michael691 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, ble kastet inn på en all-russian nå. Russisk host, tre streker (100-200 i ping), alt lagger, rart jeg dreper noen. Så blir det ny host, to streker, og får til slutt Client Command Overflow. Når kommer dedi? - Kommer med BFBC2. Altså. aldri til Mw2. Så litt på BFBC2, likte ikke helt gameplayet/animasjonen til spilleren. Var ikke så ''dynamisk'' som Mw2. Men skal likevel kjøpe det ^^ Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå har jeg akkurat opplevd den verste hackeren noensinne :O Det er en spiller på ditt eget lag, han kan drepe deg, men du kan ikke drepe han. Når han spawner på nytt hvis han dør, så spawner han sammen med resten av laget. Når han hadde airsupport oppe kunne vi ikke skyte de ned da de var fra vårt eget lag. Men fy faen, det var mer irriterende enn aimboter og wallhackere! Faen ass, nå ble jeg smått irritert kjenner jeg.. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 hadde faktisk en hacker i mitt game nå også... var bare wh men anyway, skulle gått ann å fått en iw fyr til å komme å specce han ingame... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har blitt beskyldt for wallhack flere ganger.. Med fmj og radaren er det ikke så veldig vanskelig å drepe folk gjennom vegger. Eller hvis du testskyter et skudd gjennom en vegg, så merker du jo på siktet når du treffer noen, da er det bare å plafre løs. Så være litt forsiktig med å beskylde folk for wallhack. (Hvis det da ikke er sinnsykt tydelig at det blir brukt) Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Når man først spiller mener jeg det er ganske lett og se en kis som har wh med mindre han er god til å skjule det, obvious Wh folk blir spotta med en gang. Blir ofte beskyldt for å ha wh når jeg haxer gjennom totalt obvious plasser som f. eks garasjeporter og tynne tre-vegger hvor det er vanlig og campe bak.. Pleier somregel og bli så trist at jeg leaver gamet. Folk som du hører skyter mot deg lenge før du kommer rundt det evt. hjørnet eller opp den evt. trappa er ganske obvious. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Litt morsomt når folk sier at de skal få deg banned for at du bruker WH (bruker ikke, har blitt baskyldt for det) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 folk som kun springer rundt med shield er pikk-irriterende faktisk. Eneste jegkan prøve på er å springe fra han og legge en claymore. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eg og ein venn prøver ofte å få alle dei andre sure. So me spelar SnD, sitter med skjold og thumber/Modell 1887 akimbo. So ventar me på å bli last alive.. So kjeme alle til oss og me dreper dei So f ownd! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 folk som kun springer rundt med shield er pikk-irriterende faktisk. Eneste jegkan prøve på er å springe fra han og legge en claymore. Prøvd å kaste en semtex på skjoldet? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bruker som sagt claymore.. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funker fint å skyte de i beina, eller bruke stun og løpe rundt de. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jeg løper bare rundt dem og sprayer og kniver jeg funker sånn typ 90% av tilfellene... Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nokon som joiner ffa i kveld, ca 19.00? I så fall, send meg brukernamn på pm. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva er deres rekord på "The Pitt"? Klarte å komme ned i 22.8 sec Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nokon som joiner ffa i kveld, ca 19.00? I så fall, send meg brukernamn på pm. PS3, X-BOX eller (haha) PC? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Off, eg suger på The Pit. Takla ikkje det drite der Men har vel so "godt" som ca 34.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 terminal syns jeg er den beste banen:) the pit er bra 1 mot 1 men ikke med mange på Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 the pit er bra 1 mot 1 men ikke med mange på Her snakker vi da om første oppdrag på spillet Jeg selv ligger på 33 sek. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå har jeg akkurat opplevd den verste hackeren noensinne :O Det er en spiller på ditt eget lag, han kan drepe deg, men du kan ikke drepe han. Når han spawner på nytt hvis han dør, så spawner han sammen med resten av laget. Når han hadde airsupport oppe kunne vi ikke skyte de ned da de var fra vårt eget lag. Men fy faen, det var mer irriterende enn aimboter og wallhackere! Faen ass, nå ble jeg smått irritert kjenner jeg.. Legg merke til at dette skjer for det meste med russere i spillet... Satans juksefolkeslag... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Wow. Bedømme et helt folkeslag for det de gjør online på MW2. Men jeg skjønner poenget. Russere bråker på micen og er ganske ufyselige sånn generelt online. Det er hvertfall mine erfaringer i flere spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå