Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på online-delen, kunne tenkt meg ett litt mørkere og mer oversiktelig maps. Dedicated servers skulle også vært på plass.

 

+100000

 

Noen som har lagt merke til at singelplayer grafikken er mye bedre enn multiplayer? som om de har bare gitt eff i multiplayer detaljene og for å slippe nubs som kommer løpende hvis pc'en dems ikke takler det...

For ordens skyld så har multiplayerdelen egne grafikkinnstillinger - altså må du selv endre innstillingene selv om du har endret dem i singleplayerdelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt 15 minutter online og det gir rett og slett ikke medsmak. Fæle og rotete brett kombinert med få spillere gjør det hele til en trist opplevelse. IWs behandlign av PC-brukere er et kapittel i seg selv. Nej, fankern ta impulskjøp. Avinstallert. Herlig sp dog.

 

Så du har kjøpt spillet, men du avinnstalerer og gidder ikke spille det mer? hallo? Enkelte av dere pc folk overdriver noe helt sinnsykt med den klagingen, gi no det en sjangs

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på online-delen, kunne tenkt meg ett litt mørkere og mer oversiktelig maps. Dedicated servers skulle også vært på plass.

 

+100000

 

Noen som har lagt merke til at singelplayer grafikken er mye bedre enn multiplayer? som om de har bare gitt eff i multiplayer detaljene og for å slippe nubs som kommer løpende hvis pc'en dems ikke takler det...

For ordens skyld så har multiplayerdelen egne grafikkinnstillinger - altså må du selv endre innstillingene selv om du har endret dem i singleplayerdelen.

 

Dèt er jeg fullt klar over, har maxet alle innstillinger. Grafikken er fortsatt udetaljert osv.. er nok mer mapsene som er mer slurvete lagd.

Lenke til kommentar

Kjøpte det i et svakt øyeblikk hvor jeg bare måtte ha singleplayerdelen. I multiplayerdelen hadde jeg likevel håp om at spillet skulle være bedre enn slik papiret beskrev det, men det var akkurat slik jeg fryktet det var. Samtidig tenker jeg at muligheten for at IW etterhvert kan endre MP-delen er reel. Eller har ikke peiling, men presset fra pc-communityet er ikke akkurat lite. Akkurat nå er det et svært bittert bomkjøp, men det skal nok bli installert igjen når en rekke endringer forhåpentligvis er gjort.

Lenke til kommentar

Herregud for noe dritt.. karakter 5eller6 på det spillet er for meg en gåte. Må være spillanmlederene. At flertallet er negativ etter å ha spilt spillet sier jo seg selv.

 

Spillet suger.. btw skjer med at de som ikke skulle kjøpet spillet, kjøper spille? haha tards. Bra boikot

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med krasj til desktop ingame på MP? Varierer fra loading screen til 2-10 min ut i runden. Faens dritt ass!

 

Har problemer selv!

 

Jeg har spillt det i 20 minutter, prøver og få opp xfire gjennom spillet, så får jeg den kjente windows vista error lyden og spillet fryses HELT. Spillet svarer ikke og jeg må avslutte det manuelt. Så starter jeg det på nytt og spillet crasher samme sted IGJEN. Det crasher alltid på loadinga enten midt på eller på slutten. Noen med samme problem?

Endret av GeneralJota
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Savner lean left, right og field of view 90.

Grafikken virker litt mindre detaljert enn CoD 4 men det kan bare være meg.

Kjedeligere kart.

Jeg har dog ikke prøvd singleplayer.

Heldigvis har jeg CoD4. ^^

Lenke til kommentar
Man kan ikke lene seg til venstre og høyre med Q og E?! I helvete er det for noe tull. :)

Det er for at du og jeg skal få en bedre spillopplevelse. :)

Ehm? Er vel bare mer av IWs tull det. Det er jo like lett å skyte et hode som stikker utfra et hjørne som et hode som stikker opp fra et tak eller fra gresset.

 

IW har dreti seg ut. Og det er ingen hardcore på Headquarters. Det suger. Eller så er spillet veldig greit å spille, men synes de har utelatt mange av de gode gamle våpnene som G3. Savner den med red dot :D

Lenke til kommentar
Kan ha noe med å gjøre at spillet kjøres igjennom steam, så å ha xfire oppå DER IGJEN blir litt værre.

 

Har ingenting og si. Spilt spill med xfire via steam smertefritt med alle andre spill jeg har uten antydning til problemer, uansett skal det IKKE være sånn. Var som forventet jævla drittspill. Cod4 ftw.

 

Man kan ikke lene seg til venstre og høyre med Q og E?! I helvete er det for noe tull. :)

Det er for at du og jeg skal få en bedre spillopplevelse. :)

Ehm? Er vel bare mer av IWs tull det. Det er jo like lett å skyte et hode som stikker utfra et hjørne som et hode som stikker opp fra et tak eller fra gresset.

 

IW har dreti seg ut. Og det er ingen hardcore på Headquarters. Det suger. Eller så er spillet veldig greit å spille, men synes de har utelatt mange av de gode gamle våpnene som G3. Savner den med red dot :D

 

Det er MASSE som mangler, hvor er standard mp5? Syns ikke utvalget har forbedret seg en dritt. De har bare byttet ut våpnene. Skuffet til de grader

Lenke til kommentar
Da var spillet i hus, og har byttet cover på det gamle og det nye spillet slik at foreldrene mine ikkeskal se at det er 18 års grense. Men jeg har ett problem.. Det står 18 på cd'en og da kan de jo se det. Fungerer det å ta en tusj og skrive over for å skjule det? Eller blir det problemer med

Lesingen av cd'en da?

 

Kanskje bli gammel nok til og spille spillet? Er en grunn til aldersmerking. men jo, tusj fungerer det så lenge du ikke tusjer på feil side :p

Lenke til kommentar
kan iallefall si med sikkerhet at spillet ikkje krever særlig mye!

 

1920*1080 med 8xAA og ellers all grafikk på max. Mellom 150fps og 350fps i spillet :roll:

 

Trodde kanskje grafikken skulle være litt bedre enn 1'eren, men nei da...

 

Får maks 4xAA jeg 0_o

 

og rundt 40-90fps på GTX260 og E8400 klokket begge to. 1680x1050.. Virker ikke heeeelt optimalt egentlig..

Lenke til kommentar
kan iallefall si med sikkerhet at spillet ikkje krever særlig mye!

 

1920*1080 med 8xAA og ellers all grafikk på max. Mellom 150fps og 350fps i spillet :roll:

 

Trodde kanskje grafikken skulle være litt bedre enn 1'eren, men nei da...

 

Får maks 4xAA jeg 0_o

 

og rundt 40-90fps på GTX260 og E8400 klokket begge to. 1680x1050.. Virker ikke heeeelt optimalt egentlig..

 

Noobs får bare 4xAA ;)

 

De andre forcer dette igjennom Catalyst center eller RivaTuner.

 

post-42975-1258016093_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...