Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det en challange/får man title/avatar for å få alle accolades? Nei. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det en challange/får man title/avatar for å få alle accolades? Nei. Så ingen vits i å ta de fem siste før prestige? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Så ingen vits i å ta de fem siste før prestige? Tror ikke det. Du kan jo dobbeltsjekke på challenges. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Accolades er uavhengig av challenges. De følger jo da også med for hver prestige, og er ikke noe som resettes. Bare å ta de fem siste seinere, ikke noe å stresse med. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Faen da, er på lan. Nå funker ikke party eller noe. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det noen som vet om noen gode kommentatorer til PC på youtube? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Huff og huff så fort man faller ut av dette spillet. Det merket jeg i grunn med CS også for mange år tilbake. Spilte MW2 i en drøy måned når det kom ut, kanskje litt mer. Så har jeg ikke hatt tid til å spille på noen uker nå. Testet igjen i går kveld for å se hvordan det lå ann med spillet, og klarte knapt å treffe noe som helst Får nok legge meg i hardtrening igjen. Lå stort sett ganske høyt opp på lista tidligere, mens de timene jeg spilte i går ble jeg helt på bunn på de 6-7 kampene jeg kjørte i gang. Regner med at aimen kommer tilbake ganske kjapt. Noen andre som har opplevd lignende? Mulig også at generelt folk har blitt bedre etter sist gang jeg spilte. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Huff og huff så fort man faller ut av dette spillet. Det merket jeg i grunn med CS også for mange år tilbake. Spilte MW2 i en drøy måned når det kom ut, kanskje litt mer. Så har jeg ikke hatt tid til å spille på noen uker nå.Testet igjen i går kveld for å se hvordan det lå ann med spillet, og klarte knapt å treffe noe som helst Får nok legge meg i hardtrening igjen. Lå stort sett ganske høyt opp på lista tidligere, mens de timene jeg spilte i går ble jeg helt på bunn på de 6-7 kampene jeg kjørte i gang. Regner med at aimen kommer tilbake ganske kjapt. Noen andre som har opplevd lignende? Mulig også at generelt folk har blitt bedre etter sist gang jeg spilte. Merker slikt selv, men da på CoD4(siden jeg hovedsaklig spiller dette) Og ja, folk har nok blitt generelt bedre. Første uka etter at spillet kom ut lå jeg på første hver runde, men nå er jeg heldig hvis jeg får positive stats. Endret 5. februar 2010 av liiland Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Pleide å oppleve noe lignende i tiden hvor jeg spilte CS og BF2, aimen forsvant liksom hvis jeg reiste på ferie men den kom jo tilbake. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, det går nok et par dager, så er nok aimen på plass igjen der den var Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde akkurat den konge runden, fikk tripple kill med kniv på game winning killcam å greier, så ender jeg i en slik kamp som du kan se på bildet. Han insisterte på at han ikke brukte aimbot Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det noen som vet om noen gode kommentatorer til PC på youtube? Jeg ser litt på Machinima Respawn sin kanal. De poster et utvalg kommentarvideoer. Ikke alle er like gode, men har lært endel av å se på dem. http://www.youtube.com/user/machinimarespawn Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ser litt på Machinima Respawn sin kanal. De poster et utvalg kommentarvideoer. Ikke alle er like gode, men har lært endel av å se på dem. http://www.youtube.com/user/machinimarespawn Jeg tenker på kommentatorer som spiller på PC. Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde akkurat den konge runden, fikk tripple kill med kniv på game winning killcam å greier, så ender jeg i en slik kamp som du kan se på bildet. Han insisterte på at han ikke brukte aimbot Har spilt mot han før også, og han er den verste av de jeg har møtt så langt. Det var en aimbot på vårt lag også, og da presterte han å kalle han for noob og klage på han. Sa at han var der først :S Jeg mener, hallo? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hadde tidenes rage quit i kveld. Virket som at alle tålte mer enn meg. Ble drept konstant. Tror jeg tømte et helt mp5-magasin i en jævel uten at han døde. Dro opp shotgun og fyrte av, men han knivstakk meg før jeg fikk noe treff. Tror det har noe med lagg å gjøre. Enden på visa var at kontrollen gikk i bakken. Plukket den opp og fikk faktisk revet av det grå dekselet på undersiden (Xbox). Klarte å kutte meg i hånda og. Tror jeg skal kjøpe et rolig singleplayer-spill snart, pluss en ny kontroller. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Har virkelig fått øynene opp for headquartes pro, lange runder, jævelmye xp osv Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Etter å ha spillt litt Hardcore Ricochet:HQ Pro, opplevde jeg for første gang å spille på Rust med den game moden, andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Det er faen meg best at noen gjør noe med den nye Care package glitchen, den er så inni helvetes irriterendes at til helvete heller.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Fortell om den ;O Hva gjør den glitchen ? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Er det noen med Xbox som er guder på Spec Ops? Fordi jeg er total noob, og trenger hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå