Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva sliter folk med? Hvis de i det hele tatt gidder å bla 1 side tilbake før de poster så finner rde lett ut hva problemet er.

 

Tatt fra Twitter

"fourzerotwo: Amount of players on #MW2 PSN overwhelmed PSN presence server which updates "what you're doing" and is essential to parties."

 

Det vil si at IW sine servere har krasjet grunnet forl ite plass til antall nylige registrerte. Skuffet er jeg, men ingen her har rett til å klage. De jobber garantert for livet over på den andre halvdel av jordkloden! Det er en selvfølge, de vil jo ikke tape spillere..

 

Forhåpentlig vis, fikses dette i morgen, evt. patchen som kommer på fredag som inneholder den nye invite moden så man slipper å invitere gjenom PS3

 

EDIT: Ny melding fra Amerika

 

"MP doesn't require a patch. It's a server overload not a bug in the code. They're working to have servers back up ASAP." Fra fourzerotwo/Twitter

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar

Etter å ha spelt einspelardelen i det eg trudde var ei lita stund, tenkte eg for meg sjølv at dette ikkje nådde heilt opp til MW1, men då eg såg på klokka viste den seg å ha hoppa fram eit par timar og ikkje 20-30 minutt som eg trudde. Noko overraska innsåg eg at det var på tide med kveldsmat, men først måtte eg spele igjennom sekvensen då det passa litt dårleg å stoppe akkurat no. Fem minutt seinare, og eit utal sekvensar, såg eg på ny på klokka og nok ein gong hadde den hoppa ein time fram i tid. Så eg veit ikkje heilt kva eg skal seie om einspelardelen, men noko må den gjere riktig. Jaja, eg får teste litt til. :)

Lenke til kommentar
jeg får opp at jeg må fikse på NAT instillingene mine. er nå inne på Zyxel routern min (lest guide fra telenor) men skjønner ikke HELT hva jeg skal adde der ! noen som vet?

 

<a href="http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}" target="_blank" rel="nofollow">http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}</a>

Om du har xbox se her

Endret av Djupviken
Lenke til kommentar

Jeg har spilt 15 minutter online og det gir rett og slett ikke medsmak. Fæle og rotete brett kombinert med få spillere gjør det hele til en trist opplevelse. IWs behandlign av PC-brukere er et kapittel i seg selv. Nej, fankern ta impulskjøp. Avinstallert. Herlig sp dog.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Har ikke sjans å komme meg online i kveld, forbanna irriterende. Det er liksom på denne tiden av døgnet jeg får tid til å spille! Fungerte fint i går, så jeg har fått prøvd spillet en del, og det leverer selvfølgelig selv om jeg kanskje likte de ulike mapsa bedre i énern. Men det blir vel mulig å laste ned nye maps på Playstation Store etter hvert.

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på online-delen, kunne tenkt meg ett litt mørkere og mer oversiktelig maps. Dedicated servers skulle også vært på plass.

 

+100000

 

Noen som har lagt merke til at singelplayer grafikken er mye bedre enn multiplayer? som om de har bare gitt eff i multiplayer detaljene og for å slippe nubs som kommer løpende hvis pc'en dems ikke takler det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...