Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derail er bra den. Jeg syns AUG er et GENIALT våpen på denne banen (og for så vidt andre store baner). Fin bane for langskudd, eller å ta ut campere. To ganger i det siste har jeg tatt ut +-4 spillere som campa i det store huset, når man tar ut en rekker ikke nestemann å reagere før man tar han også. Kjempegøy. Grei bane å få nuke på også, selv om chopper gunner på den alltid er nedtur. Må ut og skyte når den er ferdig.

Lenke til kommentar
Fikk 57/12 ista med Intervention. Ganske fornøyd. Brukte> Harrier Strike - Chopper Gunner - Tactical Nuke. Tips til å få til nuke? Jeg spiller veldig defensivt (nei ikke camping, men sniker meg rundt og er litt vekk fra de store kampene). Men likevel kommer det alltid en som skyter meg bakfra :(

Danger Close Pro. De 6 siste nukene mine brukte jeg den med.

Du behøver bare 7 kills (med våpen) så er de andre ferdig, nesten uansett bane..

Lenke til kommentar
Fikk 57/12 ista med Intervention. Ganske fornøyd. Brukte> Harrier Strike - Chopper Gunner - Tactical Nuke. Tips til å få til nuke? Jeg spiller veldig defensivt (nei ikke camping, men sniker meg rundt og er litt vekk fra de store kampene). Men likevel kommer det alltid en som skyter meg bakfra :(

Jeg pleier også å spille forholdsvis defensivt når jeg går for nuke, men beveger meg MYE (løper, stopper opp og får oversikt, løper, stopper igjen osv.). Holder meg alltid unna midten av alle baner, og går heller rundt. Midten = folk kan se deg fra veldig mange kanter. Kommer folk bakfra i ny og ne selvfølgelig, som hos deg. Er bare å prøve igjen, det skal jo ikke være lett å få nuke. Lag er også noe som kan gjøre det veldig vanskelig til tider, om man må tømme et magasin per kill. Men generelt tror jeg du gjør lurt i å spille defensivt, så lenge du beveger deg og folk ikke veit hvor du er neste gang de kommer. Fordel med store baner også, mye lettere å bli kniva f.eks. på en av de små med masse hus, og dessuten fungerer faktisk chopper gunner. Ninja er selvsagt et must...

G18 Akimbo er syke saker i closecombat. Rakk å få 30-1 før endt kamp, har hørt rykter om at det skulle funke bra, men ikke at det funket så bra ;o

G18 akimbo er helt på trynet. Irriterer meg nå MYE mer enn noobtube noensinne har gjort. Oppimot 1/3 spillere som bruker det nå, og det krever jo ingenting. En som tok 3 på mitt lag (inkl. meg) istad i en trykk, og ingen av oss var treige eller noe, men G18 akimboen er såpass kjapp og kraftig at TRE karer med annet våpen (SMG/assault/LMG) tilsammen er for treige. Folk bare sprayer som juling, og det spiller ingen trille hvor god aim og reaksjonstid motstanderen har. ALTFOR bra våpen. Dessuten funker det mer enn bare close combat, kan nesten bytte ut assault rifle med akimboen...Rangen er overraskende lang.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Derail har blitt en favoritt hos meg. Var i en kamp hvor samtlige andre spillere ble liggende å snipe. Jeg kjørte Run&Gun og tok ut fienden sine snipere. Det toppet seg når jeg satte claymore like bak noen som lå å snipet tre ganger på rad. Er så bra når de hører lyden av claymore som blir lagt bak seg og innser at de er fucked om de rører på seg. Jeg hadde 30 kills mens nestemann hadde 9.

Det er noe av det morsomste som finnes :p Spesiellt om du rett etterpå går 5 meter foran han og legger deg med ryggen mot han, så han vet du ikke ser han.. "jøss, han dusten der gikk rett forbi meg uten å se meg, han skal jeg knive" :p Eller så er jo lyden han hører når han får en semtex festet til rompa ganske lei også ;)

Lenke til kommentar
Tip: Bruk helikopter istedefor Harrier. Jeg finner det mer effektivt, og det overlever gjerne mye lengre. Folk har en tendens til å løpe og gjemme seg når noen kaller inn harriers.

Jeg er iværtfall uenig. Harrier kommer raskere inn på banen, teppelegger med bomber, samt at det tillater at du hiver opp choppergunner/AC130 så snart du har fått 11 kills.

Lenke til kommentar

Finnest det nokon her som faktisk bruker shotgun attachment til assault rifles?

Det kan være meg som ikkje har funnet ein god måte å bruke den på, men slik som eg ser det så er det alltid betre å berre bruke vanlig auto-mode sjølv i nærkamp, om du får ein fiende veldig nært deg bruker du kniven, er fienden nokre meter frå deg skyt du frå hofta med full auto og er fienden lengre vekk kan du sikte skikkelig med rifla. Bruker du haglemodusen så må du ha eit skikkelig treff med hagla om du runder hjørnet og møter ein fiende. Om fienden er nokre meter fra deg så er det skjeldan du rekk å skifte over til vanlig riflemodus raskt nok.

Hagla som du monterer på våpenet ser ut som å være den dårligaste hagla i spelet når det kjem til nøyaktigheit, hastigheit og skade. Dette kjem på toppen av det faktum at du kun kan skyte frå hofta når du bruker den hagla.

Denne hagla kunne kanskje vært brukbar om du kunne skifte modus mykje mykje raskare, slik som det er no så er det berre å sløse vekk ein attachment slot om du bruker hagla, er kanskje betre en å ikkje ha ein attachment men det er ikkje mykje. Ikkje er det det noke du kan låse opp ved å bruka hagla heller.

Den einaste tingen eg har funnet som du kan bruke den påmonterte hagla til er å uskadeliggjere fientleg utstyr som claymores og tactical insertions, men då kun om du er så kip at du ikkje vil sløse vekk eit par ekstra vanlige kuler. Den tida du "sparer" på å ikkje trenge å finsikte går vekk ved all den tida det tar å skifte til haglemodus og tilbake igjen.

Er det nokon som faktisk bruker haglemodusen og kan gi meg nokre visdomsord om bruken av den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Byttet nylig fra X360 til PS3 og har litt betenkeligheter med lyden. Ved bruk av samme lydutgangsmetode (stereo AV kabler) og samme hodetelefoner får jeg mye(!) dårligere soundstage (lydplassering) på PS3 enn X360. På X360 hørte jeg nøyaktig hvor folk var, om de var like bak meg eller langt foran meg. På PS3 hører jeg bare om lyder er til venstre eller høyre, men ikke distanse eller retning. Blir ofte skremt av lagkamerater som kommer bak meg og høres ut som om det er "ukjente" som kommer foran meg. Veldig irriterende da jeg spiller mye etter lyd. Skal da ikke være så stor forskjell på samme utstyr, samme spill, forskjellig konsoll... Andre som har merket dette?

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Tip: Bruk helikopter istedefor Harrier. Jeg finner det mer effektivt, og det overlever gjerne mye lengre. Folk har en tendens til å løpe og gjemme seg når noen kaller inn harriers.
Jeg er iværtfall uenig. Harrier kommer raskere inn på banen, teppelegger med bomber, samt at det tillater at du hiver opp choppergunner/AC130 så snart du har fått 11 kills.

Assault-klasse med Hardline, Harrier, Pave Low og Chopper Gunner / AC-130 er et brutalt kill-setup.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...