Tj-nome Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Fungere heilt fint her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Funker nå her ^^ Lurer på hva det var for noe Lenke til kommentar
savage3 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hei folkens! har et spørsmål: Foreksempel vist min kompis har kjøpt seg dette spillet og installert det og brukt key coden. Kan jeg installere d da? å bruke key coden på nytt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Da må du bruke hans Steam-konto. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Har noen en god forklaring på hvorfor noen spillere lagger som et uvær, slik at de voldtar alle fordi de har 1 sekunds fortrinn? Irriterer meg heftig, og er ofte to stk i samme klan som lagger på den måten. De har lag mot andre, men opplever ikke lag selv altså... Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =) Antaklig fordi 10 åringer ikke har tilgang til PC så lett. Broren min på 10 f.eks. spiller mw 2 hele tiden. (på ps3) Endret 4. februar 2010 av €rk Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =) Litt mer realistisk kanskje? Du tåler ingen ting, dermed kan du ikke løpe rundt som en annen idiot. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Nå sier jeg ikke at du er en fanboy eller noe, men hadde du vært PS3-player, hadde det du synes Xbox folk er enklere å eie. Er litt rart at det er sånn. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Nå har jeg spilt både MW2 både på PC, Xbox og PS3 og jeg vil si nivået er muye høyere på PC. PS3 vs. Xbox er litt hipp som happ. Er massevis av noobs der. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =) Fins games der folk er dårlige på begge konsolls, skillnivået er rimelig likt bortsett fra trege microsoft som ikke duger til å oppdatere stakkarse xbox spillere. Dere har jo enda cp glitch? Kan forøvrig si meg enig i det jeg har sett en del andre folk påstått på youtube, at xbox spillere pleier å være dumme. Altså om de går en vei, og dør. Stopper det dem ikke for å gå den veien neste runde. Skal få ps3 spaken moddet til å funke med xbox så skal xbox faenmeg få SCHMAKA. EDIT: Glemte å svare på det jeg egentlig skulle, hah. Ja, folk camper ekstremt på HC TDM, latterlig dårlig gamemode. OOOG, ps3 har ikke headsett som følger med. Hvilket som helst bluetooth headset kan kobles tillllll Endret 4. februar 2010 av LegitSuperstar Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Tenkte jeg skulle spille litt før jeg la meg, kommer da som vanlig inn i et par lobbier som ikke funker, kommer endelig inn i en og da kom det jo som et sjokk at der var det èn med aimbot. Stikker fra den, kommer inn i samme bare for å sitte fast på host migration en stund før jeg blir kicka. Kommer omsider inn i en til runde som faksitk funker, men der er det ikke bare èn aimbot, men en for hvert lag. Etter den runden var over, blir jeg kicka fra lobby pga. jeg nå ikke får connecta til Steam. Og dette har man betalt massevis av penger for. -_- Edit: Hmm ... nå kan ikke jeg så mye om tidssoner, men 18.00 PST er det visst en maintenance på noen steam servere, er vel sikkert dette som gjør at jeg ikke får connecta. Fin timing da, rekker å få stats ødelagt av 2 hackere før jeg ikke får spilt mer. Endret 5. februar 2010 av Andeby Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nå er dritten nede igjen! Jeg begynner å kjenne for å firebombe hele jævla IW. Føler jeg bruker mere tid på å vente på å joine, reconecte og starte om steam og MW2 enn å faktsik spille. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nå er dritten nede igjen! Jeg begynner å kjenne for å firebombe hele jævla IW.Føler jeg bruker mere tid på å vente på å joine, reconecte og starte om steam og MW2 enn å faktsik spille. Blir nok ingen spilling på opp til 3 timer for oss PC spillere er jeg redd. Steam har maitenance. :< God natt. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Noen andre som nå bare spiller for Titles/Emblems? Og i så fall noen som begynner å nærme seg full pott? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Får ikke kontakt med iwnet. Trodde dette lille reperasjons-stuntet til steam skulle være over nå? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Det er ikke noe med steam å gjøre, som det står på feilmeldingen så er det IWnet som er problemet... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 YES! Fikk til de to oljerigg oppdragene på spec ops på veteran med en kamerat Nå må vi bare klare den med 10 juggersnauts i Favela Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Poenget med Spec Ops er jo teamplay Jævla gøy å høre kameraten rope "Å faen, å faen, å faen!" Mens han løper med 3 juggers etter seg :!: Juggernautsene på riggen er ikke vansklig da, bare å ligge oppe på den platformen å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå