Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går jo an å få masse uansett da...Jeg fikk 3 emergency airdrops på en runde CTF igår...Kom vel i løpet av drøyt 5 min, og med harriers hver gang i tillegg blir det fort litt...

Begynner å bli lei høyt ranka folk nå, er jo kun one spot-campere over prestige 1...Altså de som sitter BOM stille... De sitter som regel og spawnraper motstanderlaget (enten de er på mitt lag eller spiller mot meg) hele runden...Virker ikke som det er mange i høy prestige som faktisk beveger seg...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Såpass ille ja...Da blir det slitsomt vil jeg tro... Tror det var ille nok når motstanderlaget mitt fikk 6-7 helikoptre/fly fra meg, rundt 5 predators og et par choppere fra noen andre på laget...Og det var uten juks, så vil tro det blir sykt med enda mer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Skjønneri kke helt hva som er galt med G18? det funker jo ikke på lang avstand, men på kort avstand er den faen meg effektiv, jeg kjører kombinasjon av MP5K og G18..

Krever ikke mye skills. Selv går jeg rundt med Raffica på kort avstand eller M16 på lang. Og på kort avstand, møter jeg en sånn en har han mye høyere kjangse enn meg til å få killet. Er vel bare det at det konflikter'er(?) med spillestilen min

Lenke til kommentar
Skjønneri kke helt hva som er galt med G18? det funker jo ikke på lang avstand, men på kort avstand er den faen meg effektiv, jeg kjører kombinasjon av MP5K og G18..

Krever ikke mye skills. Selv går jeg rundt med Raffica på kort avstand eller M16 på lang. Og på kort avstand, møter jeg en sånn en har han mye høyere kjangse enn meg til å få killet. Er vel bare det at det konflikter'er(?) med spillestilen min

Bruker du akimbo med raffica og steady aim er dere ca. på likt grunn. Raffica er kraftigere og uten recoil, men er burst.

Lenke til kommentar

G18 funker forholdsvis langt. På kort til medium avstand må en med G18 akimbo ha en reaksjonstid på 0.5s dårligere enn deg for å tape en duell, og det skjer jo bare ikke. På baner som f.eks. Favela funker G18 akimbo overalt, da banen ikke har lengre strekker enn at G18 gir deg sikre kills. Man må opp i størrelser som lengste strekket på Scrapyard før G18 faktisk ikke er effektivt. Ser mange snipere bruker dette, slik at de har garanterte kills om noen skulle oppdage dem og komme for å ta igjen. Har prøvd våpenet én eneste gang, plukka opp fra en død fiende og oppfatta det som så feigt jeg trodde det skulle være. Bare å spraye ivei, og jeg merka ingen rekyll i det hele tatt forhold til alle våpen jeg har prøvd. Folk dør momentant.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...