SPRCO Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Harriers tar ofte ut choppers iallefall, sikkert pavelows også. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Bruker dere AC eller CH? Fortrekker selv AC, flyr høyre oppe, noe som minsker sjansen for å bli skutt ned. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Kjører lett chopper gunner. AC130 er jo plent umulig å få kills med etter min erfaring, så styrer greit unna. Går altfor treigt før ting treffer bakken, og folk løper derfor lett unna. Chopper er genialt, for man dreper alt man sikter på. Blir sjelden skutt ned, har vel skjedd meg to ganger tror jeg...Har fått rimelig mange titalls choppere, så prosentvis blir de nesten ikke skutt ned. Jeg skyter selv ned maaange dog. Klarer for så vidt ikke skyte ned AC130, men det er ikke min feil at jeg kun har møtt en annen kar med Stinger på mitt lag ever... En annen ting: Hvordan fanken kan det lagge som juling for meg når jeg er host mens de andre ikke har lag? Jævlig irr når delayen inn til meg er typ 1 sek slik at fienden ser meg et sek før jeg ser dem...Kan det ha noe med folks opplastingshastighet å gjøre? Runden etter var jeg også host, spilte mot andre enn sist og null lag. Endret 2. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Bruker chopper gunner selv. Fått den to ganger i dag, begge på Scrapyard, og begge gangene har jeg fått "Air space is too crowded", gjennom hele matchen. Gud bedre så irriterende. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Lett å få Chopper AC130 til vanlig. Men nå kjører jeg Harrier - Chopper - Nuke. Så det er litt vanskelig nao Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Harriers tar ofte ut choppers iallefall, sikkert pavelows også. mine harriers har skutt ned vanlige helikoptere, pawelow og chopper gunner Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg liker å ta ut motstanderens air support med Predator Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg registrerte meg med mitt fulle navn og da ble automatisk in-game navnet mitt ole.magnus noe som er ganske lame. Hvordan får jeg byttet dette? Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Helvete, fikk chopper gunner i emergency airdrop mot slutten av en kamp nå, kalte den UMIDDELBART, og mens jeg flyr mot kampområdet ser jeg fiendens harrier fyre to raketter mot meg.. Bang, og ingen kills på min chopper gunner igjen Glemmer alltid å sjekke om fienden har harriers ute! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 skjønner ikke greia med chopper gunner med mindre dere har danger close pro. pavelow knuser jo chopper gunner killswise, varer lengre, dreper med litt større openrom noe som får mindre folk til å gjemme seg. Samt du kan rushe hus de gjemmer seg for å pepre dem. pavelow hamstrer jo fint like magne kills som en gjenomsnittelig CG Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Chopper er da mye bedre enn pavelow syns jeg...Tar jo fort 15+ stk - og det på CTF hvor det er ca. 10 sek respawntid og 6 spillere på hvert lag... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Da må du enten være ekstremt heldig med deres spawn, ellers spiller du mot idioter? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg registrerte meg med mitt fulle navn og da ble automatisk in-game navnet mitt ole.magnus noe som er ganske lame. Hvordan får jeg byttet dette? Ingamenicket ditt = Steamfriends-nicket ditt. For å skifte kan du gå på Steamfriends -> Settings. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Vel, får stort sett chopper på baner som Wasteland, Derail, Scrapyard, Quarry...Store åpne baner. Som skapt for chopper gunner. Samme hvor dem spawner tar man dem jo...Ihvertfall på CTF, spiller stort sett kun det for tida. Gidder ikke prøve å få chopper engang på baner som Invasion, Karachi, Underpass e.l. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Helvete, fikk chopper gunner i emergency airdrop mot slutten av en kamp nå, kalte den UMIDDELBART, og mens jeg flyr mot kampområdet ser jeg fiendens harrier fyre to raketter mot meg.. Bang, og ingen kills på min chopper gunner igjen Glemmer alltid å sjekke om fienden har harriers ute! Tar Harriers helikoptere? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Stusset selv på det. Har nå spilt MW2 en stund og har aldri sett Harriers skyte ned noen som helst form for airsupport. Har aldri opplevd at mine egne gjør det heller. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 skjønner ikke greia med chopper gunner med mindre dere har danger close pro.pavelow knuser jo chopper gunner killswise, varer lengre, dreper med litt større openrom noe som får mindre folk til å gjemme seg. Samt du kan rushe hus de gjemmer seg for å pepre dem. pavelow hamstrer jo fint like magne kills som en gjenomsnittelig CG Du er ikke serlig god med chopper gunner, åpenbart... Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Stusset selv på det. Har nå spilt MW2 en stund og har aldri sett Harriers skyte ned noen som helst form for airsupport. Har aldri opplevd at mine egne gjør det heller.Noen som kan bekrefte dette? Harrier kan skyte ned annen Air support som Chopper Gunner, Pawelow etc. Endret 2. februar 2010 av Simonmik Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Stusset selv på det. Har nå spilt MW2 en stund og har aldri sett Harriers skyte ned noen som helst form for airsupport. Har aldri opplevd at mine egne gjør det heller.Noen som kan bekrefte dette? har dere i det hele tatt lest sånn typ 6 posten fra toppen? Ja, harriers skyter ihvertfall ned alle 3 helikoptertypene... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Min harrier skjøt ned et helikopter for 10 min siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå