Marius2k Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Regner med at PAM/PRO mod ikke vil bli en mulighet pga dedicated servere, ergo null progaming? Er det mulig å feile sååå jævlig av infinity ward? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg får opp at jeg må fikse på NAT instillingene mine. er nå inne på Zyxel routern min (lest guide fra telenor) men skjønner ikke HELT hva jeg skal adde der ! noen som vet? http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000} Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tja, medium settings :3 Mulig jeg går litt OT nå, men du eller andre har ikke et tips om et godt skjermkort som kunne erstattet mitt for å kunne kjøre den på høyere settings? Fikk skikkelig spillyst nå Samtidig må det samspille med de andre delene jeg har. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da er det en fordel å oppgi hvilkle deler du har Men har en kamerat som akuratt kjøpte dette og er godt fornøyd... https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500542 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Intel dual core 3 GHz, 2 gb ram pc 6400, 8800gts (320 mb)..... Foretrekker Nvidia:) Endret 11. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Spillet er bestilt fra Dustinhome. Via pakkesporinga så jeg at målene på pakka er 33*23*12. Hvorfor er pakka så stor? Får jeg med en gave eller noe?! Bumb Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Spillet er bestilt fra Dustinhome. Via pakkesporinga så jeg at målene på pakka er 33*23*12. Hvorfor er pakka så stor? Får jeg med en gave eller noe?! Bumb Samsvarer med forventningene til spillet, og hva man egentlig fikk Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har egentlig ikke vært veldig fristet til å kjøpe dette spillet pga mye av det negative som har blitt nevnt, men så la jeg merke til at Dustin selger det til kr 299,- Det er så billig at det ville vært dumt å ikke kjøpe det, men så la jeg merke til at de tar kr 99 i frakt. Kr 99 for å sende et vanlig spill...? Nei, da står jeg over inntil videre. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tatt fra Twitter "fourzerotwo: Amount of players on #MW2 PSN overwhelmed PSN presence server which updates "what you're doing" and is essential to parties." For mange gamers Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har jeg skjønt det riktig at mannen i gata ikke kan lage en match med f.eks hardcore mode så folk fra alle kanter kan joine? Svakt IW.. svakt.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har jeg skjønt det riktig at mannen i gata ikke kan lage en match med f.eks hardcore mode så folk fra alle kanter kan joine? Svakt IW.. svakt.. Det er en av de få "feilene" på pc versjonen ja. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva er greia med at det noen ganger flyr seddler ut av folk når de dør? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når personen har drept deg først så får du "Payback" Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Helt enig med lista over. IW har levd godt på MW1. For godt, som vi ser, driter i kundene, DE skal diktere hva vi skal like... 1/5 ganger får jeg en så dårlig host at jeg lagger ut. Det er ikke noe særlig. Skjedde aldri på MW1, hadde faste servere faste folk å geime med. Nå er det BARE randoms konstant, blir ikke like moro, for vi hadde vår egen humor på serverne. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg får opp at jeg må fikse på NAT instillingene mine. er nå inne på Zyxel routern min (lest guide fra telenor) men skjønner ikke HELT hva jeg skal adde der ! noen som vet? http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000} Broren min hadde samme problemet. Han valgte alternativet "Return to factory settings" eller noe, og så ordnet alt seg. Han behøvde ikke å åpne porter eller noenting for å få det til å fungere... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da var spillet i hus, og har byttet cover på det gamle og det nye spillet slik at foreldrene mine ikkeskal se at det er 18 års grense. Men jeg har ett problem.. Det står 18 på cd'en og da kan de jo se det. Fungerer det å ta en tusj og skrive over for å skjule det? Eller blir det problemer medLesingen av cd'en da? Wow. Hva med å bare la spillet være i konsollen? Foreldrene mine veit ikke hvordan man løser ut drevet engang.. Og er virkelig foreldrene dine så strenge at de evt beslaglegger spillene dine om du ikke er gammel nok? Har du noengang blitt "fersket", eller er du bare redd for at det "kan skje noe"? Bare spør, siden jeg var litt sånn selv som 14-15 åring.. Men jeg fikk jo selvsagt aldri kjeft. Gikk bare rundt og var paranoid uten grunn Moren min tilbød seg tilogmed å kjøpe spillene for meg så jeg skulle slippe å bruke lumske metoder, som å spørre uteliggere, eller stjele og sånt (-ikke at jeg noen gang gjort noe slikt for øvrig ). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Man kan ikke lene seg til venstre og høyre med Q og E?! I helvete er det for noe tull. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Aldri pleid å bruke lean.. men lista stemmer! Håper IW tar et hint og slipper en patch snarest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Man kan ikke lene seg til venstre og høyre med Q og E?! I helvete er det for noe tull. Det er for at du og jeg skal få en bedre spillopplevelse. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da var spillet i hus, og har byttet cover på det gamle og det nye spillet slik at foreldrene mine ikkeskal se at det er 18 års grense. Men jeg har ett problem.. Det står 18 på cd'en og da kan de jo se det. Fungerer det å ta en tusj og skrive over for å skjule det? Eller blir det problemer medLesingen av cd'en da? Wow. Hva med å bare la spillet være i konsollen? Foreldrene mine veit ikke hvordan man løser ut drevet engang.. Og er virkelig foreldrene dine så strenge at de evt beslaglegger spillene dine om du ikke er gammel nok? Har du noengang blitt "fersket", eller er du bare redd for at det "kan skje noe"? Bare spør, siden jeg var litt sånn selv som 14-15 åring.. Men jeg fikk jo selvsagt aldri kjeft. Gikk bare rundt og var paranoid uten grunn Moren min tilbød seg tilogmed å kjøpe spillene for meg så jeg skulle slippe å bruke lumske metoder, som å spørre uteliggere, eller stjele og sånt (-ikke at jeg noen gang gjort noe slikt for øvrig ). Bruker ps3 til å se på blueray filmer.. Derfor kan det hende at fattern ser. Men bare tar ut cden hver gang. Jeg får ikke til å spille online.... Connecting to matchmaking server. Hva er dette? Den bare står der i evig tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå