Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk endelig min 10ènde NUKE :D Ferdig med Endgame challengesene :D

Grattis :) har 9/10 nukes.. Trodde jeg hadde den siste her just nu.. Gikk utrolig bra på afghan.. Fikk av 25 kills, problemet lå i at det siste killet på CGen min var gamewinning, og det var også det 25 killet i rekka.. Hadde jeg ikke betalt over 1500 for tastaturet mitt så hadde det vært i biter nå.

Lenke til kommentar
Fikk endelig min 10ènde NUKE :D Ferdig med Endgame challengesene :D

Grattis :) har 9/10 nukes.. Trodde jeg hadde den siste her just nu.. Gikk utrolig bra på afghan.. Fikk av 25 kills, problemet lå i at det siste killet på CGen min var gamewinning, og det var også det 25 killet i rekka.. Hadde jeg ikke betalt over 1500 for tastaturet mitt så hadde det vært i biter nå.

Takk:) har hatt flere av de og flere ganger har jeg hatt 24 kills og manglet en også blitt drept:P PS3 kontrollene har levd farlig endel ganger :p

Endret av johnny87
Lenke til kommentar
Når jeg fikk Rust 5 ganger på rad fant jeg ut at det var på tide og legge på røret og ta en avslappende tur med bikkjene... Godt jeg har flere Razer muser liggende... De har dårlig med levetid hos meg, tror jeg har ryki 5-6 siden jeg fikk CoD..

Foreslår biltema for deg jeg :p

Lenke til kommentar
Når jeg fikk Rust 5 ganger på rad fant jeg ut at det var på tide og legge på røret og ta en avslappende tur med bikkjene... Godt jeg har flere Razer muser liggende... De har dårlig med levetid hos meg, tror jeg har ryki 5-6 siden jeg fikk CoD..

Foreslår biltema for deg jeg :p

Hadde det ikke vært for at Deathadder musen er så utrolig deilig så hadde jeg nok nedgradert litt ja, nei de tåler en støyt, men når de begynner og høres ut som gammeldagse kulemuser og lyset og laseren slår seg av og på er det på tide og bytte.

23/1... GRRRRRR commando rambo knifer..

Lenke til kommentar

Har dette skjedd med flere, og hvordan takler du det? For jeg flipper snart...

Endelig, etter mange runder med pissdårlige hoster, og møkkabaner med knivtullinger, så kommer endelig afghan (min favoritt for tiden), også må det såklart være en forbanna hacker der med ump45+holografic sight, som åpner med 7 kills fra enden av flyet ned mot der alle løper fra a mot b, får inn sin harrier, tar 4 med bombene, får CG og catcher de i spawnen igjen... Og istedet for å gjøre slutt på lidelsene, så fortsetter han og kaller inn dritten sin på 199 poeng.. Syns vi klarte oss overraskende godt mot en aimboter da?

iw4mp201001300144087.th.jpg

Lenke til kommentar

Endelig, etter mange runder med pissdårlige hoster, og møkkabaner med knivtullinger, så kommer endelig afghan (min favoritt for tiden), også må det såklart være en forbanna hacker der med ump45+holografic sight, som åpner med 7 kills fra enden av flyet ned mot der alle løper fra a mot b, får inn sin harrier, tar 4 med bombene, får CG og catcher de i spawnen igjen... Og istedet for å gjøre slutt på lidelsene, så fortsetter han og kaller inn dritten sin på 199 poeng.. Syns vi klarte oss overraskende godt mot en aimboter da?

Jeg leaver som regel ganske fort hvis jeg merker en Cheater, om det så er Aimbot, Wh, speedhack osv..

Når du skal du oppdatere Statistikk Tråden din Branick? mange som har postet :cry:

Lenke til kommentar

Jeg leaver som regel ganske fort hvis jeg merker en Cheater, om det så er Aimbot, Wh, speedhack osv..

Når du skal du oppdatere Statistikk Tråden din Branick? mange som har postet :cry:

Åjj, jeg har ikke fått melding om det så har ikke sett at noen har postet, skal gjøre det med en gang da faktisk :) beklager ventetid der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...