Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Skjønneri kke helt hva som er galt med G18? det funker jo ikke på lang avstand, men på kort avstand er den faen meg effektiv, jeg kjører kombinasjon av MP5K og G18..

 

Krever ikke mye skills. Selv går jeg rundt med Raffica på kort avstand eller M16 på lang. Og på kort avstand, møter jeg en sånn en har han mye høyere kjangse enn meg til å få killet. Er vel bare det at det konflikter'er(?) med spillestilen min

Bruker du akimbo med raffica og steady aim er dere ca. på likt grunn. Raffica er kraftigere og uten recoil, men er burst.

 

Bruker kun raffica og silencer :)

 

edit: Jeg møtte på en spiller med trolig den dårligste classen noensinne..

 

M4 + FMJ

--aner ikke--

Marathon

Lightweight

Scrambler

Blast Shield

Endret av Mushrooms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen kan i hvert fall anklage meg for å løpe rundt med et våpen som ikke krever skill. I det siste har jeg kun brukt F2000 og det krever langt mer skill enn jeg kan skilte med. Jeg har gått fra å være en frontrunner i TDM til å være blant de dårligste i nesten hver eneste runde. AK47 er jo en drøm i forhold...

 

Min største motivasjon for å bruke dette tragiske våpenet, var å få mestret alle AR-ene, men så kom jeg på at jeg enda ikke har tatt FAL... ugh.

Lenke til kommentar

Hvordan spiller dere opp et våpen og da først og fremst secondary?

 

Jeg har spilt opp scaren, mangler litt for at den skal være koblet, og nærmer meg på augen. Jeg har også litt på UMP, siden den hører til løpe-kniveklassen min.

 

Men hvis jeg skulle feks spille opp et secondary våpen, feks en pistol ville jeg antakeligvis måtte konsekvent bruke secondary for å få nok kills og følgende spilt ganske mye dårligere enn jeg kunne (da jeg ellers er vant til å kun bruker primary).

 

Spiller dere opp ett og et våpen eller bruker dere våpnene aktivt i spillet?

 

 

 

Og et annet spørsmål: Dersom man plukker opp våpen med silencer fra daue folk i spillet før man selv har fått silencer og får nok kills med dette, vil man da kunne få unlocket andre ting, før man har fått unlocket feks silencer?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Jeg bruker primært ett og ett våpen. Hvis jeg skulle få flere kills med f.eks Magnum så hadde jeg ikke orket å løpe rundt med denne, for da hadde jeg heller bare hatt den liggende som secondary også hadde jeg brukt Last Stand som Perk 3. Det raser ikke akkurat oppover med kills via Last Stand, men da kan man i det minste få et normalt antall kills med et annet våen på vanlig måte samtidig.

 

Edit: Nei, challenges som går på bruk av silencer åpnes ikke før du har unlocket denne.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Jeg har pleid å utruste sniperen min med secondary våpenet jeg vil låse opp mer på, og når man blir tvunget til å bruke noe, så lærer man seg våpenet fort å kjenne pluss at man blir god med det :)

 

Tidligere kjørte jeg også riot shield og samme med secondary der, ganske morsomt å se fienden fyre av et helt magasin i deg, og akkurat når han reloader vipper du frem secondaryen din og tar han hardt og brutalt :p

Lenke til kommentar
Hvordan spiller dere opp et våpen og da først og fremst secondary?

 

Jeg har spilt opp scaren, mangler litt for at den skal være koblet, og nærmer meg på augen. Jeg har også litt på UMP, siden den hører til løpe-kniveklassen min.

 

Men hvis jeg skulle feks spille opp et secondary våpen, feks en pistol ville jeg antakeligvis måtte konsekvent bruke secondary for å få nok kills og følgende spilt ganske mye dårligere enn jeg kunne (da jeg ellers er vant til å kun bruker primary).

 

Spiller dere opp ett og et våpen eller bruker dere våpnene aktivt i spillet?

 

 

 

Og et annet spørsmål: Dersom man plukker opp våpen med silencer fra daue folk i spillet før man selv har fått silencer og får nok kills med dette, vil man da kunne få unlocket andre ting, før man har fått unlocket feks silencer?

 

Hvis jeg skal unlocke f.eks. Magnum, spiller jeg FFA med bare Magnumen.

 

Og nei, du kan ikke unlocke det som kommer etter silencer før du har unlocket silencer. Du har ikke fått challengen enda.

 

Lol, når jeg skulle ta ut jakka mi fra garderoben hørte jeg et "claymore-klikk" og jeg må si at jeg ble litt nervøs i et lite sekund. :p

 

Haha, da har du levd deg godt inn i spillet :lol: Når jeg hadde gym en gang, tenkte jeg at jeg bare kunne springe fra alle de andre med Lightveight Pro, Marathon Pro og Commando Pro...

Lenke til kommentar

Idag har spillet vært HELT jævlig. Det minste antall kuler jeg bruker på å kverke én kar med AUG er 10-15, mot normalt 3 eller noe sånt. Har vært sånn hele dagen, ikke bare enkeltrunder. Ekstremt irriterende når folk ikke tar skade overhodet. Selv headshots krever over 10 skudd...Skjønner ikke hva problemet er

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Idag har spillet vært HELT jævlig. Det minste antall kuler jeg bruker på å kverke én kar med AUG er 10-15, mot normalt 3 eller noe sånt. Har vært sånn hele dagen, ikke bare enkeltrunder. Ekstremt irriterende når folk ikke tar skade overhodet. Selv headshots krever over 10 skudd...Skjønner ikke hva problemet er

Skaff deg bedre internettlinje :p

Lenke til kommentar

Jeg har 10+/3+ jeg, de få gangene jeg er host lagger det ikke for noen...Kom derimot inn i et spill nå hvor det VAR en sugen host, og de vant 10-0 på CTF fordi host og en til var de eneste som ikke lagga, mens det ellers var rundt 2 SEKUNDER med lag for oss andre. Pussig nok fikk jeg 30-10 i kills, selv om jeg ikke greide å gjøre noe mer fornuftig som å hindre dem i å ta fler flagg (de hadde en del da jeg joina).

Edit: Kommer kun på lag med noobs også nå, nå eide jeg totalt (killstreak på 19 eller noe fra jeg kom inn + tok flagg med å GÅ med AUG), men likevel vinner de andre 4-1 til slutt da laget mitt ikke gir noen support overhodet. Jeg får drøssevis med kills, prøver å ta flagg, prøver samtidig å kverke de andre når de tar vårt, men klarer jo fanken ikke alt aleine. Blir irritert når folk ikke gidder å gjøre noe, særlig idag på den første runden uten lag eller slike problemer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...