Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hvordan er det hosten blir valgt ut?

Den med best linje, eller connection. Jeg blir nesten alltid trekt ut, men har rævva nett til tider, så det lagger hos andre og chill hos meg. xD Men det er jo kjipt for vennene mine jeg spiller med. Har bra linje, men dårlig connection til routeren til tider ..

Det er nok ikke den med best linje som blir valgt ut, syntes heller det ofte er den med dårligst linje <.<

 

Jeg ble valgt som host 3-4 ganger av 20 kamper i løpet av de dagene jeg hadde en linje på 1/0,1mbps, men når jeg til vanlig har 6/0,5mbps, så har jeg blitt valgt til host kanskje 7-8 ganger i løpet av 3 mnd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det hosten blir valgt ut?

Den med best linje, eller connection. Jeg blir nesten alltid trekt ut, men har rævva nett til tider, så det lagger hos andre og chill hos meg. xD Men det er jo kjipt for vennene mine jeg spiller med. Har bra linje, men dårlig connection til routeren til tider ..

Det er nok ikke den med best linje som blir valgt ut, syntes heller det ofte er den med dårligst linje <.<

 

Jeg ble valgt som host 3-4 ganger av 20 kamper i løpet av de dagene jeg hadde en linje på 1/0,1mbps, men når jeg til vanlig har 6/0,5mbps, så har jeg blitt valgt til host kanskje 7-8 ganger i løpet av 3 mnd...

Jeg vet, IW sucks, men poenget er å finne den med best linje/connection. Kan også bli annerledes hvis en i gamet er norsk og resten amerikanske, selvom den norske da har best, blir det ganske sikkert amerikansk host.

Lenke til kommentar

Bump

Igår fikk jeg MW2 til PC, men etter å ha installert det, ville ikke multiplayeren funke :( Op-delen funka, men da jeg prøvde multiplayer kom jeg bare til menyen, og da jeg skulle begynne å spille selve spillet, ble spillet avsluttet uten videre. Nå har jeg reinstallert det, men nå får jeg ikke startet opp noe i det heletatt :wallbash: Har noen av dere en idé om hvordan jeg kan få løst problemet?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Da gikk jeg Prestige..

Konge :D

Er selv i min tredje prestige, så er jeg også litt lei, så nå tar jeg bare å fullfører våpnene så jeg får titles.

 

Alle sniper titles. Check

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
syns den så litt penere ut med svart farge, all tho woodland camoen ser best ut. (Ja, magnum har en woodland camo vis du ikke visste om det)

Hmm, har bare en vanlig sølv magnum.

Hvordan får dere den i svart og WL camo?

Lenke til kommentar

Nå skjedde nettopp årets morsomte hendelse. Jeg sitter og skuer en venn som spiller, og plutselig møter han noe lite koselig - fire stykker som booster sammen. Det første som skjer er at han ser på et predator-killcam hvor de er, og raider de med tactical knife, som førte til omnicide. Etterpå joiner han session in progress og eier de på forskjellige maps, til han får meldingen "fuk of" fra en av dem. En annen av de sendte en helt uforståelig voicemessage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...