Wutwut Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Spiller ikke alltid så taktisk når jeg spiller alene, men siden jeg som regel går i pluss uansett så går det greit. Men med clanen min spiller jeg ganske taktisk, og ikke bare løper inn i døden. Er forresten aggresiv sniper ^^, Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Litt rart; av og til så skyter fienden på meg, jeg løper bak en vegg, og dør etter 2-3 sekunder, det er en vegg på flyplassen. På killcam, så vises det aldri at jeg går bak denne evggen, men dør vistnok før jeg går bak? :S Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er pga. høy ping. Grunnet måten IWnet fungerer på, at den spilleren med lavest ping til IWnet's servere blir server, vil alle andre enn ham få høyere ping. Så hvis host skyter deg og du har en ping på 100-200 ms vil han alltid ha overtaket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Litt rart; av og til så skyter fienden på meg, jeg løper bak en vegg, og dør etter 2-3 sekunder, det er en vegg på flyplassen. På killcam, så vises det aldri at jeg går bak denne evggen, men dør vistnok før jeg går bak? :S Det er satans irriterende, og skjer pga ping. Samme konsept som å prøve å knive noen, animasjonen kommer halveis, men så dør du av kuler. Har med at det du ser ikke er det samme som det mostanderen ser pga ping. Dårlig sync, mao. Irriterende er det iallefall Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Nå skjedde det igjen, og jeg kastet faktisk en granat før jeg døde. sjukt irriterrende, hvorfor kan ikke IW ha serverene hos segselv da? edit: hahaha... igjen.. denne gangen drepte jeg han, deretter ble jeg drept selv, av samme type. Fristende å levere tilbake spillet - om jeg er utenfor elkjøps 30-dagersgaranti, dette er en grunn til å heve kjøpet? er til en ps3 Endret 3. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Heilt eining, Vist servern er elendig orke eg rett og slett ikkje å spele. Likte veldig godt den Ping bar tweak guiden som ligg utpå nettet. No ser man faktisk kva ping din er (sån ca) seta cg_ScoresPing_Interval "20" (default value 100) seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default value 4) Endret 3. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Sikkert sett før men fortsatt ganske festlig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14985752 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hvordan klarer snipere å få one shot kills så sykt kjapt? Har prøvd sniper noen få ganger selv, og selv om jeg bruker lang tid på å sikte inn på en som sitter stille, får fyren min til å holde pusten og kjører på med stopping power blir det som regel bom. Så ser jeg snipere som skyter meg, det går under 0.5 sek fra de ser meg til de har sikta og jeg dør. Ifølge killcam bommer med opptil 0.5m på meg, men treffer læll... Endret 3. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Igjen, dette har veldig mye med Ping å gjøre. Som oftest er jeg host, og da har jeg hverken problemer med å headshotte beveglige mål eller fiender langt unna. Men i de tilfeller jeg ikke er host er det nærmest umulig å beregne. Da må du være heldig. (Så klart, dette kan også gå andre veien. Fått noen kills jeg egentlig ikke burde fått pga. latency.) Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Nå skjedde det igjen, og jeg kastet faktisk en granat før jeg døde. sjukt irriterrende, hvorfor kan ikke IW ha serverene hos segselv da? edit: hahaha... igjen.. denne gangen drepte jeg han, deretter ble jeg drept selv, av samme type. Fristende å levere tilbake spillet - om jeg er utenfor elkjøps 30-dagersgaranti, dette er en grunn til å heve kjøpet? er til en ps3 Brutt forsegling = brutt vilkår for retur desverre. Og nei, det er ikke en godkjent grunn for heving av kjøpet, da produktet faktisk virker som det er tiltenkt Om det er noe kjedelig å spille på dårlige hostede servere kan ikke lastes spillet i seg selv, men tilkoblingsmekanikken de velger å bruke bak spillet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Argh, det suger! bra jeg ikke kjøpte det når det var dyrest Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Likte denne Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan selge brukte spill på gamestop hvertfall. Om dette også gjelder PC-spill med key vet jeg ikke. Etter jeg lastet ned BF:BC2 betaen i forige uke har jeg ikke spillt et eneste minutt MW2 Tviler på at jeg noensinne kommer til å ta det opp (kanskje for singleplayer) igjen. Er drit lei av hele jævla MW2. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Plz, du må ha en god dag for å drepe i store mengder med cg, altså være heldig med spawns. Ikke si det ligger skill i CG, det gjør det ikke, er bare å skyte inn innganger og vinduer. Jeg synes dette sier mer enn nok om dine skills med CG. I alle fall hvis du har Danger Close Pro er CG uslåelig. Kanskje du trenger en god dag for å få kills i mengder med CG, men jeg har null problemer med å sanke alt fra 10-20 kills med det, noe som er Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kuk. Noen som får til å spille på PC? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Helt grei runde fra mi sie : Endret 3. februar 2010 av Best0 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Denne fikk jeg. What is it? Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Flere som plages med å få spillt idag?(PC) De FÅ gangene jeg kan koble til en host og gjennomføre en TDM,får jeg ikke engang se scoren min før jeg blir kasta tilbake i lobbyen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Idag er det helt jævli. Hver gang jeg er ferdig med en omgang, mister jeg kontakten og må søke på nytt spill. Hver gang!!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Flere som plages med å få spillt idag?(PC) De FÅ gangene jeg kan koble til en host og gjennomføre en TDM,får jeg ikke engang se scoren min før jeg blir kasta tilbake i lobbyen. Har hatt et par småproblemer. Men det har vært verre før for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå