Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Litt rart;

 

av og til så skyter fienden på meg, jeg løper bak en vegg, og dør etter 2-3 sekunder, det er en vegg på flyplassen.

 

På killcam, så vises det aldri at jeg går bak denne evggen, men dør vistnok før jeg går bak? :S

 

 

Det er satans irriterende, og skjer pga ping. Samme konsept som å prøve å knive noen, animasjonen kommer halveis, men så dør du av kuler. Har med at det du ser ikke er det samme som det mostanderen ser pga ping. Dårlig sync, mao. Irriterende er det iallefall

Lenke til kommentar

Nå skjedde det igjen, og jeg kastet faktisk en granat før jeg døde. sjukt irriterrende, hvorfor kan ikke IW ha serverene hos segselv da?

 

edit: hahaha... igjen.. denne gangen drepte jeg han, deretter ble jeg drept selv, av samme type. Fristende å levere tilbake spillet - om jeg er utenfor elkjøps 30-dagersgaranti, dette er en grunn til å heve kjøpet? er til en ps3

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Heilt eining, Vist servern er elendig orke eg rett og slett ikkje å spele. Likte veldig godt den Ping bar tweak guiden som ligg utpå nettet. No ser man faktisk kva ping din er (sån ca)

 

seta cg_ScoresPing_Interval "20"  (default value 100)
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"  (default value 4)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hvordan klarer snipere å få one shot kills så sykt kjapt? Har prøvd sniper noen få ganger selv, og selv om jeg bruker lang tid på å sikte inn på en som sitter stille, får fyren min til å holde pusten og kjører på med stopping power blir det som regel bom. Så ser jeg snipere som skyter meg, det går under 0.5 sek fra de ser meg til de har sikta og jeg dør. Ifølge killcam bommer med opptil 0.5m på meg, men treffer læll...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Igjen, dette har veldig mye med Ping å gjøre. Som oftest er jeg host, og da har jeg hverken problemer med å headshotte beveglige mål eller fiender langt unna. Men i de tilfeller jeg ikke er host er det nærmest umulig å beregne. Da må du være heldig. (Så klart, dette kan også gå andre veien. Fått noen kills jeg egentlig ikke burde fått pga. latency.)

Lenke til kommentar
Nå skjedde det igjen, og jeg kastet faktisk en granat før jeg døde. sjukt irriterrende, hvorfor kan ikke IW ha serverene hos segselv da?

 

edit: hahaha... igjen.. denne gangen drepte jeg han, deretter ble jeg drept selv, av samme type. Fristende å levere tilbake spillet - om jeg er utenfor elkjøps 30-dagersgaranti, dette er en grunn til å heve kjøpet? er til en ps3

Brutt forsegling = brutt vilkår for retur desverre. Og nei, det er ikke en godkjent grunn for heving av kjøpet, da produktet faktisk virker som det er tiltenkt ;) Om det er noe kjedelig å spille på dårlige hostede servere kan ikke lastes spillet i seg selv, men tilkoblingsmekanikken de velger å bruke bak spillet.

Lenke til kommentar

Du kan selge brukte spill på gamestop hvertfall. Om dette også gjelder PC-spill med key vet jeg ikke.

 

Etter jeg lastet ned BF:BC2 betaen i forige uke har jeg ikke spillt et eneste minutt MW2 :p Tviler på at jeg noensinne kommer til å ta det opp (kanskje for singleplayer) igjen. Er drit lei av hele jævla MW2.

Lenke til kommentar
Plz, du må ha en god dag for å drepe i store mengder med cg, altså være heldig med spawns.

 

Ikke si det ligger skill i CG, det gjør det ikke, er bare å skyte inn innganger og vinduer.

 

Jeg synes dette sier mer enn nok om dine skills med CG. I alle fall hvis du har Danger Close Pro er CG uslåelig. Kanskje du trenger en god dag for å få kills i mengder med CG, men jeg har null problemer med å sanke alt fra 10-20 kills med det, noe som er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...