kloningen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor heter det "Matchmaking" når en ikke kan LAGE en match? Kan bare lage private mellom venner.. Teit. VIL SPILLE HARDCORE MODE FOR FAEN Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hva sliter folk med? Hvis de i det hele tatt gidder å bla 1 side tilbake før de poster så finner rde lett ut hva problemet er. Tatt fra Twitter "fourzerotwo: Amount of players on #MW2 PSN overwhelmed PSN presence server which updates "what you're doing" and is essential to parties." Det vil si at IW sine servere har krasjet grunnet forl ite plass til antall nylige registrerte. Skuffet er jeg, men ingen her har rett til å klage. De jobber garantert for livet over på den andre halvdel av jordkloden! Det er en selvfølge, de vil jo ikke tape spillere.. Forhåpentlig vis, fikses dette i morgen, evt. patchen som kommer på fredag som inneholder den nye invite moden så man slipper å invitere gjenom PS3 EDIT: Ny melding fra Amerika "MP doesn't require a patch. It's a server overload not a bug in the code. They're working to have servers back up ASAP." Fra fourzerotwo/Twitter Endret 11. november 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ^ folk spiller jo på annet enn PS3 da Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ^ folk spiller jo på annet enn PS3 da Synd for dem Utviklings sjefen twittrer her. så det går ann å følge med på sisste nyheter når serverene er oppe å går igjen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Etter å ha spelt einspelardelen i det eg trudde var ei lita stund, tenkte eg for meg sjølv at dette ikkje nådde heilt opp til MW1, men då eg såg på klokka viste den seg å ha hoppa fram eit par timar og ikkje 20-30 minutt som eg trudde. Noko overraska innsåg eg at det var på tide med kveldsmat, men først måtte eg spele igjennom sekvensen då det passa litt dårleg å stoppe akkurat no. Fem minutt seinare, og eit utal sekvensar, såg eg på ny på klokka og nok ein gong hadde den hoppa ein time fram i tid. Så eg veit ikkje heilt kva eg skal seie om einspelardelen, men noko må den gjere riktig. Jaja, eg får teste litt til. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Man kan ikke lene seg til venstre og høyre med Q og E?! I helvete er det for noe tull. Det er for at du og jeg skal få en bedre spillopplevelse. Spillet er ikke "balansert" for "Lean" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ut i alt dette kaoset får vel jeg uttrykke meg som en av de som ikke har noen problemer online, selv etter en del timer der Har bytta host et par ganger, men det har enda ikke bydd på problemer. Føler heller ikke at spillet er noe dårligere enn MW1 heller. Spiller på 360 Lenke til kommentar
Mr_Ghost Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg har samme opplevelsen med mw2 som utukt har. Og jeg spiller på pc. Endret 11. november 2009 av Mr_Ghost Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har ingen problemer online. Problemene ligger i manglene Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) jeg får opp at jeg må fikse på NAT instillingene mine. er nå inne på Zyxel routern min (lest guide fra telenor) men skjønner ikke HELT hva jeg skal adde der ! noen som vet? <a href="http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}" target="_blank" rel="nofollow">http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}</a> Om du har xbox se her Endret 11. november 2009 av Djupviken Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Endelig fått kjøpt det, så går det ikke an å spille online... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Yep, startet champaign nå, så langt so good! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Spørsmål om killstreaks i MP kan man bare ha 3 om gangen? Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skjønner ikke helt hva folk klager over - spillet er jævlig god underholdning Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skjønner ikke helt hva folk klager over - spillet er jævlig god underholdning Helt enig =D Men det er vel stort sett folk med PC versjonen som klager.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg har spilt 15 minutter online og det gir rett og slett ikke medsmak. Fæle og rotete brett kombinert med få spillere gjør det hele til en trist opplevelse. IWs behandlign av PC-brukere er et kapittel i seg selv. Nej, fankern ta impulskjøp. Avinstallert. Herlig sp dog. Endret 11. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er litt usikker på online-delen, kunne tenkt meg ett litt mørkere og mer oversiktelig maps. Dedicated servers skulle også vært på plass. Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har ikke sjans å komme meg online i kveld, forbanna irriterende. Det er liksom på denne tiden av døgnet jeg får tid til å spille! Fungerte fint i går, så jeg har fått prøvd spillet en del, og det leverer selvfølgelig selv om jeg kanskje likte de ulike mapsa bedre i énern. Men det blir vel mulig å laste ned nye maps på Playstation Store etter hvert. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er litt usikker på online-delen, kunne tenkt meg ett litt mørkere og mer oversiktelig maps. Dedicated servers skulle også vært på plass. +100000 Noen som har lagt merke til at singelplayer grafikken er mye bedre enn multiplayer? som om de har bare gitt eff i multiplayer detaljene og for å slippe nubs som kommer løpende hvis pc'en dems ikke takler det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå