Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke greia med chopper gunner med mindre dere har danger close pro.

pavelow knuser jo chopper gunner killswise, varer lengre, dreper med litt større openrom noe som får mindre folk til å gjemme seg. Samt du kan rushe hus de gjemmer seg for å pepre dem. pavelow hamstrer jo fint like magne kills som en gjenomsnittelig CG

Du er ikke serlig god med chopper gunner, åpenbart...

Du har ikke helt oversikt, åpenbart...

Chopper Gunner er veldig bra, men det er også Pavelow. Forskjellen ligger i at en CG tiltrekker seg veldig mye oppmerksomhet og folk blir mer forsiktige og holder seg innendørs (de aller fleste). Folk blir også mer defensive og kan finne på å skyte ned CG'n nettopp fordi de er så kraftige.

En Pavelow er "et vanlig kopter" som ikke blir ansett som like farlig som en CG. Det er nettopp her Pavelowen er så genial. Den varer veldig lenge, den er veldig effektiv, og den kan fort ende opp med å samle inn flere kills for deg enn en CG ville gjort.

Hvis du får stå å plukke spawners med CG så er selvfølgelig CG bedre enn Pavelowen, men hvor ofte skjer det? Blir enten CG eller Pavelowen skutt ned er det hipp som happ hva du hadde valgt fordi de hadde blitt skutt ned uansett.

Det som utgjør den store forskjellen er om du liker å gjemme deg bort å styre CG eller om du vil løpe rundt å drepe sammen med Pavelowen din. De som har de nødvendige ferdigheter vil velge Pavelowen fordi de sammen kan samle inn en 20-40 kills mens Pavelowen er ute. Kan du det med CG? Ja selvsagt, men man er utrolig heldig hvis man får samle en 20 kills med CG i mine øyne.

Og sammen med Danger Close-perk er Pavelowen LATTERLIG effektiv. Harrier -> Pavelow -> EMP er et virkelig godt setup :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Stusset selv på det. Har nå spilt MW2 en stund og har aldri sett Harriers skyte ned noen som helst form for airsupport. Har aldri opplevd at mine egne gjør det heller.

Noen som kan bekrefte dette?

har dere i det hele tatt lest sånn typ 6 posten fra toppen?

Ja, harriers skyter ihvertfall ned alle 3 helikoptertypene...

Okey, la meg omformulere. Noen som kan vise til en offisiell side eller lignende der dette blir bekreftet? Ikke at jeg kaller de som skriver dette for løgnere, men jeg har bare vanskelig for å tro det når jeg aldri har opplevd lignende mens jeg styrer en CG eller ser en Harrier i lufta som fyrer av raketter. Skulle tro jeg hadde sett alt i spillet nå liksom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ser ikke helt greia med EMP?

EMP er kjempekjekt når det er ting i lufta.

Uansett hva det måtte være, harriers, choppers, UAV etc.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
skjønner ikke greia med chopper gunner med mindre dere har danger close pro.

pavelow knuser jo chopper gunner killswise, varer lengre, dreper med litt større openrom noe som får mindre folk til å gjemme seg. Samt du kan rushe hus de gjemmer seg for å pepre dem. pavelow hamstrer jo fint like magne kills som en gjenomsnittelig CG

Du er ikke serlig god med chopper gunner, åpenbart...

Du har ikke helt oversikt, åpenbart...

Chopper Gunner er veldig bra, men det er også Pavelow. Forskjellen ligger i at en CG tiltrekker seg veldig mye oppmerksomhet og folk blir mer forsiktige og holder seg innendørs (de aller fleste). Folk blir også mer defensive og kan finne på å skyte ned CG'n nettopp fordi de er så kraftige.

En Pavelow er "et vanlig kopter" som ikke blir ansett som like farlig som en CG. Det er nettopp her Pavelowen er så genial. Den varer veldig lenge, den er veldig effektiv, og den kan fort ende opp med å samle inn flere kills for deg enn en CG ville gjort.

Hvis du får stå å plukke spawners med CG så er selvfølgelig CG bedre enn Pavelowen, men hvor ofte skjer det? Blir enten CG eller Pavelowen skutt ned er det hipp som happ hva du hadde valgt fordi de hadde blitt skutt ned uansett.

Det som utgjør den store forskjellen er om du liker å gjemme deg bort å styre CG eller om du vil løpe rundt å drepe sammen med Pavelowen din. De som har de nødvendige ferdigheter vil velge Pavelowen fordi de sammen kan samle inn en 20-40 kills mens Pavelowen er ute. Kan du det med CG? Ja selvsagt, men man er utrolig heldig hvis man får samle en 20 kills med CG i mine øyne.

Og sammen med Danger Close-perk er Pavelowen LATTERLIG effektiv. Harrier -> Pavelow -> EMP er et virkelig godt setup :)

Diskuter og diskuter....

Ta en test du.. 10 CG og 10 Pawlows. Se hvem du dreper flest med.

Folk blir fort veldig redde en PawLow også. Med chopper gunner kan du skyte inn i døråpninger og vinduer og drepe mange, da blir de ofte respawn'et utenfor og du kan drepe dem igjen og igjen. Alt på ett minutt..

BTW; prøvd Danger Close pro med CG? De fleste nuksene mine kommer med det. Aldri behøvd å drepe etter CG, når jeg gikk for nukes.

Endret av €rk
Lenke til kommentar

Har vel rundt 7.5 dags spilletid tenker jeg, fått 8 selv og tipper mellom 5-8 av motstandere/andre på mitt lag. Er ikke sånn at det tar 24 timer mellom hver nuke jeg får altså, fått de 7 siste på kort tid. Kan fort gå et par uker uten at man blir nuka. Tok flere uker fra jeg fikk spillet til første motstander fikk det... Sjelden motstanderne får det nå, om ikke en skalle camper og jeg ikke finner han. Hender jeg løper banen rundt ørten ganger uten å finne skallen som sanker kills (nukerne tar typisk aldri meg, og jeg aldri dem).

Lenke til kommentar
Diskuter og diskuter....

Folk blir fort veldig redde en PawLow også. Med chopper gunner kan du skyte inn i døråpninger og vinduer og drepe mange, da blir de ofte respawn'et utenfor og du kan drepe dem igjen og igjen. Alt på ett minutt..

BTW; prøvd Danger Close pro med CG? De fleste nuksene mine kommer med det. Aldri behøvd å drepe etter CG, når jeg gikk for nukes.

Jeg flipper coinen og sier det samme til deg, 10 cg og 10 pavelow, sammenlign selv.

Å gruse campere som er redde for o'store pavelow er en genial måte å få sykt mange kills med.

Plz, du må ha en god dag for å drepe i store mengder med cg, altså være heldig med spawns.

Ikke si det ligger skill i CG, det gjør det ikke, er bare å skyte inn innganger og vinduer.

AC130 kan jeg vel si meg litt enig i at krever skills.

Lenke til kommentar
Diskuter og diskuter....

Jeg flipper coinen og sier det samme til deg, 10 cg og 10 pavelow, sammenlign selv.

Å gruse campere som er redde for o'store pavelow er en genial måte å få sykt mange kills med.

Plz, du må ha en god dag for å drepe i store mengder med cg, altså være heldig med spawns.

Ikke si det ligger skill i CG, det gjør det ikke, er bare å skyte inn innganger og vinduer.

AC130 kan jeg vel si meg litt enig i at krever skills.

Vi glemte og nevne hva slags gamemode dette gjelder. Den eneste gamemoden jeg kan tenke meg Pavelow kan sammenlignes er TDM. Siden folk respawner hellt random. Alle gametyper hvor man spawner på "sitt" sted, er CG helt utrolig.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt greia med EMP? Jeg driter lang marsj i om fienden sender ut en slik, da det overhodet ikke påvirker meg...Bruker standard sikter + tar det alltid som en mann og møter de jeg møter uansett, bruker radaren lite.

Du ser ikke det store bildet.. Si at du har sikret deg en EMP tidlig i spillet, men du har ikke kalt den inn. En på motstanderlaget har ramponert laget ditt de siste 30 sekundene og har garantert nuken i hånda.. Stillingen står 190-80 til ditt lag, og du ville vunnet hvis ikke han hadde en nuke klar. Fyr av din EMP, og han kan ikke kalle inn sin nuke de neste 30 sekundene, og dere har vunnet!

Du kan også velge å fyre av EMP'en din akkurat idet motstanderlaget sender opp nettopp en choppergunner eller AC130, og de bare eksploderer på himmelen som et lekkert fyrverkeri fra SVEA før de får drept noen!

Get the idea now? ;)

Lenke til kommentar

Ser jo for så vidt greia, men kan ikke skjønne at det er noe særlig i det store og hele. Er ikke akkurat ofte folk får nuke heller. Får de lang killstreak er sannsynligheten desto mindre for at man får 15 killstreak selv, og motsatt skal det endel til for fienden å få mye flyvende om du har 15 i killstreak...Nå har jeg riktignok fått en nuke jeg ikke fikk brukt en runde, fordi en fiende sendte ut en 2 sek før jeg fikk min, men er ikke akkurat ofte hvert lag har en som sanker nok kills til chopper f.eks.

Sikkert ålreit mtp AC130 da, for de er fanken ikke lette å ta ned (folk er for tjukke i huet, og har ikke Stinger)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Definitivt PL over CG her i gården. Mindre sjanse for å bli skutt ned, kan fange opp kampere, og du slipper å gjemme deg for å bruke den. Har du harrier og pave low oppe samtidig, er det enda mer kaos. Da har ingen enkeltperson nok stinger til å fjerne alt, og det er veldig ofte atdet bare er én eller ingen som gidder skyte mot pave low og harrier. Med chopper gunner er det 50/50 lang killstreak eller bli skutt rett ned, heller mer og mer mot det siste. Om du får ha den i fred så lenge, tror jeg du har møtt feil motstandere, for det er veldig mange som har blitt klar over hva den gjør nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...