Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

This game is currently unavailable. Please try again at another time"

 

Får denne feilmld når jeg prøver og starte spillet online, er på pc! får dette om og om igjen hvor mange jeg prøver, noen andre med samme feilen? har kommet før men da har den startet etter jeg prøvde en gang til.. Står steam error i vinduet som popper opp med feilmeldingen.

 

edit, fant løsningen her : http://supportwiki.steampowered.com/wiki/S...tly_unavailable

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar

Ojojoj...Gått over fra harrier --> chopper --> nuke til predator --> harrier --> emergency airdrop...Fikk 3 emergency airdrops på én runde med CTF...Temmelig gøy :D Det eneste er at det er jo umulig å få taki alle pakkene, selv om man kaller inn på den største åpne plassen på Scrapyard detter halvparten på et tak eller utenfor banen...Men tror jeg fortsetter med denne setupen, blir jo masse kills. Var en eller to som fikk chopper gunnere på laget mitt også, så tror de andre ble litt lei airsupport etterhvert...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy :cool:

Det var artig i går, spesiellt på derail HC TDM med løpesko, stålkondis og silenced UMP45 ^^ Scoren husker jeg ikke selv, bare at vi vant stort ;)

Lenke til kommentar
Du hadde 19/10, jeg hadde 18/11 ;)

Du tok screens du ;P Vi får ta en ny runde snart igjen og se om ikke vi klarer det bedre. I dag har jeg lekt meg med riot shield med scavenger og G18 akimbo på domination. Jeg har fått sitte mer eller mindre helt i fred på flagget jeg holder ^^

 

Gratulerer med innlegg 6666 branick :)

Hva i alle dager har du røyka? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spiller domination nå, med følgende oppsett:

 

Riot Shield

M93 Raffica

Blast shield

Marathon

Light weight

Last stand

 

Funker ypperlig til å storme og ta flagg, og raffica er sterk nok uten SP til å ta en god del. spille litt slik game moden er, for en gangs skyld

Lenke til kommentar
Gratulerer med innlegg 6666 branick :)

Hva i alle dager har du røyka? :p

 

Ingenting. Om du går til posten jeg "gratulerte" med, ser du at det står "Innlegg #6666"

huff, jeg trodde du mente mine innlegg *flau* Beklager den der ja :/

 

Nå får jeg ikke koblet til spillet engang :S

 

582077.jpeg

Får samme feilmelding...

 

Da er vi tre... Og nå som jeg trodde jeg endelig skulle få til å spille MP, men så går det til helvete igjen :realmad:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Åh, igår prøvde jeg Hardcore TDM på Wasteland, og virker som at det er MYE mindre action og mye mer camping enn på Core? Kan være en tilfeldighet, men la merke til det. Også prøvde jeg forresten MW2 for første gang på PS3. Uvante kontroller, og fæle headsett/mikrofoner. Men ellers funka det ok, utenom at man alltid må joine sess og det stresset der da ^^, (Don't want to start a fanboy-war.) PS3 funka helt greit uansett, og virka som at det var litt fler "noobs", dvs det var lett og eie der. ^^, (Sorry for at jeg sier det) =)

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...