Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Awesome, Schmoo :wee:

 

Jeg ranket akkurat 70. Og er forelsket i AKen :love:

Jeg hadde ikke prøvd AK'en før i går/natt selv, og tok alle challenges på den i løpet av 5 timer som jeg spilte :p Har blitt forelsket i extended mags på den i kombinasjon med stopping power, da er den like dødelig som en sniper føler jeg. 2 kuler i burst = die! Det fine er jo selvfølgelig extended mags som gir meg 45 kuler i hvert magasin, for hver gang jeg dør vanligvis er det mens jeg reloader :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS3'en min har crashet 3 ganger nå etter den nye patchen. Med en gang jeg kommer inn i en match fryser spillet :(

Håper de fikser den.

 

Det samme har skjedd med tusenvis av andre cod-spillere, blant andre meg.

 

Fant ut at patches (1.08) fikser dette:

 

- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.

- Fix for "infinite care package" exploit.

- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.

- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.

- Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'.

- Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency. (PC-ONLY)

- Fixes to prevent various texture (PC-ONLY) and XP hacks.

 

Jippi! Nå mangler det bare at de fjerner lightweight og tactical insertion og gjør rangen til knife med commando mindre, så trenger ikke jeg å bli irritert mens jeg spiller lenger.

Da hadde jeg sluppi tactical knife - folk med commando, lightweight og maraton OG boostere. Boostere kan forresten gå og henge konsollen sin i et høyt tre. Og så kan de kutte repet.

(Score 7500 - 0 for dødelig fornærmelse, ja? Ja? JA?)

 

Fikk nettopp nuke for andre gang :w00t: 34-0

Nuke og en stats på 34-0? HVORDAN greide du det? :tease:

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

Lenke til kommentar
Jippi! Nå mangler det bare at de fjerner lightweight og tactical insertion og gjør rangen til knife med commando mindre, så trenger ikke jeg å bli irritert mens jeg spiller lenger.

Da hadde jeg sluppi tactical knife - folk med commando, lightweight og maraton OG boostere.

 

Skal ikke bare fjerne/nerfe alt sammen da? Alle har de samme mulighetene så slutt å grin

Lenke til kommentar
Jippi! Nå mangler det bare at de fjerner lightweight og tactical insertion og gjør rangen til knife med commando mindre, så trenger ikke jeg å bli irritert mens jeg spiller lenger.

Da hadde jeg sluppi tactical knife - folk med commando, lightweight og maraton OG boostere.

 

Skal ikke bare fjerne/nerfe alt sammen da? Alle har de samme mulighetene så slutt å grin

Takk!

Folk er trangsynte, klarer dere vikrkelig ikke å akspetere at folk er bedre enn dere? At noen har bedre oppsett enn ditt fav. pwn sett?

Gaad, kom dere ut av tunnelen og voks opp!

 

Og husk, det er valgfritt å spille.

Lenke til kommentar
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Lenke til kommentar
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Vet nå ikke jeg. Jeg har 15/15 mbit fiber linje og er aldri host.. Er også kablet.

Lenke til kommentar
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Vet nå ikke jeg. Jeg har 15/15 mbit fiber linje og er aldri host.. Er også kablet.

 

Har du Nat "OPEN"?

Lenke til kommentar
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Vet nå ikke jeg. Jeg har 15/15 mbit fiber linje og er aldri host.. Er også kablet.

 

Har du Nat "OPEN"?

Jada. Har manuelt åpnet alle portene Cod mw 2 trenger og forwardet disse til min lokale ip. Det er jo ikke sånn at det popper opp at du er host. Jeg merker hvem som er host når alle samtidig får elendig ping og en sitter igjen med maks ping. Da skjønner man hvem som er host.

Lenke til kommentar
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Vet nå ikke jeg. Jeg har 15/15 mbit fiber linje og er aldri host.. Er også kablet.

 

Har du Nat "OPEN"?

Jada. Har manuelt åpnet alle portene Cod mw 2 trenger og forwardet disse til min lokale ip. Det er jo ikke sånn at det popper opp at du er host. Jeg merker hvem som er host når alle samtidig får elendig ping og en sitter igjen med maks ping. Da skjønner man hvem som er host.

 

Du finner ut om du er host, hvis Banen begynner å lode, før Match Begins er ferdig, du kan se på youtube. + at han med host vanlighvis er den eneste med fullt mens alle har 1 i nett i starten.

Lenke til kommentar
*Oppgitt*. Nå klarte spillet å bytte host midt i en runde, til en host det var umulig å koble til. Dette blir bare dummere og dummere. Hvorfor kan den på død og liv ikke velge de med stabile, raske linjer? Jeg f.eks. har 10/3+Mbit og PC med firekjerners prosessor og dobbeltkjernes grafikkort - kort sagt er det ingenting som vil bidra til lag fra min side. Likevel skal den enten velge en host som lagger stort, eller en som ikke funker. Hvordan funker egentlig dette systemet, er det loddtrekning?

 

Så vidt jeg vet så er det MYE større sjanse for å bli host hvis du bruker Kabel.

Vet nå ikke jeg. Jeg har 15/15 mbit fiber linje og er aldri host.. Er også kablet.

 

Har du Nat "OPEN"?

Jada. Har manuelt åpnet alle portene Cod mw 2 trenger og forwardet disse til min lokale ip. Det er jo ikke sånn at det popper opp at du er host. Jeg merker hvem som er host når alle samtidig får elendig ping og en sitter igjen med maks ping. Da skjønner man hvem som er host.

 

Du finner ut om du er host, hvis Banen begynner å lode, før Match Begins er ferdig, du kan se på youtube. + at han med host vanlighvis er den eneste med fullt mens alle har 1 i nett i starten.

Tenker du på når den teller ned for første gang på 30,29 og så begynner den på 5,4,3 osv? Merker at jeg ofte er den eller en av de første på serveren.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Temmelig fjollete å måtte gjøre det slik da...Syns det burde gått an å si fra til IWnet at "hei, jeg vil være host!". Per dags dato (og jeg har nå bytta nettleverandør for et par dager sida) har INGEN nevnt lag med et ord når jeg har vært host, og har totalt sett vært det mange ganger siden starten, selv om det prosentvis er idiotisk få. Var oftere host før dog, da jeg spilte FFA nesten hele tida i starten ble jeg host kanskje 50% av rundene (jeg kan ikke huske å ha opplevd lag EN ENESTE gang første måneden ca.). Nå er det nede i nærmere 0% fra start, men blir det først bytta midt i en runde er det kanskje snakk om noe sånt som 50% sjans. Husker en gang for et par uker sida, var host med lag, og alle datt ut fordi IWnet visstnok ikke klarte å finne noen som var kapable til å hoste (ja, det sto faktisk så!). Savner en måte å f.eks. måtte gå gjennom en test for å kunne hoste, slik at man kun ved å bestå denne kan bli host, og at man da faktisk blir vurdert.

Lenke til kommentar
Og husk, det er valgfritt å spille.

Dette er et taperargument. Når man må ty til den type argumentasjon, da har man virkelig ingenting å komme med. Du liker å ta bilder, sant? Hvis du kjøper et kamera som skal være veldig bra, men hvert tredje bilde blir uskarpt uansett hva du gjør, er det da akseptabelt å si at "det er valgfritt å ta bilder"?

 

Nå er ikke dette ment som en direkte parallell til irritasjonsmomentet ved folk som løper rundt med kniv, men generelt til "så-ikke-spill-da"-argumentasjon som brukes når folk påpeker svakheter ved spill de ellers liker godt.

 

Jeg er blant de mange folkene som mister mye spilleglede av å spille mot folk som løper rundt som hodeløse høns med kniv. Hadde det krevd mye talent for å få en relativt bra k/d-ratio med bare å løpe rundt med kniv, da hadde det ikke vært så ille for da hadde det ikke vært så mange av dem. Spillet er jo bra ellers så jeg har ingen intensjon om å skrote det bare pga knivløperne. Derimot så føler jeg meg berettiget til å klage på dette som i mine øyne er en håpløs mulighet i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...