Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Finnes dager hvor du eier alle og det finnes dager hvor du suger så hardt at du nesten gir opp.

 

Går ikke så bra i dag :(

 

Hadde en slik dag for litt siden. Etter 2-10, 1-19 og 5-21 ga jeg til slutt opp, og har ikke spilt siden da, med unntak av to runder i dag :p

 

Hater de dagene. Da er jeg er ofte ganske dum. Jeg har nemlig veldig lett for å bli revansjesugen og spille masse, men bare få dårlige stats.

 

De dagene jeg gjør det bra derimot, da blir jeg fort lei...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen dårlige dager jeg, bortsett fra de jeg ikke har nikotin i. Jeg har normalt modus, siget, også er det nikotinfri modus som gjør meg ekstremt hissig pushy og mister all aim.

 

Litt lei av å la andre spille på min nå, K/d går jo ikke opp! Har 1.52 nå tror jeg, men hadde jo lett vært over 2 om ikke den forbanna brodern skal spille når jeg går lei.

Lenke til kommentar

Det med Match Score er rare greier. I går havnet jeg i et game (TDM) hvor vi var kun to personer. Morsomt nok var vi på samme lag. Denne runden hadde allerede vart i noen minutter før jeg kom inn og vi hadde en solid ledelse på det andre tomme laget. Mot slutten av denne morsomme runden kom det plutselig mange folk inn. Jeg rakk å drepe fire stk før runden var over og jeg fikk mer enn 3000 poeng. Etterpå drepte jeg 27 stk og fikk under 3000 poeng. Det ble seier i begge rundene...

Lenke til kommentar

Yup. Merket lett når jeg prøvde GL før at jeg ikke mestret det noe særlig og fikk sjeldent gode stats.

Nå i det siste har jeg prøvd meg litt mer og er nå gaaaanske så presis med skuddene, selv på veldig store avstander og inn i vinduer osv. Er ikke ikke bare "noob" i tuben, krever litt presisjon.

Hadde runde med 69 - 12 igår

Lenke til kommentar
Skjønner ikke klaginga over noobtube. Spiller man HC kreves det uansett skills å være effektiv med tube. Hadde det vært OP hadde alle brukt det.

Fordi alle spiller HC ikkesant? Jeg liker HC, men man har ikke alle gamemodes der, og de jeg spiller med, vil som oftest spille normal, der tube er et problem.

 

Ikke alle bruker noe selvom det er OP heller, liker bedre å gå rundt med assault eller sniper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Har ingen dårlige dager jeg, bortsett fra de jeg ikke har nikotin i. Jeg har normalt modus, siget, også er det nikotinfri modus som gjør meg ekstremt hissig pushy og mister all aim.

Wow, ekkelt hvor det minner om meg selv.

Lenke til kommentar
Er ikke ikke bare "noob" i tuben[...]

 

Det jeg prøver å få frem. Hvis du noobtuber, skyter du bare med GL i hytt og pine, og får dårlige stats. Greit nok at det er irriterende for den du dreper når du først treffer, men likevel.

 

Når du derimot lærer GL å kjenne, og vet hvor du skal sikte, kan K/D'en din skyte rett til værs, og jeg forstår delvis hvorfor andre irriterer seg over det, men det er da like mye et våpen som alt annet.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett bare en ting utenom matchmaking, spawnsystem jeg hater i Mw2 og det er Glock 18 Akimbo. Det er latterlig. 2-3 skudd og du der død. Det er som en akimbo assault rifle som skyter en million ganger fortere >.<

 

Dere som bruker glock, hvorfor går dere ikke bare å spiller star wars?

Lenke til kommentar
MW2 er et slags WoW hvor du ranker og blir bedre dess mer du spiller selv om du har ingen skilzz what so ever. Enda en god grunn til å satse på BF BC2.

 

Ser du den store logiske bristen i det du skriver her? Om man spiller mye blir man såklart god. Om man kan i et spill, spille lite, og bli kjempegod er det som regel et ubalansert spill.

Lenke til kommentar
MW2 er et slags WoW hvor du ranker og blir bedre dess mer du spiller selv om du har ingen skilzz what so ever. Enda en god grunn til å satse på BF BC2.

 

Om man spiller mye blir man såklart god.

bedre*

 

Kjenner en som SUGER i alle spill, han synes det er morsomt, men han er elendig, og han kom til 70 i MW2.

 

Har suger fortsatt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...