deaktivert443556 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Finnest det nokon her som faktisk bruker shotgun attachment til assault rifles? Jeg har kun testet den du én gang og det fungerte for så vidt veldig bra. Det er jo ikke veldig praktisk å bytte til denne når du plutselig står foran en fiende. Hvis du i det hele tatt tenker tanken, så er du død. Derimot så er det fint å bytte til denne dersom forventer at det kan komme noen rundt hjørnet. Når det kommer en runner mot deg som er bare fem meter unna, da skal du være heldig om du klarer å ta ham med en automatrifle. Du får kanskje inn 2-3 skudd men han setter kniven i deg likevel. Med haglen er det one-shot-kill og ferdig med den saken. Det er synd at man ikke er slik at man må få så-så mange kills med dette tillegget for å åpne noe annet, for da hadde jeg hatt insentiv til å bruke den oftere. I det siste har jeg kun brukt de attachmentene som gjør at man låser opp noe annet. Når alt er låst opp, da er det videre til neste våpen. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mmm... .50-cal extended mags. Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Du får jo ikke mer ammo totalt, bare flere skudd per magasin. Jeg har steady aim på alle mine sniper klasser, og da skjer reload så kjapt at jeg som regel reloader etter hvert skudd for å ha 5 skudd klare. (Intervention) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mmm... .50-cal extended mags. Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Du får jo ikke mer ammo totalt, bare flere skudd per magasin. Jeg har steady aim på alle mine sniper klasser, og da skjer reload så kjapt at jeg som regel reloader etter hvert skudd for å ha 5 skudd klare. (Intervention) Steady aim -> Sleight of hand? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Nei. Sleight of Hand | Sleight of Hand ProAbility: Faster reloading. Pro Ability: Gives a speed boost to how fast you can aim down the sight of your weapon. Steady Aim | Steady Aim ProAbility: Increased hip-fire accuracy. Pro Ability: You can hold your breath for a longer period of time. Skjønner ikke hvorfor Steady aim gir raskere reload? Eller skyter man bare fra hoten med intervention da? Endret 2. februar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kva er forskjellen mellom; Ammo, resupply og extra mags? Finner ikkje ut forskjellen.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ammo er mengden skudd du har totalt. Resupply er å fikse seg med full ammo igjen. Extra mags gir det flere kuler i hvert enkelt magasin. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Extra mags er fra Scavenger pro, og gir deg dobbelt opp med ammo (mener jeg det er). Extended mags er flere kuler i hvert magasin (men like mye ammo). RPD med extended mags (uten Scavenger pro) har all ammoen i et magasin. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som har noen classes de vil dele? Jeg personlig har to favoritter; En løpe-klasse og en granat-klasse. MP5K med rapid fire Magnum akimbo Semtex Marathon pro Lightweight pro Steady aim pro og FAL med Granatkaster Thumber (tror jeg da den heter) Semtex Scavenger pro Danger close Commando pro Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mmm... .50-cal extended mags. Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Du får jo ikke mer ammo totalt, bare flere skudd per magasin. Jeg har steady aim på alle mine sniper klasser, og da skjer reload så kjapt at jeg som regel reloader etter hvert skudd for å ha 5 skudd klare. (Intervention) Steady aim -> Sleight of hand? Han skrev sikkert feil. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 ACR med silencer SPAS-12 / USP 45 tactical knife Semtex / Flash granater Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Final Stand Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Scar / Tar med silencer Spas Claymore Stun Scavenger pro Stopping power pro Ninja pro Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mmm... .50-cal extended mags. Hvorfor i alle dager synes folk extended mags er så bra? Alle challenges, vel. Og title. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Egen tråd for classer! Endret 2. februar 2010 av Jonhe008 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noobtub runde deluxe Brukte bare noobtube og predator missile xD Scavenger er et must med granatkaster Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Bruker stort sett to for tida: Hovedklasse/nukeklasse AUG m/grip PP2000 m/red dot tror jeg (brukes aldri, da AUG ikke går tom...) Stun el. flash (husker ikke, brukes aldri) Claymore Sleight of hand pro Hardline pro Ninja pro Løpeklasse (hovedsaklig til små baner på CTF) MP5 m/rapid fire (funker kun på korte avstander) PP2000 m/red dot Stun el. flash (husker ikke) Semtex om jeg husker rett Marathon pro Lightweight pro Commando pro I tillegg en ekstraklasse med ACR og Stinger med cold-blooded til å ta ned helikoptre/fly. Dessverre har aldri noen andre tilsvarende, så har opplevd å skyte ned AC130 ÉN gang. Endret 2. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg foretrekker One Man Army på tuben. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hm...Kan harriers ødelegge pavelows? Sendte nettopp ut en harrier som ikke tok noen kills - men plutselig fikk jeg 400 poeng for å ha tatt ned fiendens pavelow...Ikke opplevd noe sånt før En annen ting...Skjer med klaner der alle sammen sitter og camper sammen omtrent oppå hverandre? Herregud så feigt. Endret 2. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har opplevd det fleire gonger. Usikker på korleis det skjer.. Må være at Pave Low flyr lavere enn Harrier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå