Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig ikke vært veldig fristet til å kjøpe dette spillet pga mye av det negative som har blitt nevnt, men så la jeg merke til at Dustin selger det til kr 299,- Det er så billig at det ville vært dumt å ikke kjøpe det, men så la jeg merke til at de tar kr 99 i frakt. Kr 99 for å sende et vanlig spill...? Nei, da står jeg over inntil videre.

Lenke til kommentar

Helt enig med lista over. IW har levd godt på MW1. For godt, som vi ser, driter i kundene, DE skal diktere hva vi skal like...

 

1/5 ganger får jeg en så dårlig host at jeg lagger ut. Det er ikke noe særlig. Skjedde aldri på MW1, hadde faste servere faste folk å geime med. Nå er det BARE randoms konstant, blir ikke like moro, for vi hadde vår egen humor på serverne.

Lenke til kommentar
jeg får opp at jeg må fikse på NAT instillingene mine. er nå inne på Zyxel routern min (lest guide fra telenor) men skjønner ikke HELT hva jeg skal adde der ! noen som vet?

 

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...0-000000000000}

 

Broren min hadde samme problemet. Han valgte alternativet "Return to factory settings" eller noe, og så ordnet alt seg. Han behøvde ikke å åpne porter eller noenting for å få det til å fungere...

Lenke til kommentar
Da var spillet i hus, og har byttet cover på det gamle og det nye spillet slik at foreldrene mine ikkeskal se at det er 18 års grense. Men jeg har ett problem.. Det står 18 på cd'en og da kan de jo se det. Fungerer det å ta en tusj og skrive over for å skjule det? Eller blir det problemer med

Lesingen av cd'en da?

 

Wow.

 

Hva med å bare la spillet være i konsollen?

Foreldrene mine veit ikke hvordan man løser ut drevet engang.. :p

 

Og er virkelig foreldrene dine så strenge at de evt beslaglegger spillene dine om du ikke er gammel nok? Har du noengang blitt "fersket", eller er du bare redd for at det "kan skje noe"?

Bare spør, siden jeg var litt sånn selv som 14-15 åring.. Men jeg fikk jo selvsagt aldri kjeft. Gikk bare rundt og var paranoid uten grunn ;) Moren min tilbød seg tilogmed å kjøpe spillene for meg så jeg skulle slippe å bruke lumske metoder, som å spørre uteliggere, eller stjele og sånt (-ikke at jeg noen gang gjort noe slikt for øvrig :p ).

Lenke til kommentar
Da var spillet i hus, og har byttet cover på det gamle og det nye spillet slik at foreldrene mine ikkeskal se at det er 18 års grense. Men jeg har ett problem.. Det står 18 på cd'en og da kan de jo se det. Fungerer det å ta en tusj og skrive over for å skjule det? Eller blir det problemer med

Lesingen av cd'en da?

 

Wow.

 

Hva med å bare la spillet være i konsollen?

Foreldrene mine veit ikke hvordan man løser ut drevet engang.. :p

 

Og er virkelig foreldrene dine så strenge at de evt beslaglegger spillene dine om du ikke er gammel nok? Har du noengang blitt "fersket", eller er du bare redd for at det "kan skje noe"?

Bare spør, siden jeg var litt sånn selv som 14-15 åring.. Men jeg fikk jo selvsagt aldri kjeft. Gikk bare rundt og var paranoid uten grunn ;) Moren min tilbød seg tilogmed å kjøpe spillene for meg så jeg skulle slippe å bruke lumske metoder, som å spørre uteliggere, eller stjele og sånt (-ikke at jeg noen gang gjort noe slikt for øvrig :p ).

Bruker ps3 til å se på blueray filmer.. Derfor kan det hende at fattern ser. Men bare tar ut cden hver gang.

Jeg får ikke til å spille online.... Connecting to matchmaking server. Hva er dette? Den bare står der i evig tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...