St€rk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?) Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM. Vi gjør det i Cage og ingen dør Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva får man i sit rep pro? har du fått det allerede? har lyst på det selv, men tar vel lang tid:P Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 The Pro version makes enemy footsteps four times louder and makes you and your teammates' footsteps four times quieter, allowing you to better distinguish enemy movements, and from much further away than normal. The Pro version is unlocked after destroying 120 pieces of enemy equipment, meaning explosives--claymores or C4) or Tactical Insertions. Note that this perk obviously does not make its user or teammates silent to enemies (though the user will not hear their own footsteps or their teammates). Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det det man får av SitRep Pro? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Broren min har kjøpt den nye ps3 slim og har overført all sin info til den og jeg kjøpte den gamle ps3 hans. Den nye maskinen bråker litt mer en den skal og han skal kanskje bytte den og må da overøfre alt tilbake til den gamle jeg har fått. Hva skjer med alt jeg har gjort på mw2? mister jeg alle levlene jeg har kommet opp i siden broren min legger alt tilbake? vil ikke starte på nytt Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Broren min har kjøpt den nye ps3 slim og har overført all sin info til den og jeg kjøpte den gamle ps3 hans. Den nye maskinen bråker litt mer en den skal og han skal kanskje bytte den og må da overøfre alt tilbake til den gamle jeg har fått. Hva skjer med alt jeg har gjort på mw2? mister jeg alle levlene jeg har kommet opp i siden broren min legger alt tilbake? vil ikke starte på nytt PS3-relaterte spørsmål passer vel bedre inn i PS-Kafeèn? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Broren min har kjøpt den nye ps3 slim og har overført all sin info til den og jeg kjøpte den gamle ps3 hans. Den nye maskinen bråker litt mer en den skal og han skal kanskje bytte den og må da overøfre alt tilbake til den gamle jeg har fått. Hva skjer med alt jeg har gjort på mw2? mister jeg alle levlene jeg har kommet opp i siden broren min legger alt tilbake? vil ikke starte på nytt Nei, du mister ikke noe som har med internett å gjøre. Alle trofeer og internett "stats" beholdes, alt som er lagret på Hard disken mistes. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Er det det man får av SitRep Pro? Ja, med SitRep Pro blir fiendens skritt 4 ganger så høye, mens lagkameratenes skritt(og dine egne skritt) blir 4 ganger så stille. Endret 28. januar 2010 av Kornfleks Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 takk:) grunen til jeg også spurte her fordi det er MW statsene eg vil ha:) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis man stikker før spillet er ferdig, vil man da få poeng? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, men teller som tap. Og ikke noe matchbonus. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?)Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM. Vi gjør det i Cage og ingen dør Vil ikke si at SitRep pro er i nærheten av umulig å anskaffe, da jeg lett har fått den to ganger selv. Er bare å gå inn for å klare det, så går det ganske greit. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?)Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM. Vi gjør det i Cage og ingen dør Vil ikke si at SitRep pro er i nærheten av umulig å anskaffe, da jeg lett har fått den to ganger selv. Er bare å gå inn for å klare det, så går det ganske greit. Da jeg gikk inn for det datt den totale K/D ratioen fra 2,4 til 1,7, og nå har jeg destroyed 74 devices Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?)Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM. Vi gjør det i Cage og ingen dør Spill hardcore, folk camper noe sykt med claymores og diverse. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?)Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM. Vi gjør det i Cage og ingen dør Vil ikke si at SitRep pro er i nærheten av umulig å anskaffe, da jeg lett har fått den to ganger selv. Er bare å gå inn for å klare det, så går det ganske greit. Ingenting er umulig. Men noe er mer krevende enn andre. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lyst til å skaffe seg SitRep Pro (som er det ultimate perk?)Den er nesten helt umulig og få uten å jukse, så denne gangen tyr jeg til det. Hvis noen har PS3 og One Man Army, og har lyst til å få SitRep pro, send PM. Vi gjør det i Cage og ingen dør Hvordan får man spilt mot venner? Har pc-versjonen, og tror ikke det går her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jeg løper rundt med lightweight og marathon og caregranade og kniver folk. kjempemorro Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Trodde de hadde patcha den bugen der? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ikkke på ps3 hvertfall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå