Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Kan jo ikkje vere "stolte" å ha eit emblem og title for noko dei har boosta seg fram til :thumbdown:

 

Eg har Omnicide som title (emblem?), og det er eg på ein måte stolt av :p

 

Uansett, før eg gjekk i prestige mangla eg ein FMJ kill før eg fekk mastery på Intervention. Tenkte; Det gir vel ingen title :p Men joda, det gjer visst det. So no må eg ta alt på nytt -.-

Ikkje det at det er vanskeleg, men er stygt å tenke at berre kunne ha drept EIN til med bulletpenetration!

Hvilken title er det? Vet egentlig ikke helt om jeg orker å ta den med FMJ, eneste jeg mangler men..

 

Mastery ;)

Unlock alle attachments på våpenet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, før eg gjekk i prestige mangla eg ein FMJ kill før eg fekk mastery på Intervention. Tenkte; Det gir vel ingen title :p Men joda, det gjer visst det. So no må eg ta alt på nytt -.-

Ikkje det at det er vanskeleg, men er stygt å tenke at berre kunne ha drept EIN til med bulletpenetration!

Bullet penetration er vanskelig... Sliter sykt med å få extended magazines til WA2000.

 

Men er det noen som har opplevd å spille Terminal på Hardcore Headquarters? Syntes jeg bare spiller på noen få baner. Aldri Terminal.

Lenke til kommentar

Vil ikke si Bulletpen. kills er vanskelig. Det er bare å bruke riktig oppsett til riktig bane.

Si at du spiller Afghan så har du ikke gode sjanser for å få FMJ kills. Få steder med FMJkills muligheter.

Derimot Estate og Derail der folk ofte oppholder seg inne i bygninger med tynne vegger, det er verdt gull :) Er bare å bruke riktig oppsett på riktig sted. Og gi det litt tid selvsagt.

Lenke til kommentar
Kammuflasje, er det bare sniperene som har det? Eller finnes det noen måte å løpe rundt som en tue med andre våpen?

 

Og velges den automatsisk?

 

Så lenge du har en Sniper Rifle på Primary weapons så får du kamulasjen automatisk, det er kun hvis du har klart challengen til å få de (en til desert, snow og forest) som går ut på single shot fire eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Crap, i kveld var det min tur til å komme inn på en hacket lobby :s

Queuet for Ground War, kom inn i Scrapyard Domination. Fikk et headshot, og BOOM! 5 millioner xp =/ Ble "bare" level 70 på min nåværende prestige, men kjipt likevel.

Pass deg for den der, gjorde akkurat det samme i BF2, men gjorde ikke noe med det. Endte opp med at de fjerna alt av unlocks og stats 1 år senere, og neimen om jeg fikk tilbake det jeg hadde av stats etter at jeg hadde forklart situasjonen.

Lenke til kommentar
Vis man har gjort alle non-prestige challenges til et våpen, får man da et emblem?

 

Ser ikkje slik ut, eg tok alt med SCAR-H når eg jobba meg opp til prestige, fikk ingenting extra etter at eg var ferdig med SCAR-H mastery. Brukte litt lengre tid på å få alle headshots til å få "fall" camo men altså ingen ny emblem.

Så med mindre du har veldig lyst på fall-camo eller du treng XP bonusen så er det ikkje noke å trakte etter å fullføre eit våpen med meir en det som krevest for å få mastery.

Lenke til kommentar
Det er jo flere dusin videoer med det der, uten skrivefeil og aspect-ratio som er på tur.

 

EDIT: Og lagg.

 

Veit det lagga, men du kan fremdeles se hvordan en gjør det. Gjorde det bare for morroskyld. Er ikke så mange skrivefeil der heller da. @ MC - jeg pleier ikke å være host ofte, men veit det lagger hvis jeg er host :p

Lenke til kommentar
Crap, i kveld var det min tur til å komme inn på en hacket lobby :s

Queuet for Ground War, kom inn i Scrapyard Domination. Fikk et headshot, og BOOM! 5 millioner xp =/ Ble "bare" level 70 på min nåværende prestige, men kjipt likevel.

Pass deg for den der, gjorde akkurat det samme i BF2, men gjorde ikke noe med det. Endte opp med at de fjerna alt av unlocks og stats 1 år senere, og neimen om jeg fikk tilbake det jeg hadde av stats etter at jeg hadde forklart situasjonen.

Å det er vel ingen fare med MW2 - ett år frem i tid så er MW2 serverne tomme tipper jeg.

Lenke til kommentar
Begynte å bruke Fal. For eit våpen! :D Herlig å berre trykke 2-3 gangar og få ein drept. Av og til berre 1 med headshot ganske nærmt :D

Hadde det vært et bedre sikte på det, hadde det garantert vært mitt favorittvåpen.

Btw, litt dårlig argument det med å trykke "bare" 2-3 ganger når en gjerne trykker bare en med en vanlig automatrifle ;P

Lenke til kommentar
Begynte å bruke Fal. For eit våpen! :D Herlig å berre trykke 2-3 gangar og få ein drept. Av og til berre 1 med headshot ganske nærmt :D

Hadde det vært et bedre sikte på det, hadde det garantert vært mitt favorittvåpen.

Btw, litt dårlig argument det med å trykke "bare" 2-3 ganger når en gjerne trykker bare en med en vanlig automatrifle ;P

Men det er jo kun 1 skudd i kvart trykk..

 

Btw, enig i sikte. Er avhengig av Red Dot eller ACOG. Det primary sikte er forferdelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...