Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Ja, ble kastet inn på en all-russian nå. Russisk host, tre streker (100-200 i ping), alt lagger, rart jeg dreper noen. Så blir det ny host, to streker, og får til slutt Client Command Overflow.

 

Når kommer dedi?

 

- Kommer med BFBC2.

 

Altså. aldri til Mw2.

 

Så litt på BFBC2, likte ikke helt gameplayet/animasjonen til spilleren. Var ikke så ''dynamisk'' som Mw2. Men skal likevel kjøpe det ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg akkurat opplevd den verste hackeren noensinne :O Det er en spiller på ditt eget lag, han kan drepe deg, men du kan ikke drepe han. Når han spawner på nytt hvis han dør, så spawner han sammen med resten av laget. Når han hadde airsupport oppe kunne vi ikke skyte de ned da de var fra vårt eget lag. Men fy faen, det var mer irriterende enn aimboter og wallhackere!

 

Faen ass, nå ble jeg smått irritert kjenner jeg..

Lenke til kommentar

Jeg har blitt beskyldt for wallhack flere ganger.. Med fmj og radaren er det ikke så veldig vanskelig å drepe folk gjennom vegger. Eller hvis du testskyter et skudd gjennom en vegg, så merker du jo på siktet når du treffer noen, da er det bare å plafre løs. Så være litt forsiktig med å beskylde folk for wallhack. (Hvis det da ikke er sinnsykt tydelig at det blir brukt)

Lenke til kommentar

Når man først spiller mener jeg det er ganske lett og se en kis som har wh med mindre han er god til å skjule det, obvious Wh folk blir spotta med en gang. Blir ofte beskyldt for å ha wh når jeg haxer gjennom totalt obvious plasser som f. eks garasjeporter og tynne tre-vegger hvor det er vanlig og campe bak.. Pleier somregel og bli så trist at jeg leaver gamet. Folk som du hører skyter mot deg lenge før du kommer rundt det evt. hjørnet eller opp den evt. trappa er ganske obvious.

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat opplevd den verste hackeren noensinne :O Det er en spiller på ditt eget lag, han kan drepe deg, men du kan ikke drepe han. Når han spawner på nytt hvis han dør, så spawner han sammen med resten av laget. Når han hadde airsupport oppe kunne vi ikke skyte de ned da de var fra vårt eget lag. Men fy faen, det var mer irriterende enn aimboter og wallhackere!

 

Faen ass, nå ble jeg smått irritert kjenner jeg..

Legg merke til at dette skjer for det meste med russere i spillet... Satans juksefolkeslag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...