Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Herregud, nå hadde jeg en morsom start på estate domination her..

Starter oppe ved huset ser jeg, og velger sinnatagg-klassen min (M4A1 med GL og ATH4 raketten som secondary. Perks er scavenger & danger close på denne klassen. når runden starter bytter jeg umiddelbart til raketten, løper til hjørnet på huset hvor man kan se ned mot C, og fyrer raketten inn direkte på C. Får 4 kills med en gang, så går det to sekunder og bilen eksploderer og gir meg 1 kill til :p Fikk da raketten min, styrte den mot bilen på baksiden av B, litt mot inngangen, og fikk nye 4 kills :p Og så ble jeg knivet av en rambofyr med commando som jeg ikke så pga ekstasen jeg var i da :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Definitivt PL over CG her i gården. Mindre sjanse for å bli skutt ned, kan fange opp kampere, og du slipper å gjemme deg for å bruke den. Har du harrier og pave low oppe samtidig, er det enda mer kaos. Da har ingen enkeltperson nok stinger til å fjerne alt, og det er veldig ofte atdet bare er én eller ingen som gidder skyte mot pave low og harrier. Med chopper gunner er det 50/50 lang killstreak eller bli skutt rett ned, heller mer og mer mot det siste. Om du får ha den i fred så lenge, tror jeg du har møtt feil motstandere, for det er veldig mange som har blitt klar over hva den gjør nå

Maksimum hver tiende CG blir skutt ned for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Jeg hadde brukt CG i lang tid før jeg bestemte meg for å teste Pave Low. Med den aller første jeg kalte inn, fikk jeg 10 kills bare med den. Siden jeg i tillegg hadde friheten til å bevege meg rundt mens den var på tokt, ble jeg helt frelst. Det er riktignok ikke alltid at den er så effektiv. Jeg fikk ”Call in Pave Low 10 times” og ”Get 50 kills with Pave Low” nesten samtidig, så snittet ligger vel på litt over 5 kills. Bare pga challenges har jeg byttet til Stealth Bomber nå, men den er jo helt håpløs til sammenligning.

Lenke til kommentar

Haha, var akkurat og spilte en 5 runder med et par noobs som ble eid. :w00t:

MEN, så HATER jeg så SYYYYKT når det kommer: Couldn't Migrate Host. Fuck IW, they suck -.- (IW sucks, because: Chosing bad hosts, fucking bad game, many glitches, og forferdelige til å stjele Halo-Konsepter -.-)

Lenke til kommentar

Vist du har problem med servern, bruk WheelMan sin metode for og bli server. Fungere konge! Eller har eit party med 3 eller fleire og du er nesten automatisk host.

Barret 50.CAL er konge våpen i close og range. Klare ikkje å slutte med våpnet no :p

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Forresten, det skjedde noe merkelig under den matchen, jeg fikk Predator Missile (som er min første killstreak) og fikk triple-kill og fikk plutselig Pave Low (Min siste killstreak) som vil si at: Når jeg fikk Predator Missile hadde jeg bare 5 kills, så får jeg triple kill, som vil si at jeg har 8 kills, og da fikk jeg Pave Low? (Pave Low får man ved 9 kills) Bugget? Syntes hvertfall det var litt rart, har det hendt med dere?

Lenke til kommentar
Du drepte mest sansynlig en til før du brukte Predatoren din.

Isåfall må han ha ligget i last stand før jeg fikk Predator, for jeg la meg ned og sendte ut predator med en gang når jeg fikk den ... :S

Og forresten: Ble lvl 62 i 1 prestige, og merker at Desert Eagle er blitt ganske undervurdert i dette spillet. Var jo konge i 4ern. Så har ikke brukt den før nå, men fant ut at den faktisk fungerer veldig bra ^^, Er litt dårlig accuracy, men det funker greit. Er også genial i Akimbo.

Lenke til kommentar

Dere som har sett spillet på både konsoll og PC (regner med ps3 ogxb er ganske likt) finnes det flere valg i menyene ang hvilken type spill man vil spille? En ting er jo hackete spill som man vel er skånet for på konsoll, men har man flere valgmuligheter ellers enn på konsoll på noen som helst måte? (feks invitere folk man kjenner ol.)

En annen ting jeg har opplevd når folk spiller TD er at det virker som det er veldig få som tenker på poengene de avgir ved å bli drept. Jeg har begynt å spille litt defensivt og står gjerne ved spillslutt på 7-3 i K-D (jeg er forresten ganske dårlig, spiller jeg aggresivt ender jeg gjerne på 2-12). Ved spillslutt havner jeg da gjerne nederst på listene over poeng, selv om kanskje de 5 som står over meg alle har negativ differanse og slik gitt bort mer poeng enn de har skaffet laget. Har en feeling over at det er mange som ikke tenker over dette.

Samme på domination, folk lar seg drepe og skaffer fienden killstreaks som gjør det vanskeligere å ta/holde punktene.

Virker som at selv om folk vet hva spillet går ut på så tenker de ikke igjennom spillestilen sin i særlig grad.

Lenke til kommentar

Den startet vel i går kveld, og har holdt på med å skape fortvilelse for alle på PC-plattformen ihvertfall.

Mange på steam-forums som har klaget konstant siden i går kveld!

http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=778

Syns dette er det største problemet, at vi ikke har noen kommunikasjon med de som gjør disse tingene, slik at vi ikke vet når det blir spillbart igjen. Hadde vi fått beskjed om at det f.eks skulle være klart til klokka 4 i dag, så hadde vi jo ihvertfall visst noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...