WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy PS3, Xbox, PC? Spiller på PC. Endret 4. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy PS3, Xbox, PC? Spiller på PC. Hadde sikkert vert med hadde det vert PS3. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy PS3, Xbox, PC? Spiller på PC. Inv Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) This game is currently unavailable. Please try again at another time" Får denne feilmld når jeg prøver og starte spillet online, er på pc! får dette om og om igjen hvor mange jeg prøver, noen andre med samme feilen? har kommet før men da har den startet etter jeg prøvde en gang til.. Står steam error i vinduet som popper opp med feilmeldingen. edit, fant løsningen her : http://supportwiki.steampowered.com/wiki/S...tly_unavailable Endret 4. februar 2010 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ojojoj...Gått over fra harrier --> chopper --> nuke til predator --> harrier --> emergency airdrop...Fikk 3 emergency airdrops på én runde med CTF...Temmelig gøy Det eneste er at det er jo umulig å få taki alle pakkene, selv om man kaller inn på den største åpne plassen på Scrapyard detter halvparten på et tak eller utenfor banen...Men tror jeg fortsetter med denne setupen, blir jo masse kills. Var en eller to som fikk chopper gunnere på laget mitt også, så tror de andre ble litt lei airsupport etterhvert... Endret 4. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
branick Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy Det var artig i går, spesiellt på derail HC TDM med løpesko, stålkondis og silenced UMP45 ^^ Scoren husker jeg ikke selv, bare at vi vant stort Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du hadde 19/10, jeg hadde 18/11 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med innlegg 6666 branick Lenke til kommentar
branick Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du hadde 19/10, jeg hadde 18/11 Du tok screens du ;P Vi får ta en ny runde snart igjen og se om ikke vi klarer det bedre. I dag har jeg lekt meg med riot shield med scavenger og G18 akimbo på domination. Jeg har fått sitte mer eller mindre helt i fred på flagget jeg holder ^^ Gratulerer med innlegg 6666 branick Hva i alle dager har du røyka? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har fått 3 nukes i dag ^^ Begynner å bli veldig god. På de fleste kampene får jeg ca 30-50/5-15 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med innlegg 6666 branick Hva i alle dager har du røyka? Ingenting. Om du går til posten jeg "gratulerte" med, ser du at det står "Innlegg #6666" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spiller domination nå, med følgende oppsett: Riot Shield M93 Raffica Blast shield Marathon Light weight Last stand Funker ypperlig til å storme og ta flagg, og raffica er sterk nok uten SP til å ta en god del. spille litt slik game moden er, for en gangs skyld Lenke til kommentar
branick Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med innlegg 6666 branick Hva i alle dager har du røyka? Ingenting. Om du går til posten jeg "gratulerte" med, ser du at det står "Innlegg #6666" huff, jeg trodde du mente mine innlegg *flau* Beklager den der ja :/ Nå får jeg ikke koblet til spillet engang :S Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får samme feilmelding... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wiciwato / Quakecry, hva endte scoren på den sinnsyke runden? 31/3 eller noe? Andremann med 11/8 eller noe Good games . Frem til jeg fikk bluescreen Lenke til kommentar
branick Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wiciwato / Quakecry, hva endte scoren på den sinnsyke runden? 31/3 eller noe? Andremann med 11/8 eller noe Good games . Frem til jeg fikk bluescreen Jeg trenger å være med på neste ^^ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Gratulerer med innlegg 6666 branick Hva i alle dager har du røyka? Ingenting. Om du går til posten jeg "gratulerte" med, ser du at det står "Innlegg #6666" huff, jeg trodde du mente mine innlegg *flau* Beklager den der ja :/ Nå får jeg ikke koblet til spillet engang :S Får samme feilmelding... Da er vi tre... Og nå som jeg trodde jeg endelig skulle få til å spille MP, men så går det til helvete igjen Endret 4. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =) Endret 4. februar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er IWNet nede nå? jeg kommer ikke inn.. Please wait ... ?? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 hm får ikke starta spille idag, eller får starta og kommer til menyen så da eg skal videre fra menyen står det conecting to IWNET please wait, ventet eit kvarter ingenting mer skjer! ah bra det ikke bare er her, sikkert nede da? sia eg har samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå