Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bortsett fra at man detter ut i lobby etter hvert game + at ALLE camper med G18 akimbo idag, så funker det bedre enn på lenge...Ja, også er banevariasjonen lik 0, det har den vært i 3-4 dager. 4-5 baner som kommer, de andre finnes tydeligvis ikke...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jepp, dette spiller er ødelagt grunnet av mangel på dedikerte servere, G18 noobs, tubers, run&knife. Utrolig irriterende. Hadde streak på 23 ista (Nuken venta på meg 2 kills unna). Så kom det en marathon+lightweight med akimbo G18 og plæffa meg ned på under 1 sekund. Jeg skjøt han og traff en gang (Da fikk jeg sånn hit markør) Men på killcamen så man ikke at han ble truffet en gang.

 

Så synkronisering er også noe dritt.

 

Både elsker og hater Mw2

Lenke til kommentar
Jepp, dette spiller er ødelagt grunnet av mangel på dedikerte servere, G18 noobs, tubers, run&knife. Utrolig irriterende. Hadde streak på 23 ista (Nuken venta på meg 2 kills unna). Så kom det en marathon+lightweight med akimbo G18 og plæffa meg ned på under 1 sekund. Jeg skjøt han og traff en gang (Da fikk jeg sånn hit markør) Men på killcamen så man ikke at han ble truffet en gang.

 

Så synkronisering er også noe dritt.

 

Både elsker og hater Mw2

 

Meget irriterende dette der ja. Derfor har jeg mer eller mindre boikottet MW2 og onlinespilling

Lenke til kommentar

En annen sak som er SYKT irriterende er at man må bruke samme klassen til private matches som online delen.

Jeg pleier å ta lan med kompiser og da er det JÆVLA kjipt å være forskjellig lvl når man er en 4-6stk.

 

Burde vært lvl 70 på private matcher og online delen for seg selv. FAEn. Må planlegge om jeg skal gå i prestige eller ikke etter hvor lenge det blir til neste lan. MØKK.

Lenke til kommentar

Fanken så sur jeg blir når det ene laget har litt lag, mens vi har syk lag. Bottom line: Samme hvor god aim vi har blir det bom, da det er 1-2 sek delay, mens de sitter og camper og har pingledelay. Blir teams satt opp etter beliggenhet? Både de (misvisende) pingbarene og killcams tilsier at det er noe som gjør at et lag har mye mer lag...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Oooh nå ble jeg stressa...Fikk 24-killstreak og tilgang til nuke, og hører at det telles ned til runden er over...Chopper forsvinner 4-5 sek før runden er over, slik at jeg rekker å smelle den av...DEN var digg, hatt så mye uflaks før idag...Hadde klikka i vinkel om chopper ikke dro før runden var over :p

 

Fikk denne mens jeg nerdet forum etter grunnen til ut-av-lobby-etter-hver-fight greia.

Kommer hele tida...Er en eller annen slags tilleggsbug i forbindelse med at lobbysystemet er bugga...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...