Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Det er veldig kjedelig når lobbysystemet er bugga. Utav lobby og inn å søke lobby igjen også får du samme map som du nettopp var på. Og før du vet ordet av det loader mappet og om du vil disconnecte taper du et poeng på win/loss. Hos meg toppet det med følgende ping der host ikke ville disconnecte:

 

 

Det er veldig synd for jeg vet at min datamaskin og min internettlinje glatt ville taklet belastningene ved å hoste MW2. Dette spillet burde som 98% av moderne spill ha mulighet for dedicated server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer inn i et game som er igang, fienden har emergency airdrop og jeg ser hvor de lander, stiller med opp på ene siden av Rundown, i "skogen"/bensinstasjonen og skyter over og gjennom noen byggninger og over til det huset øverst på dems base, boom 2 døde med thumper. Jeg står stille og ler og sier til kameraten min at "JEG STO HER OG FIKK DE", går litt videre, Care package, 2 til døde av samme thumpern ved at en bil eksploderer der et halvt minutt senere.

 

Slike øyeblikk = win

Lenke til kommentar
Seriøst WheelMan, er det virkelig nødvendig å legge ut bilder i så høy oppløsning? Det tar noen få sekunder å resize i Paint.

 

Paint til å resize :blink: Hva er egentlig problemet med store bilder? Det tar bare litt ekstra tid å leste inn siden...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Fikk endelig G18 akimbo. Utrolig effektivt! Endel recoil dog.

 

M93 og G18 akimbo må være de beste secondary våpnene man kan få tak i. Ihvertfall hvis man bruker Scavanger. Suverene våpen med mye ammo som dreper effektivt både på kort og lang avstand.

 

G18 fungerer fint uten steady aim, mens M93 blir mye bedre av det.

Lenke til kommentar
Gud av meg, jeg begynner å bli lei av knivere på PS3. I hver eneste lobby er det mellom 1-3 som ikke gjør noe annet en og knive.

UFFF!!

 

Jeg er glad jeg slipper så mange. Jeg hater dem jeg og.

Jeg har prøvd det selv en god stund. Og jeg har konkludert med at det kreves null skilz, og det mest irriterende i hele spillet.

At man løper rundt som en slags supermann som kan drepe noen bare ved å late som om man kutter noen med en kniv, fra tre meters hold, er idiotisk. Det hadde ikke gjort meg noenting om IW hadde rett og slett bare sletta lightweight og gjort commando dårligere.

Lenke til kommentar
Fikk endelig G18 akimbo. Utrolig effektivt! Endel recoil dog.

 

M93 og G18 akimbo må være de beste secondary våpnene man kan få tak i. Ihvertfall hvis man bruker Scavanger. Suverene våpen med mye ammo som dreper effektivt både på kort og lang avstand.

 

G18 fungerer fint uten steady aim, mens M93 blir mye bedre av det.

 

G18 akimbo er det mest irriterende våpnet noensinne. Krever ingen skills, ingen aim. Man kan møte hele motstanderlaget samtidig og overleve. Vanvittig mange som bruker det om dagen, og de bare løper rundt og skyter i vildens sky. Selv noobtube når ikke opp til G18 akimbo...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Paint til å resize :blink:

Ja...? Hvorfor ikke? Hvis du har et foto du skal resize så er ikke Paint det riktige verktøyet, men det funker utmerket til skjermbilder og andre bilder hvor kvalitet ikke står i høysetet.

 

Poenget er uansett at det er fullstendig unødvendig å legge ut et bilde med gigantisk oppløsning når det man skal vise frem ikke trenger mer enn 200 pixler i bredden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...