at jeg etter min skjerm traff 15-20 skudd uten at de tok skade, og de fikk grenseløst med flagg. Har nok på en eller annen måte noe med lag å gjøre, men kan ikke skjønne annet enn at det er fordi folk har for dårlige opplinjer i andre enden eller struper linja fullstendig. Var mange runder der folk aldri døde selv om det tilsynelatende ikke var noe lag. Satser på at det var et endagsproblem, men idag tar jeg heller og spiller litt Mafia for å slippe irritasjon :)

Lenke til kommentar
Warming up er å få 0 accolades i et private game

Korleis får eg 0 accolades ?:p

 

Spill med nok folk og sørg for at de opptar de accoladesene som er veldig lett å få, som lowest/highest average altitude, least/most deaths, løpt minst/mest etcetc, den er ganske vanskelig og man trenger endel folk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...