Smågal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I dag er det helt fuckings latterlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Igår funket ikke party eller noe. Begynner å bli kraftig drittlei, betalte spenn for å spille, ikke se på en "connecting to host" skjerm. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Bortsett fra at man detter ut i lobby etter hvert game + at ALLE camper med G18 akimbo idag, så funker det bedre enn på lenge...Ja, også er banevariasjonen lik 0, det har den vært i 3-4 dager. 4-5 baner som kommer, de andre finnes tydeligvis ikke... Endret 3. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det finnes en god løsning: Dedicated servers nå! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, går det ikke ann og lage en egen dedikert server mod eller noe ? som bruker IWNET, men leggerl liksom alle "serverene" som er oppe og går i en liste elns. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jepp, dette spiller er ødelagt grunnet av mangel på dedikerte servere, G18 noobs, tubers, run&knife. Utrolig irriterende. Hadde streak på 23 ista (Nuken venta på meg 2 kills unna). Så kom det en marathon+lightweight med akimbo G18 og plæffa meg ned på under 1 sekund. Jeg skjøt han og traff en gang (Da fikk jeg sånn hit markør) Men på killcamen så man ikke at han ble truffet en gang. Så synkronisering er også noe dritt. Både elsker og hater Mw2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jepp, dette spiller er ødelagt grunnet av mangel på dedikerte servere, G18 noobs, tubers, run&knife. Utrolig irriterende. Hadde streak på 23 ista (Nuken venta på meg 2 kills unna). Så kom det en marathon+lightweight med akimbo G18 og plæffa meg ned på under 1 sekund. Jeg skjøt han og traff en gang (Da fikk jeg sånn hit markør) Men på killcamen så man ikke at han ble truffet en gang. Så synkronisering er også noe dritt. Både elsker og hater Mw2 Meget irriterende dette der ja. Derfor har jeg mer eller mindre boikottet MW2 og onlinespilling Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 En annen sak som er SYKT irriterende er at man må bruke samme klassen til private matches som online delen. Jeg pleier å ta lan med kompiser og da er det JÆVLA kjipt å være forskjellig lvl når man er en 4-6stk. Burde vært lvl 70 på private matcher og online delen for seg selv. FAEn. Må planlegge om jeg skal gå i prestige eller ikke etter hvor lenge det blir til neste lan. MØKK. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor vanlig er det å få nuke mot seg? Har bare opplevd å bli atombombet en gang. Har litt over 24 timer spilt online. Begynte nettopp å spille og jeg fikk en nuke mot meg første runden Jeg fikk nuke mot meg tre av de fem første rundene jeg xD Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Likte denne Se filmen hos Youtube Lastet ned til iTunes Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fnis, la ut en claymore i ene huset på highrise, der man kommer opp fra kjelleren. Der det spawnes noen ganger. Boom, to kill på game ending killcam ^^ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Fanken så sur jeg blir når det ene laget har litt lag, mens vi har syk lag. Bottom line: Samme hvor god aim vi har blir det bom, da det er 1-2 sek delay, mens de sitter og camper og har pingledelay. Blir teams satt opp etter beliggenhet? Både de (misvisende) pingbarene og killcams tilsier at det er noe som gjør at et lag har mye mer lag... Endret 3. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noe dritt at jeg faller ut av games for hver runde selv om jeg har åpnet routeren og NAT er Open. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som vet hva problemet er? IW Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 IW Det er nok desverre sant Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk denne mens jeg nerdet forum etter grunnen til ut-av-lobby-etter-hver-fight greia. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Oooh nå ble jeg stressa...Fikk 24-killstreak og tilgang til nuke, og hører at det telles ned til runden er over...Chopper forsvinner 4-5 sek før runden er over, slik at jeg rekker å smelle den av...DEN var digg, hatt så mye uflaks før idag...Hadde klikka i vinkel om chopper ikke dro før runden var over Fikk denne mens jeg nerdet forum etter grunnen til ut-av-lobby-etter-hver-fight greia. Kommer hele tida...Er en eller annen slags tilleggsbug i forbindelse med at lobbysystemet er bugga... Endret 3. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg blir trist av IWnet idag... virker som det er flere.. var plutselig en haaaug med folk både på cod4 og cod2 .. da har jeg noe og gjøre idag Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kan ikke dere PC folk lage en egen sutretråd? Er så forbanna kjedelig å måtte lese side opp og side ned med hakk i plata stoff for å finne noe interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå