Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =)

Antaklig fordi 10 åringer ikke har tilgang til PC så lett. Broren min på 10 f.eks. spiller mw 2 hele tiden. :) (på ps3)

Endret av €rk
Lenke til kommentar
Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =)

Litt mer realistisk kanskje? Du tåler ingen ting, dermed kan du ikke løpe rundt som en annen idiot.

Lenke til kommentar

Fins games der folk er dårlige på begge konsolls, skillnivået er rimelig likt bortsett fra trege microsoft som ikke duger til å oppdatere stakkarse xbox spillere. Dere har jo enda cp glitch?

Kan forøvrig si meg enig i det jeg har sett en del andre folk påstått på youtube, at xbox spillere pleier å være dumme. Altså om de går en vei, og dør. Stopper det dem ikke for å gå den veien neste runde.

Skal få ps3 spaken moddet til å funke med xbox så skal xbox faenmeg få SCHMAKA.

EDIT: Glemte å svare på det jeg egentlig skulle, hah.

Ja, folk camper ekstremt på HC TDM, latterlig dårlig gamemode.

OOOG, ps3 har ikke headsett som følger med. Hvilket som helst bluetooth headset kan kobles tillllll

Endret av LegitSuperstar
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spille litt før jeg la meg, kommer da som vanlig inn i et par lobbier som ikke funker, kommer endelig inn i en og da kom det jo som et sjokk at der var det èn med aimbot. Stikker fra den, kommer inn i samme bare for å sitte fast på host migration en stund før jeg blir kicka. Kommer omsider inn i en til runde som faksitk funker, men der er det ikke bare èn aimbot, men en for hvert lag. Etter den runden var over, blir jeg kicka fra lobby pga. jeg nå ikke får connecta til Steam. Og dette har man betalt massevis av penger for. -_-

Edit: Hmm ... nå kan ikke jeg så mye om tidssoner, men 18.00 PST er det visst en maintenance på noen steam servere, er vel sikkert dette som gjør at jeg ikke får connecta. Fin timing da, rekker å få stats ødelagt av 2 hackere før jeg ikke får spilt mer.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Nå er dritten nede igjen! Jeg begynner å kjenne for å firebombe hele jævla IW.

Føler jeg bruker mere tid på å vente på å joine, reconecte og starte om steam og MW2 enn å faktsik spille.

Blir nok ingen spilling på opp til 3 timer for oss PC spillere er jeg redd. Steam har maitenance. :<

God natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...