Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Vet nå ikke jeg. Jeg har 15/15 mbit fiber linje og er aldri host.. Er også kablet.

 

Har du Nat "OPEN"?

Jada. Har manuelt åpnet alle portene Cod mw 2 trenger og forwardet disse til min lokale ip. Det er jo ikke sånn at det popper opp at du er host. Jeg merker hvem som er host når alle samtidig får elendig ping og en sitter igjen med maks ping. Da skjønner man hvem som er host.

 

Du finner ut om du er host, hvis Banen begynner å lode, før Match Begins er ferdig, du kan se på youtube. + at han med host vanlighvis er den eneste med fullt mens alle har 1 i nett i starten.

Tenker du på når den teller ned for første gang på 30,29 og så begynner den på 5,4,3 osv? Merker at jeg ofte er den eller en av de første på serveren.

Nei, der hvor det står "match starts in 9,8,7..." den går vekk (blir borte) før banen loader.

Lenke til kommentar

Jeg har en forretningsidé..

 

Ville du betalt den nette sum av 1$ for å få et program installert sammen med MW2, som detekterer de som bruker cheats som wallhack& aimbot og sikter deg automatisk inn på hodet til cheaterne, men ikke vanlige spillere? Det må jo være muligheter for at de som lager cheatene også kan lage noe sånt? Jeg hadde gladelig betalt en dollar for å ha den ekstra edgen over cheatere, og kanskje det hadde blitt helt slutt på cheateremed noe sånt (selv om det er litt dobbeltmoral, jeg er klar over det).

 

-Øivind-

Lenke til kommentar
Svaret på å bli kvitt cheatere er vel ikke å lage enda mer cheats... Bra ikke alle er tenker som deg da ville vel USA kapret irakiske fly og styrtet de i byer i Afghanistan. :p

Du så det ikke på samme måte som meg og det er helt greit det. Men siden det ikke finnes noe reellt alternativ for å ta cheaterne, hva foreslår du da? VAC fungerer jo 2 måneder i etterkant, punkbuster er ikke involvert i MW2, og noe annet fungerende har jeg fortsatt til gode å se! Det jeg mente var en løsning som gjorde at du fikk lettere matching mot de som cheater, ikke mot de som spiller fair :)

 

ps: Fint om du kan dra paraleller til noe som ikke rystet en hel verden neste gang også egentlig ;) Dette er et spill, noe 9/11 ikke var!

Lenke til kommentar
Endelig Terminal. Tre kills unna nuke.. :(

Been there...Igår mangla jeg ett kill to eller tre ganger (usikker på om den siste mangla en eller to) og tre kills en gang (duden lagga, så hadde ikke nubb). Spilte vanvittig bra igår, men klarte ikke få nuke likevel. Ble litt sånn at chopperne sto helt idiotisk plassert, og når de var ferdige ble det stort sett lagg eller serveren datt sammen. Var en smålaggete server som datt ned når jeg mangla en kill...Ble småsur :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...