Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Desert Eagle må være det værste secondary våpenet! Vanvittig rekyl, nesten umulig å få hit. Tok nesten eit heilt magasin bare for å treffe 2-3 ganger.

 

Jepp sant det. Sykt at Magnumen som har like dårlig accuracy treffer bedre på lange distanser å korte.

Lenke til kommentar

Det var da som faen...Lagger jo dæven dundre meg like mye idag som igår...Alle har 4 på pingbaren, men likevel er laggen helt på styrt og det tar minst 10-15 kuler med AUG for at folk dør. Er det MULIG? Resultatet er at MANGE fler bruker noobtube og G18, som ikke akkurat er lite feige i utgangspunktet...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Scenarioet mitt: Spiller bra, plutselig kommer en tuber+OMA og dreper meg. Jeg respawner, og sekunder etter er jeg ved han kisen. Rett etter mitt skudd avfyrer han og sprenger meg igjen. Respawn, denne gangen ble jeg drept av en runner med akimbo G18. Ble drept 2 ganger til av tuberen. Også bestemmer jeg meg for å gå for jeg gidder ikke å spille med sånna folk. Når jeg joiner samme mode kommer den inn på samme game igjen! utrolig irriterende, og matchen hadde akkurat sluttet.

Lenke til kommentar

Er det mange som spiller MW1 på PC enda mon tro? Har aldri prøvd det online selv, men vurderer det om det fins spillere og det ikke lagger...Orker ikke mer av den lagdriten her, lagga 24/7 de siste tre dagene - og virker ikke som det kommer til å bedres med det første...Blir irritert når tre forsøk på kniv ikke går, fordi karen ikke er der han ser ut til å være...+ de gangene hvor man reagerer lynraskt og dør, så ser man på killcam at motstander brukte over 1 sek på å sikte inn...

Lenke til kommentar
Mye klaging her i tråden de siste dagene. Slår meg at det nok kun er de som har problemer som gir lyd fra seg, såman hører ikke om noe annet. Jeg er på xbox, har ikke hatt noen problemer siste uken.

 

PS3 her, INGEN problemer :) (unntatt at den et par ganger logger seg av PSN, men det er jo ikke IW sin feil)

Lenke til kommentar

Yay, første runde uten lag på 3 dager! Hurra. Da ble det harrier 2 ganger også. Bare synd den første ikke tok noen, var en som sendte ut harrier 2 sek etter min og tok alle killsa...

Edit: Fått to runder uten lag på rad nå, da ble det nuke på Derail :D Temmelig gull, mangla en kill etter chopper var ferdig, kom på at jeg hadde en claymore (erfaringsmessig går aimen i dass om jeg nærmer meg nuke, så må jo være litt feig) og plasserte den over flagget til mitt lag. Bom... Deilig med 29-1 etter laggerunder med typ 2-7 osv.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Må jeg åpne porter på routeren eller er det ikke meningen at vi skal spille sammen?

Du må åpne routeren, det måtte jeg for å få folk til å connecte meg (spiller på PC).

 

For en herlig runde!

Totalt grusing av det andre laget.

 

Lenke til kommentar

Derail har blitt en favoritt hos meg. Var i en kamp hvor samtlige andre spillere ble liggende å snipe. Jeg kjørte Run&Gun og tok ut fienden sine snipere. Det toppet seg når jeg satte claymore like bak noen som lå å snipet tre ganger på rad. Er så bra når de hører lyden av claymore som blir lagt bak seg og innser at de er fucked om de rører på seg. Jeg hadde 30 kills mens nestemann hadde 9.

Lenke til kommentar

Haha, jeg kom på ett lag med christmas kids som folk har begynt å kalle dem, og kjørte knivsetup, med kastekniv, og kasta ned alle på domination.

40-8 ellerno, ble dritmorro, sprang rundt dem for å lete etter kniven om jeg bomma, og enda klarte de ikke drepe meg.

 

Var på derail dette og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...