Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke jeg, skulle kanskje gått ann å raportere til steam in-game, og det hadde kommet en admin å ordna opp. Har selv blitt beskylt for hack et par gangeer, og hadde det gått ann å kicke hadde jeg nok blitt det.

er sykt mange unger/noobs som ikke tåler å bli drept. eller se at en person har 30-3 på scoreboard...

Lenke til kommentar
ikke jeg, skulle kanskje gått ann å raportere til steam in-game, og det hadde kommet en admin å ordna opp. Har selv blitt beskylt for hack et par gangeer, og hadde det gått ann å kicke hadde jeg nok blitt det.

er sykt mange unger/noobs som ikke tåler å bli drept. eller se at en person har 30-3 på scoreboard...

HElt enig, sånne små unger på 10-13 som klikker fullstendig og whiner over voice chat

" You f***ing CHEATER". Blir så irritert, men hvis man argumenterer med de over voice chat kommer du ingen vei, fordi de ofte sitter med 2-3 små unger til over party og alle SKRIKER samtidig "You F***ing CHEATER!" Pleier egentlig aldri og bry meg om de, men har blitt så lei at jeg bare har løpt etter de/dem med hagle (runner class) og bare drept dem. Det er kos.

Lenke til kommentar

Det er bare sure, dårlige og eplekjekke fjortisser som sier at du hacker når du er veldig god. Møtt på maange sånna. Når jeg skyter de:

omg hax, i killed u first osv. Ganske lame men.. Kan ikke gjøre noe med det.

Selv har jeg merka stor delay (1+ sekunder) fra det jeg ser på PC'en min og killcamen til han som drepte meg, eksempler:

Jeg løper rundt hjørnet, men er 100% rundt hjørnet før han skyter meg , likevel dør jeg. På killcamen ser man at han skøt meg rett før jeg var bak veggen, men dør 1 sekund ETTER at han skjøt meg, noe alà; løp, skyt, løp mer, døden.

Også har jeg merka at de som har commando får alltid killet før meg om det blir kniv kamp. Jeg trykker og animasjonen er i gang, i det jeg treffer han dør jeg.

Vet ikke om det er bare meg men. Jeje.

Lenke til kommentar
Også har jeg merka at de som har commando får alltid killet før meg om det blir kniv kamp. Jeg trykker og animasjonen er i gang, i det jeg treffer han dør jeg.

Vet ikke om det er bare meg men. Jeje.

Commando Pro perken gjør alltid at du på mirakuløst vis hopper 6m fremover og eier dem med kniv, selvom du skyter dem 10 ganger i huet først :S Den burde bli fikset litt på.

Lenke til kommentar

Grunnen til at kill cam og du ser har ein anna avstand osv. er fordi at latencyen til hosten er rett og slett får høg. Ofte kan også prossesoren til host-en gjere at det lagger ingame med mye killstreaks i luften. Veldig få host til no som faktisk ikkje lagger med Chopper gunner i luften... Fårhåpentligvis blir ting bedre etter opdatering og patcher :=)

Lenke til kommentar

Er det opplastingshastighet som gjør at det er solid latency mon tro? Har f.eks. merka at endel spillere er nesten umulige å drepe, da de lagger helt grønnjævlig slik at de aldri er der du ser på skjermen din, mens de ikke har noen lag forhold til andre spillere. Altså lagger de for alle andre, men opplever ikke noe lag selv.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Ok, så det er nødvendigvis ikke cheat å få en haug med tactical nukes. Det er faktisk slik spillet er ment å være. I mine øyne gjør det ting bare værre.

MW2 er et slags WoW hvor du ranker og blir bedre dess mer du spiller selv om du har ingen skilzz what so ever. Enda en god grunn til å satse på BF BC2.

Lenke til kommentar
Ok, så det er nødvendigvis ikke cheat å få en haug med tactical nukes. Det er faktisk slik spillet er ment å være. I mine øyne gjør det ting bare værre.

MW2 er et slags WoW hvor du ranker og blir bedre dess mer du spiller selv om du har ingen skilzz what so ever. Enda en god grunn til å satse på BF BC2.

+1

Lenke til kommentar

Ikke til å stikke under en stol at MW:2 er en annen type spill enn såkalte "rene" FPS-spill som CS. Sånn er det. Hvis man ikke liker måten det er bygget opp på, spill noe annet :)

NB; Jeg mener ikke at det ikke er lov å diskutere rundt balansespørsmål som f.eks. "runner-spec" eller GL, men at det ikke er noe poeng å rakke ned på selve oppbyggingen av spillet.

Lenke til kommentar

Synest ranking på Modern Warfare 2 hjelper ein del og "pushe" folk vidre til og spele bedre og prøve ut nye strategier. Det får folk til å bruke flere forskjelige våpen og kanskje finne noko som passer best for seg sjølv.

Men meine at når dei lager våpen som GL bør dei vite konsekvensene av dem. Eg tru utviklerene tenkte seg ikkje helt om der og bør lage ein bedre løsning en den vi ser no.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det er deilig med et poengsystem som er slik at jeg kan ta meg en ukes pause, og fortsatt ha akkurat like mange poeng osv. som da jeg slapp. I Trackmania f.eks. kan man ikke ta pause, slutter man å spille et par måneder er det du gjorde siste halvåret bortkasta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...