Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Finnest det nokon her som faktisk bruker shotgun attachment til assault rifles?

Jeg har kun testet den du én gang og det fungerte for så vidt veldig bra. Det er jo ikke veldig praktisk å bytte til denne når du plutselig står foran en fiende. Hvis du i det hele tatt tenker tanken, så er du død. Derimot så er det fint å bytte til denne dersom forventer at det kan komme noen rundt hjørnet. Når det kommer en runner mot deg som er bare fem meter unna, da skal du være heldig om du klarer å ta ham med en automatrifle. Du får kanskje inn 2-3 skudd men han setter kniven i deg likevel. Med haglen er det one-shot-kill og ferdig med den saken.

 

Det er synd at man ikke er slik at man må få så-så mange kills med dette tillegget for å åpne noe annet, for da hadde jeg hatt insentiv til å bruke den oftere. I det siste har jeg kun brukt de attachmentene som gjør at man låser opp noe annet. Når alt er låst opp, da er det videre til neste våpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mmm... .50-cal extended mags.

Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Du får jo ikke mer ammo totalt, bare flere skudd per magasin. Jeg har steady aim på alle mine sniper klasser, og da skjer reload så kjapt at jeg som regel reloader etter hvert skudd for å ha 5 skudd klare. (Intervention)

Lenke til kommentar
Mmm... .50-cal extended mags.

Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Du får jo ikke mer ammo totalt, bare flere skudd per magasin. Jeg har steady aim på alle mine sniper klasser, og da skjer reload så kjapt at jeg som regel reloader etter hvert skudd for å ha 5 skudd klare. (Intervention)

 

Steady aim -> Sleight of hand?

Lenke til kommentar
Nei.

 

 

 

 

Sleight of Hand | Sleight of Hand Pro

Ability: Faster reloading.

 

Pro Ability: Gives a speed boost to how fast you can aim down the sight of your weapon.

 

 

Steady Aim | Steady Aim Pro

Ability: Increased hip-fire accuracy.

 

Pro Ability: You can hold your breath for a longer period of time.

 

 

Skjønner ikke hvorfor Steady aim gir raskere reload? Eller skyter man bare fra hoten med intervention da?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Noen som har noen classes de vil dele? Jeg personlig har to favoritter; En løpe-klasse og en granat-klasse.

MP5K med rapid fire

Magnum akimbo

Semtex

Marathon pro

Lightweight pro

Steady aim pro

 

og

 

FAL med Granatkaster

Thumber (tror jeg da den heter)

Semtex

Scavenger pro

Danger close

Commando pro

Lenke til kommentar
Mmm... .50-cal extended mags.

Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Du får jo ikke mer ammo totalt, bare flere skudd per magasin. Jeg har steady aim på alle mine sniper klasser, og da skjer reload så kjapt at jeg som regel reloader etter hvert skudd for å ha 5 skudd klare. (Intervention)

 

Steady aim -> Sleight of hand?

Han skrev sikkert feil.

Lenke til kommentar

Bruker stort sett to for tida:

 

Hovedklasse/nukeklasse

AUG m/grip

PP2000 m/red dot tror jeg (brukes aldri, da AUG ikke går tom...)

Stun el. flash (husker ikke, brukes aldri)

Claymore

Sleight of hand pro

Hardline pro

Ninja pro

 

Løpeklasse (hovedsaklig til små baner på CTF)

MP5 m/rapid fire (funker kun på korte avstander)

PP2000 m/red dot

Stun el. flash (husker ikke)

Semtex om jeg husker rett

Marathon pro

Lightweight pro

Commando pro

 

I tillegg en ekstraklasse med ACR og Stinger med cold-blooded til å ta ned helikoptre/fly. Dessverre har aldri noen andre tilsvarende, så har opplevd å skyte ned AC130 ÉN gang.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hm...Kan harriers ødelegge pavelows? Sendte nettopp ut en harrier som ikke tok noen kills - men plutselig fikk jeg 400 poeng for å ha tatt ned fiendens pavelow...Ikke opplevd noe sånt før

 

En annen ting...Skjer med klaner der alle sammen sitter og camper sammen omtrent oppå hverandre? Herregud så feigt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...