Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Synest ranking på Modern Warfare 2 hjelper ein del og "pushe" folk vidre til og spele bedre og prøve ut nye strategier. Det får folk til å bruke flere forskjelige våpen og kanskje finne noko som passer best for seg sjølv.

Men meine at når dei lager våpen som GL bør dei vite konsekvensene av dem. Eg tru utviklerene tenkte seg ikkje helt om der og bør lage ein bedre løsning en den vi ser no.

Hva er GL?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke til å stikke under en stol at MW:2 er en annen type spill enn såkalte "rene" FPS-spill som CS. Sånn er det. Hvis man ikke liker måten det er bygget opp på, spill noe annet :)

Akkurat det har jeg tenkt å gjøre. Med BF BC2 rett rundt hjørne og RO: Heroes of Stalingrad senere i år, så har jeg mer enn nok FPS å kose meg med. Hvis MW2 er representativt for hva CoD serien har blitt så kommer jeg ikke til å bruke mer tid og penger på det. Jeg synes det er synd at de har "Wow'et" CoD så til de grader fordi alt annet er kjempebra (untatt mangel på ded.server for PC).

Lenke til kommentar

Det går vel litt på realismen i spelet, av og til så dør du på grunn av ting som du ikkje kunne ha gjort noke med. Det hjelper ikkje kor god du er til å skyte den dagen du trakker på ei mine.

Sjølv synest eg ikkje GL er så veldig bra i forhold til kva den kunne vært. I verkelegheita er GL mykje meir effektiv en i MW2 sidan du f.eks ikkje kan øydelegge veggar og slikt.

Dessutan er GL unøyaktige og treige i bruk så det er ikkje noke vanskeligare å ta ut nokon som bruker GL en det er å ta ut ein sniper.

Skal vi snakke om balanse i spelet så er det svært diskutabelt om chopper gunner eigentleg er rettferdig. Ikkje berre er det eir effektiv våpen som det krever særdeles lite skills for å kunne bruke men det gir også ein "urettferdig" fordel til dei som enten er flinke eller har hatt flaks med å få mange kills.

Men vi høyrer ikkje så mykje om at CG og AC130 burde vært fjerna frå spelet.

Lenke til kommentar
Grandad launcher? Bestefar launcher?

Edit: Why did you edit your post silenz.. Den var fun..

haha leif, sjekka bare for feil i launcher

@ the avatar

synes ikke CG blir feil pga det ikke er for ofte noen får det (1 min per game, (ok det er en del da xD)

men anyway så er det enkelt å ligge under et tak mens det durer over

Lenke til kommentar

GL er faktisk veldig presis og ikkje treig. Men under match der du har oppdrag som "plant the bomb" "defend the flag" osv hjelper det lite med sniper når dem "spam" plassen sån at du ikkje klare objective og andre laget vinner runden.

Eg sier det ikkje er umulig, men med mangen hodeløse kyllinger som springe rundt, er det nesten umulig at personen med GL ikkje klare å drepe folk. Ofte er det sån når 1 bruke det, kjem det flere senere og 2 min ingame har du 4 folk på kvar sitt lag med GL som spam spawn points for kills

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Så du spiller mye og blir bedre, men har fremdeles ingen skillz? What?

XP får du nesten uansett hvor dårlig du gjør det i en match. Så amatører vil alltid ranke og få våpen de aldri fortjener :p

Yay, fem personer med én Predator :cool:

Har testa dette litt og for å få XP så må du ha minst 1 kill før omgangen er ferdig. Om du ikkje har minst 1 kills så får du også 0 XP i match bonus sjølv om du har massevis av "assists" eller om du har fått poeng ved å plante bomba eller liknande.

Lenke til kommentar
Har testa dette litt og for å få XP så må du ha minst 1 kill før omgangen er ferdig. Om du ikkje har minst 1 kills så får du også 0 XP i match bonus sjølv om du har massevis av "assists" eller om du har fått poeng ved å plante bomba eller liknande.

Altså, ytterst få er så dårlige at de ikke klarer ét kill på en runde. Men på både MW2 og MW1 har jeg møtt personer som er 40 nivå høyere enn meg, gjerne i høyere prestige as well, og likevel er de håpløse.

@MadsFN: Gief! :D

Lenke til kommentar

Altså, ytterst få er så dårlige at de ikke klarer ét kill på en runde. Men på både MW2 og MW1 har jeg møtt personer som er 40 nivå høyere enn meg, gjerne i høyere prestige as well, og likevel er de håpløse.

@MadsFN: Gief! :D

Har skjedd med meg fleire gongar. Særlig ofte skjer dette når eg blir kasta inn i ein omgang når det er mindre en eit par minuttar igjen. Er ikkje alltid eg klarer å finne finne ein einaste fiende eingong før tida går ut. Og sjølv om eg gjer andre ting som skal gi XP så ender du alltid opp med 0 i total XP om du ikkje har fått eit registrert kill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...