Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Jeg klarte en fin bragd i sted. Jeg fikk fem kills og predator. Denne misbrukte jeg og fikk ingen kills. Likevel klarte jeg å drepe to stk til og fikk dermed harriers. De første to traff ingen og den tredje ble svevende en stund før den ble skutt ned. Ingen kills der heller altså. To kills senere fikk jeg pave low, og tror du faen ikke denne også ble skutt ned uten at jeg fikk en eneste jævla kill? Det var ikke slik at den ble skutt ned med en gang heller. Den surret rundt i 20-30 sekunder før den gikk under.

Det var som om spillet var fast bestemt på at jeg ikke skulle få noe hjelp denne runden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slett ikke værst. Du kan jo prøve å ta av alle killstreaks og få 10 kills på den gode gamle måten og ta en challange der? ;) Siden det ikke blir store forskjellen :p

Tanken slo meg, og det hadde vært kult å få dette Mario-emblemet. Meeen, jeg tror nok det kan gå litt tid før jeg klarer å få 10+ kills uten "hjelp fra oven". Skulle jeg prøve, så får jeg sikkert 9 kills rundt 30 ganger før jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Huff, skjønner ikke hvordan noen av dere kan spille på xbox.

Spaken er jo horribel, ihvertfall analogene. Ps3 analogen kan jo vippes 1/3 lengre ned, den er mykere og er mye lettere å aime med.

Xbox 360 analogen hopper, er steinhard og du klarer ikke kontrollere aimen på den. :(

Angrer på at jeg kjøpte mw2 til xbox.

Lenke til kommentar

Jeg visste at G18 akimbo var imba, men jeg har aldri orket å opparbeide meg denne attachmenten til nå. Jeg har akkurat gått 2. prestige, er lvl 29 og tenkte "tja, hvorfor ikke?"

Så, jeg jobbet opp 75 kills med G18 og gikk for å teste akimbo. Jeg har bare en ting å si: SICK!

Altså, dette bør nerfes på et eller annet vis! Samme range som assault rifle og fy søren for en fire rate!

Lenke til kommentar

Jeg klikket ikke akkurat. Det er ikke en veldig stor deal for meg, men det var kjipt å føle at jeg ikke hadde noe mer å hente på den prestigen...jeg hadde akkurat fikset akimbo G18 og hadde det veldig gøy med den, så var kjipt å gå prestige allerede etter 31 levler bare =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...