Dellers Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ok...Har aldri brukt bare 3 ganger så mange kuler på å kverke noen med den deathstreaken, men det er jo så. Faktisk tror jeg aldri jeg har klart det i det hele tatt, da jeg ikke har rukket det før jeg enten må reloade eller personen har skutt meg. Alltid brukt minst 20 skudd før jeg selv har dødd, ofte mer. Mulig det er den ekstreme pingen i spillet som gjør at jeg får skutt mer enn det som oppfattes hos motstander selvfølgelig, men likevel. Endret 29. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen som vet hvorfor noen fiender ikke lyser hvitt når man bruker thermal scope ? Er litt vanskelig å se slike folk, og det skaper ofte problemer Endret 29. januar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er et perk. Coldblooded eller noe Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 De har cold blood perken, som gjør at du ikke vises på Thermal & lignende (Chopper gunner, Sentry gun, Uav etc) Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå går jeg inn for å få min første nuke, byttet til nuke-killstreak. *krysse fingre.. * Et tips er å ikke "gå for nuke", men bare spille med oppsettet i noen dager uten å tenke på det. Det hjelper i alle fall meg. Når jeg prøvde å "gå for nuke" ble jeg bare frustrert når jeg døde etter 10 kills, 19 osv... Og gikk fort tilbake... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det KAN funke å gå for nuke. Første gang jeg virkelig tenkte jeg SKULLE ha nuke, var første runden etter en dags pause. Da kom nuken. Men generelt er det ikke vits å tenke for mye på det, fordi det er sinnsykt mye som kan gå galt underveis... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Pwnet hardt på wasteland nå.. 26-0 = nuke Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) For å få nuke må man nesten få mye kills med chopper gunnern for å få det til, da må det være en åpen verden som wasteland, eller scrapyard. Fikk 30 i killstreak på scrapyard, men selfølgelig uten nuke.. Endret 29. januar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Eneste runde jeg lå ann til og få nuke når jeg nærmet meg en killstreak på 13 eller noe, men så slutta runden.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jaja.. Hadde 21 tror jeg i killstreak så var runden over.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nuke funker stort sett på Wasteland eller Scrapyard, evt. Quarry med flaks (klarte det en gang der, men trengte 1-2 kills etter Harrier + 2 kills etter chopper var ferdig). Klarte det såvidt en gang på Derail også, men den er ikke bra for sånt. For store hus, så jeg måtte ha 3 kills etter at chopper stakk. Generelt sett vil jeg påstå Scrapyard (selv om det er vanskelig å gjemme seg når man får harrier/chopper) og Wasteland er de beste for Nuke. Annet enn disse fire er det egentlig bare å gi opp, med mindre man klarer minst 15 kills med våpen. Skyldes selvsagt chopper, som kun fungerer bra på disse banene. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er to brett eg ikkje har fått til nuke er på Afghan og Rust. Kanskje fordi eg ikkje liker Afghan generelt? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 De fleste nuk'sa mine er fra Rust, deretter Afghan. De er veldig lette baner å få det på. Rust må du legge deg helt øverst og safe 7 kills, så har du nuken. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Aldri sett noen nuke på rust...De som går på toppen blir ALLTID grusa. Jeg fikk chopper og 19 i killstreak en gang, men var ikke på toppen. Toppen = alle er etter deg. Afghan er også dårlig slik jeg ser det (til nuke, digger banen forøvrig), hadde en god streak forleden, men chopper plasserer seg helt håpløst dumt der, så med mindre folk er midt på den åpne plassen med flyvrakene er det umulig å få noen kills. Endret 29. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ikke spilt Rust på.. lenge. Brukes ikke Rust på HTDM? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ikke spilt Rust på.. lenge. Brukes ikke Rust på HTDM? Rust brukes bare på FFA Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ikke spilt Rust på.. lenge. Brukes ikke Rust på HTDM? Rust brukes bare på FFA Spilte på Rust på Core Team Deathmatch for ikke så lenge sia ... :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hm rart. er jo egentlig bare et FFA map mtp på størrelsen... Kan ha vært customserver? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg h_a_t_e_r Rust...rævva bane i mine øyne. Jeg er veldig glad for at den kommer opp veldig sjelden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hm rart. er jo egentlig bare et FFA map mtp på størrelsen...Kan ha vært customserver? Har spilt Rust på M TD flere ganger. Men nå begynner det å bli en stund siden. Sist gang jeg spilte den var på FFA for tre uker siden, minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå