Meh. Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Paint til å resize Ja...? Hvorfor ikke? Hvis du har et foto du skal resize så er ikke Paint det riktige verktøyet, men det funker utmerket til skjermbilder og andre bilder hvor kvalitet ikke står i høysetet. Poenget er uansett at det er fullstendig unødvendig å legge ut et bilde med gigantisk oppløsning når det man skal vise frem ikke trenger mer enn 200 pixler i bredden. Jeg ser poenget ditt, men jeg vil si jeg synes Mihov Im age Resizer er mer enn 50 ganger så bra som Paint til å gjøre den jobben Smak og behag Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Fikk endelig G18 akimbo. Utrolig effektivt! Endel recoil dog. M93 og G18 akimbo må være de beste secondary våpnene man kan få tak i. Ihvertfall hvis man bruker Scavanger. Suverene våpen med mye ammo som dreper effektivt både på kort og lang avstand. G18 fungerer fint uten steady aim, mens M93 blir mye bedre av det. G18 akimbo er det mest irriterende våpnet noensinne. Krever ingen skills, ingen aim. Man kan møte hele motstanderlaget samtidig og overleve. Vanvittig mange som bruker det om dagen, og de bare løper rundt og skyter i vildens sky. Selv noobtube når ikke opp til G18 akimbo... Har selv møtt på veldig få av de som bruker dette våpenet, flaks antar jeg. Men veldig gøy å bruke det selv. Selvfølgelig trengs det skills, på lengre avstander vil hvilket som helst annet våpen eie akimboene. Samtidig er recoilen høy, og det kan til tider lønne seg å burste. Her har M93 en stor fordel, null recoil og like kraftig på korte avstander. Uansett; jeg velger de våpna som er mest effektive og gøyest og bruke. Det gjør meg ikke til en noob i det hele tatt. Om "noobs" gjør det bra med de, flott for dem. Jeg vil fremdeles eie de med UMP/silencer når jeg dropshotter dem. Skal du virkelig være god, camper du i ett hjørne med silencer og cold-blodded med ACR og venter på at killstreaksa skal bygge seg opp. Om dette er veldig gøy, er en annen sak. Hvis de er så irriterende, hvorfor ikke bare bruke dem selv? Endret 3. februar 2010 av Cuz Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Skal du være god, spiller du CoD4 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Fått dilla på Vector og AA-12. Fantastiske våpen! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 BESTE feilmeldingen! HAHAHA, jeg fikk headshot på en fyr og gamet fant ikke hjelmen hans Den fikk jeg også i stad, skjønte ikke så mye.. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) humm humm.. blir kasta ut av lobbyen og tilbake til "start" hver gang jeg spiller tdm og domination, men ikke når jeg spiller snd og HQpro... interessant.. gikk i Spas12 rage i går, var morro på skidrow og favela x> Istad var jeg alene mot 3 på snd i overtime på Derail, etter jeg drepte nr2 av 3 fikk jeg predatoren min og sendte den av, jeg lå inne i garasjen på A og kisen løp rett utafor og inn sannsynligvis fordi han så predatoren. Jeg tenkte omtrent like langt som nesa mi og sprengte både meg selv og han med predatoren. Når dette var gjort sto spillet bare helt stille i spectate mode helt til bomba gikk av og vi fikk tildelt poenget og vant.. Pussig, men var moro og høre hele det andre teamet NERDRAGE brutalt i de altfor dårlige mikrofonene sine x> Endret 3. februar 2010 av Zycho Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ser ikkje problemet med G18 Akimbo. Sjølvsagt er dei farlege på close men ellers er dei enkle og drepe, Drepte dem ofte i close combat med UMP45 osv. Faktisk tatt dem med Barret .50 CAL og vunnet flere ganger i Close combat. Sjølv om dei er ireterande er dei ikkje uovervinnelige :=) Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ser ikkje problemet med G18 Akimbo. Sjølvsagt er dei farlege på close men ellers er dei enkle og drepe, Drepte dem ofte i close combat med UMP45 osv. Faktisk tatt dem med Barret .50 CAL og vunnet flere ganger i Close combat. Sjølv om dei er ireterande er dei ikkje uovervinnelige :=) Shotguns er jo også ganske farlig "close". Ingen klager på dem (foruten 1887) Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Shotguns er jo også ganske farlig "close". Ingen klager på dem (foruten 1887) Etter at de nerfet dem sønder og sammen er 1887 rimelig ubrukelig i mine øyne, har dem på 1 klassse. Selv om rangen er 3 meter lenger må du stå inn i Furuskauen nærme for å få oneshot med de. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Faen S&D er lett, alle er jo så overagressive! Hallo, vi har, hva er det, 3 minutter(?) på oss! Er jo bare å bli sett med vilje, back ut (har smg, ikke langdistansewep) og la de komme til deg for å bli slakta. I cod4 var 12-2 osv helt sykt for meg, 12-2, 14-1 osv har vært rimelig standard de siste dagene. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Faen S&D er lett, alle er jo så overagressive! Hallo, vi har, hva er det, 3 minutter(?) på oss!Er jo bare å bli sett med vilje, back ut (har smg, ikke langdistansewep) og la de komme til deg for å bli slakta. I cod4 var 12-2 osv helt sykt for meg, 12-2, 14-1 osv har vært rimelig standard de siste dagene. Etter min oppfattning virker det som om alle tror at alle gamemodes går ut på å plaffe ned fienden uansett hva, og at teamwork er uaktuelt. For meg er en runde Snd en runde på CS, kun i mye større perspektiv mtp gjemmesteder o.l(variere fra bane til bane). Når jeg spiller snd alene virker det alltid som motstander laget er de beste i verden mens jeg er stuck med 5 høner på speed med et dødsønske og Ranger/1887 rush. Dansen blir en helt annen når vi er 5-6 på VT som har bakgrunn med mange år i CS. Vinner som regel hver match. Det tristeste med Snd er når jeg/vi møter en annen klan og de leaver hallveis og ødelegger gamet.. Får tennisalbue av all facepalminga Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Bare så du ikke misforstår, jeg er ikke fraghunter. Jeg gjør alltid objective og spiller meget taktisk, taper ytterst sjeldent. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Bare så du ikke misforstår, jeg er ikke fraghunter. Jeg gjør alltid objective og spiller meget taktisk, taper ytterst sjeldent. Nei nei nei, unnskyld hvis du trodde det, trengte bare å få ut litt raserei. Det var på ingen som helst slags måte hets mot deg. Jeg er klar over at mange er gode teamspillere og spiller for å fullføre oppdraget, det bare føles sånn hver jævla gang. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Faen S&D er lett, alle er jo så overagressive! Hallo, vi har, hva er det, 3 minutter(?) på oss!Er jo bare å bli sett med vilje, back ut (har smg, ikke langdistansewep) og la de komme til deg for å bli slakta. I cod4 var 12-2 osv helt sykt for meg, 12-2, 14-1 osv har vært rimelig standard de siste dagene. Ganske standar for meg når jeg rusher med Ninja pro og UMP silenced og MEN! Er det noen som kan slå den failen her eller? Spilte på Skidrow (trur den heter det) SnD og det var 2 stykker igjen mot meg. Jeg får Carepackage og inni den er det en fin Choppergunner! Yes, tenkte jeg og brukte den. Etter 5 sekunder i lufta hører jeg: Bomb has been planted. Og jeg får drept han ene, sistemann camper som et helvete inne og jeg kan ikke gjøre en fordømrade shit! Når chopperen var ferdig var det 3 sekunder igjen av bombtimeren. De må virkelig gi oss et alternativ til å gå ut av choppergunnen! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Har jeg seriøst kjøpt meg en rass TV eller er det bare MW2 ps3 har rass grafikk på? Bluray osv funker utmerket, men mw2 grafikken er kornete og ekkel. har jo hdmi kabel og fullHD tv.... ._. Er det noe jeg har gjort galt? er det grafikk settings på cod? Spilt slik en stund uten å tenke stort over det, men skal det ikke være HD på cod? sylskarpt bilde altså, ikke så "kornete", you might say. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 @LegitSuperstar Hadde en kamerat på besøk i går med PS3'en hans. Satte den opp på skjerm nr2 ved siden av min så vi kunne spille samme spill på 2 forskjellige skjermer(litt rart og morsomt på en gang). Det er veldig merkbart forskjellig grafikk på PC og PS3, merkbart dårligere på PS3 sin side. Vet ikke om jeg vil si at det er kornete, men endel dårligere "texture" på PS3 enn på PC. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har spilt endel MW2 på både PC, PS3 og Xbox i det siste og PC har et klart bedre bilde. Virker også som det er en større andel noobs på konsollene. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Husk at dere bruker små skjermer da, med mindre dere sammenligner på samme skjerm. Men, ja, ikke kornete. Altså, våpnet er krystallklart og fint, men alt annet, gress, husvegger o.l er ekkelt, dårlig. Er ikke HD liksom. EDIT: forøvrig, RGB kablete xboxen min har noenlunde samme kvalitet (altså ikke sååå merkbar forskjell) så forstår egentlig ikke. Har fått for meg at RGB skal suge forhold til HDMI? Endret 4. februar 2010 av LegitSuperstar Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 har spilt cod på ps3, og synes det egentlig var bedre bilde på ps3... Hadde de ikke ved siden av hverandre tho. usikker på om det var hdmi kabel på tven, men det var en halvbillig model (32", 6k) på pc har jeg full hd 23" (1920x1040(????)) Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 1920x1080 er hd, hehe. Bruker forøvrig 47" LCD fullHD skjerm, om strls skulle ha noe å si, hvilket det i mine øyne ikke skulle ha hatt. Får vente litt på innspill fra andre ps3 spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå