Blodappelsin Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Er du sikker på at du faktisk har stilt inn til å sende HD-signaler da? Det er mulig å sende normale, "dårlige" signaler selv om du har HDMI, og da vil bildet se dårlig ut. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg testet dette på _nøyaktig_ like skjermer, samme instillinger, farger osv. DVI fra PC og HDMI fra PS3. Begge hadde en oppløsning på 1920x1080 (1080p). Det er en veldig klar forskjell, som det har blitt sagt, på bygninger og slikt. Våpen er noenlunde det samme. Så forskjellene ligger i landskapet. Som bygninger og gjendstander som står rundt omkring. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror det, kjørte video "setup" greia, som lot meg velge HDMI men I dunno. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Kan være verdt å sjekke på video-settings eller hva den heter hvertfall. Jeg har ikke lagt merke til noe sånt når jeg spiller. Det er vel ingen tvil om at grafikk generelt og teksturer normalt er bedre på PC, men det ser jo langt fra dårlig ut på PS3 av den grunn. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor i helvete skal det ta SÅ JÆVLIG LANG TID FØR MICROSOFT FÅR RÆVA I GIR Å SLEPPER GJENNOM DEN JÆVLA UPDATEN, ikke nok med at IW brukte år på å fikse det men når de først gjør det skal MS bruke flere uker på å få den ut. Takk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Claaaes: Rolig nå Ang ps3 vs xbox 360 vs pc grafikk så ser jeg klare forbedringer på en pc med maks grafikk enn konsoll, og en ps3 tror jeg kommer dårligst ut med farge-gjengiving slik jeg så på videoen. http://www.gametrailers.com/video/pc-ps3-3...n-warfare/58992 Tips:dekk til nederste del av videoen og gjør en blind test først. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Claaaes: Rolig nå NEI, alle andre har fått det for lenge siden og IW har sagt de oppdaterte for lenge siden men at de må gjennom godkjenning, så dette er i MS sine trege hender. Er det virkelig så vanskelig? Det er ganske avgjørende når man ikke kan gå ut av hula på Afghan uten å bli skutt av en av ti turrets, en chopper gunner eller en ac130 gjennom hele kampen Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hjelper det å sette på Stopping Power på M21 EBR? Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Stopping power hjelper på alle våpen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Merkelig at spillet krever så lite ressurser på pc, det er lett for noen år gamle pc'er å kjøre dette perfekt. Foruten god grafikk for lite ressursers kjører spillet også glatt. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Stopping power hjelper på alle våpen Joa, men det finnes våpen hvor det ikke er vits. Endret 4. februar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Stopping power hjelper på alle våpen Joa, men det finnes våpen hvor det ikke er vits. please do tell? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg får opp den erroren hver gang jeg går inn i en lobby nå. Noe som vet hva det er? error.bmp Edit: Faen heller, hvorfor vises ikke bildet i innlegget. Står: ERROR - patch_mp.ff is different from the server. Endret 4. februar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Stopping power hjelper på alle våpen Joa, men det finnes våpen hvor det ikke er vits. please do tell? FAL, WA2000 Poenget er at de får 25%(?) mer skade og de vil uansett trenge 1/2/3 skudd for å drepe med eller uten Stopping Power. Så derfor spør jeg, hjelper det på M21 EBR? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg får opp den erroren hver gang jeg går inn i en lobby nå. Noe som vet hva det er? error.bmp Edit: Faen heller, hvorfor vises ikke bildet i innlegget. Står: ERROR - patch_mp.ff is different from the server. Restart steam, så oppdateres spillet. Du har en annen versjon. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Stopping power hjelper på alle våpen Joa, men det finnes våpen hvor det ikke er vits. please do tell? FAL, WA2000 Poenget er at de får 25%(?) mer skade og de vil uansett trenge 1/2/3 skudd for å drepe med eller uten Stopping Power. Så derfor spør jeg, hjelper det på M21 EBR? Skal du ha one shot, ja! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Takk Kan vel legge til; Trur du uansett får One Shot visst du treffer bryst og oppover UTEN silencer. Skal du ha One Shot over heile kroppen nesten; So bør du ha SP. Med Silencer med eller uten SP, so dreper den ikkje One Shot Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Spilte med Tiggy og Wiciwato i går på hardcore TDM. Toppet rankingen første runde, 29/7 tror jeg. Andreplass lå Wiciwato med 14/7. (correct me if i'm wrong) Var gøy PS3, Xbox, PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå