Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Byttet fra 360 til PS3 og startet da fra bunnen av igjen med MW2. Fikk en care package på terminal, og la den slik at den skulle falle gjennom et allerede knust vindu. Jada, den landet da oppe der vinduet hadde vært, og hoveret midt i lufta. INnholdet var chopper gunner. Får lett chopper utenom, men uansett, kjei bug

Lenke til kommentar

Spilte akkurat domination på rundown, satt med ryggen til B flagget å siktet på C flagget med sniper for jeg så det satt en dude bak murveggen der. Jeg satt liksom på hjørnet til det huset der du kan gå inn og i andre etasje. Å tror du ikke akkurat i det jeg har siktet inn et perfekt headshot så kom det en annen dude løpende ut av det huset i det jeg skjøt, fikk dobbel kill med headshot :!: Fikk to tittler å greier :p

Lenke til kommentar
Har ikke lest noe om at dette er borte, men @discostu: Du er klar over at dere må gjøre det "public"? Dere kan ikke gjøre det i private game. Måten jeg har gjort det på tidligere er at jeg har gått inn, alene, trykket på 3d person cage match og så invitert en venn (siden man ikke kan starte 3d person cage match når man er i et party). Noen ganger kommer begge inn, andre ganger ikke.

Selvfølgelig er jeg klar over det. Har lest omtrent alle innlegga i denne tråden. Joiner cage og ber kompis joine meg så kommer vi som oftest i samme game.

Lenke til kommentar
ByeBye MW2 BFBC2 er her snart! hahaha, betaen er helt RÅ! :D

Beklager forstyrrelsen :devil:

Ble ikke så veldig imponert. Spilte demoen til 360 i et-par timer i går, og må si det var en befrielse å komme tilbake til MW2 igjen da.

syns styringen er best på mw2. battlefield liker jeg kun pga man kan kjøre tanks og helikoptre

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?)

Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM.

Vi gjør det i Cage og ingen dør :)

Hvordan får man spilt mot venner? Har pc-versjonen, og tror ikke det går her.

Bare å invitere vennen din mens du søker etter match. Hvis du laster ned noe med pc-en i mens er det enda lettere. Fordi den bruker lang tid på å finne et game.

Lenke til kommentar

Fy FAEN. Spilte mot tidenes aimbot nå. Spilte ut runden bare for å kunne slenge drit til han. Klarte å ta han en gang også - var kjappere enn aimboten hans. Fikk tatt han opp på Fraps også. Fins det noen måte å rapportere skallen? Fryktelig irriterende å vite at disse kan jukse så mye de vil uten at man får gjort noe med det.

post-59595-1264777245_thumb.jpg

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Spiller på PC, så folk kan hverken kickes, bannes eller rapporteres. Ifølge Steam sine sider er det VAC på MW2, men det stemmer ikke i praksis. De påstår dette systemet tar cheatere, og at man derfor ikke trenger å rapportere spillere. Men cheatene har vært de samme i 2 måneder, og ingenting skjer. Man må bare spille mot dem, og går man ut selv kommer noen andre inn isteden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Haddde et "skulle vært filma" moment her nå. Sto inni den L forma flykroppen man kan gå i på scrapyard og tenkte jeg skulle pælme semtexen min inn på B. Holdt nede knappen og gikk mot vinduet som vender dit og da så jeg en som sto bom stille og siktet mot A utenfor på "perongen" ved B. Kastet semtexen på ham og traff ham i hodet så den ble sittende fast. 3 sekunder med en fortvilet type som prøvde å løpe med en hjelm som blinket rødt. Så ut som en slik nisselue med lys xD

Lenke til kommentar

Når folk får ekstra helse i 10 sek etter en deathstreak - hvor mye er egentlig dette? Opplever ofte at 20-30 kuler med AUG ikke er nok, mot 2-3 til vanlig...Litt irriterende når de bruker 3 sek på å se deg, du tømmer et halvt magasin, han sprayer i 3 sekunder og du dør. Greit med en boost, men får være grenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...