Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill Hardcore. Sniping er digg der. Det er ikke KillCam, så du blir ikke avslørt om du dreper noen. Dog, nivået er nokså mye høyere der, så læringskurven er temmelig høy. Men du slipper runners da.

Hva er deres hardcore sniper build? Jeg er litt usikker på om det er verd å ha silencer på. Er det verd det?

Lenke til kommentar

Intervention er beste sniper i spillet akkurat som irl. Iallefall om man skal tro Discovery. Det er kanskje den vanskeligste sniperen og mestre grunnet mest idlesway og tilfeldig rekyl. Den er derimot mer nøyaktig enn de andre og som oftest trengs det kun et skudd. Dessuten synes jeg den ser kulest ut og høres best ut.

Beklager Norwenglishen oppi der, men kom ikke på et godt norsk ord.

Fikk endelig min første trippel igår..Hurra.

Lenke til kommentar

Syns hardcore HQ funker fint, men TDM liker jeg ikke (for så vidt ikke når det ikke er HC heller). Blir rett og slett for mye stress med FF på, ihvertfall på baner som inneholder mye hjørner. Rekker ikke se etter om en kar er på laget eller ikke før jeg skyter, så rask reaksjon har jeg rett og slett ikke. Men HQ funker som sagt fint, så slipper andre folk på laget å bli sure fordi de løper mellom deg og en fiende og blir truffet fordi de løp midt i skuddsonen.

Lenke til kommentar
Intervention er beste sniper i spillet akkurat som irl. Iallefall om man skal tro Discovery. Det er kanskje den vanskeligste sniperen og mestre grunnet mest idlesway og tilfeldig rekyl. Den er derimot mer nøyaktig enn de andre og som oftest trengs det kun et skudd. Dessuten synes jeg den ser kulest ut og høres best ut.

Beklager Norwenglishen oppi der, men kom ikke på et godt norsk ord.

Fikk endelig min første trippel igår..Hurra.

what he said.

Lenke til kommentar
Spele ein del hardcore og "runner" fungere no heilt fint! Einaste eg ikkje liker med hardcore er at det er få lite av det. Skulle likt å sett flere game mods på hardcore!

Runners fungerer fordi du kan løpe mot en fiende som skyter deg uten å dø, fordi du trenger seks eller sju kuler for å dø. I Hardcore kan du ikke det, fordi en eller to kuler dreper deg. Derfor virker det ikke.

Det å løpe rundt å knive folk bakfra fungerer jo alikevel, men det er jo bare din egen skyld at du ikke fulgte med bakover også.

Lenke til kommentar

No snakker eg ikkje om at du er skade. På hardcore dør du lettere sjølv med runner. Grunnen eg meiner at Runner fungere veldig bra på Hardcore er faktisk hastigheten og større område du får dekket innen liten tid. Du er kjappere mot spots, kan komme fort fram og ta fienden før dei reagere.

Sjølvsagt er mangen andre pearks bra. Den beste peark på Hardcore blir SitRep Pro (min meining) men at ikkje runnern fungere på hardcore er heilt feil.

Lenke til kommentar
Spill Hardcore. Sniping er digg der. Det er ikke KillCam, så du blir ikke avslørt om du dreper noen. Dog, nivået er nokså mye høyere der, så læringskurven er temmelig høy. Men du slipper runners da.

Hva er deres hardcore sniper build? Jeg er litt usikker på om det er verd å ha silencer på. Er det verd det?

Jeg vil si det er verdt det, for det er irriterende å bli sett når man skyter hvis motstanderne har UAV oppe.

Jeg bruker dette på hardcore:

Intervention med silencer

USP med tactical knife

Tactical Insertion

Smoke grenade

Sleight of Hand Pro

Cold Blooded Pro

Ninja Pro

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar

Irriterende sak.

Skulle prøve meg på surgical, dictator og perfectionist igår med brodenrn (1vs1 cage).

Tømte først et helt snipermagasin inn i duden, et skudd, respawn, kom tilbake og så skjøt jeg. Bomma ikke på et eneste skudd på intervention men fikk ikke noen tittel.

Prøvde samme med assault rifle m4, samme problem, ingen tittel.

HALP?

Lenke til kommentar

Har ikke lest noe om at dette er borte, men @discostu: Du er klar over at dere må gjøre det "public"? Dere kan ikke gjøre det i private game. Måten jeg har gjort det på tidligere er at jeg har gått inn, alene, trykket på 3d person cage match og så invitert en venn (siden man ikke kan starte 3d person cage match når man er i et party). Noen ganger kommer begge inn, andre ganger ikke.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...