Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff og huff så fort man faller ut av dette spillet. Det merket jeg i grunn med CS også for mange år tilbake. Spilte MW2 i en drøy måned når det kom ut, kanskje litt mer. Så har jeg ikke hatt tid til å spille på noen uker nå.

Testet igjen i går kveld for å se hvordan det lå ann med spillet, og klarte knapt å treffe noe som helst :p

 

Får nok legge meg i hardtrening igjen. Lå stort sett ganske høyt opp på lista tidligere, mens de timene jeg spilte i går ble jeg helt på bunn på de 6-7 kampene jeg kjørte i gang.

 

Regner med at aimen kommer tilbake ganske kjapt.

 

Noen andre som har opplevd lignende?

 

Mulig også at generelt folk har blitt bedre etter sist gang jeg spilte.

Lenke til kommentar
Huff og huff så fort man faller ut av dette spillet. Det merket jeg i grunn med CS også for mange år tilbake. Spilte MW2 i en drøy måned når det kom ut, kanskje litt mer. Så har jeg ikke hatt tid til å spille på noen uker nå.

Testet igjen i går kveld for å se hvordan det lå ann med spillet, og klarte knapt å treffe noe som helst :p

 

Får nok legge meg i hardtrening igjen. Lå stort sett ganske høyt opp på lista tidligere, mens de timene jeg spilte i går ble jeg helt på bunn på de 6-7 kampene jeg kjørte i gang.

 

Regner med at aimen kommer tilbake ganske kjapt.

 

Noen andre som har opplevd lignende?

 

Mulig også at generelt folk har blitt bedre etter sist gang jeg spilte.

 

 

Merker slikt selv, men da på CoD4(siden jeg hovedsaklig spiller dette)

 

Og ja, folk har nok blitt generelt bedre. Første uka etter at spillet kom ut lå jeg på første hver runde, men nå er jeg heldig hvis jeg får positive stats.

Endret av liiland
Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat den konge runden, fikk tripple kill med kniv på game winning killcam å greier, så ender jeg i en slik kamp som du kan se på bildet. Han insisterte på at han ikke brukte aimbot :thumbdown:

Har spilt mot han før også, og han er den verste av de jeg har møtt så langt. Det var en aimbot på vårt lag også, og da presterte han å kalle han for noob og klage på han. Sa at han var der først :S Jeg mener, hallo?

Lenke til kommentar

Hadde tidenes rage quit i kveld. Virket som at alle tålte mer enn meg. Ble drept konstant. Tror jeg tømte et helt mp5-magasin i en jævel uten at han døde. Dro opp shotgun og fyrte av, men han knivstakk meg før jeg fikk noe treff. Tror det har noe med lagg å gjøre.

 

Enden på visa var at kontrollen gikk i bakken. Plukket den opp og fikk faktisk revet av det grå dekselet på undersiden (Xbox). Klarte å kutte meg i hånda og.

 

Tror jeg skal kjøpe et rolig singleplayer-spill snart, pluss en ny kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...