Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Ok...Har aldri brukt bare 3 ganger så mange kuler på å kverke noen med den deathstreaken, men det er jo så. Faktisk tror jeg aldri jeg har klart det i det hele tatt, da jeg ikke har rukket det før jeg enten må reloade eller personen har skutt meg. Alltid brukt minst 20 skudd før jeg selv har dødd, ofte mer. Mulig det er den ekstreme pingen i spillet som gjør at jeg får skutt mer enn det som oppfattes hos motstander selvfølgelig, men likevel.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå går jeg inn for å få min første nuke, byttet til nuke-killstreak. *krysse fingre.. :p *

 

Et tips er å ikke "gå for nuke", men bare spille med oppsettet i noen dager uten å tenke på det.

Det hjelper i alle fall meg. Når jeg prøvde å "gå for nuke" ble jeg bare frustrert når jeg døde etter 10 kills, 19 osv... Og gikk fort tilbake...

Lenke til kommentar

Nuke funker stort sett på Wasteland eller Scrapyard, evt. Quarry med flaks (klarte det en gang der, men trengte 1-2 kills etter Harrier + 2 kills etter chopper var ferdig). Klarte det såvidt en gang på Derail også, men den er ikke bra for sånt. For store hus, så jeg måtte ha 3 kills etter at chopper stakk. Generelt sett vil jeg påstå Scrapyard (selv om det er vanskelig å gjemme seg når man får harrier/chopper) og Wasteland er de beste for Nuke. Annet enn disse fire er det egentlig bare å gi opp, med mindre man klarer minst 15 kills med våpen. Skyldes selvsagt chopper, som kun fungerer bra på disse banene.

Lenke til kommentar

Aldri sett noen nuke på rust...De som går på toppen blir ALLTID grusa. Jeg fikk chopper og 19 i killstreak en gang, men var ikke på toppen. Toppen = alle er etter deg. Afghan er også dårlig slik jeg ser det (til nuke, digger banen forøvrig), hadde en god streak forleden, men chopper plasserer seg helt håpløst dumt der, så med mindre folk er midt på den åpne plassen med flyvrakene er det umulig å få noen kills.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...