Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du overdriver litt :) Jeg er prestige rank 50, og har opplevd nuke en 3-4 ganger. ;)

For å presisere: jeg spiller på PC. For å presisere ytterligere så spilte jeg kanskje ca 10 runder (etter hånballkampen i dag etter)og etter en lang pause fra MW2. Hva skjedde? Hver eneste runde endte i tactical nuke. Jeg skiftet server kanskje 5 ganger. Jeg overdriver ikke.

På konsoll er det sikkert ikke like mange cheaters.

Lenke til kommentar

Er ikke mange juksere der ute. Jeg har sett 1 helt sikkert, og 2-3 jeg er usikker på. Nuke er ikke noe som kommer ofte. Jeg fikk to på rappen her om dagen uten å jukse, men det var igrunn tilfeldig. Husk at man ikke trenger flere vanlige kills enn 6 for å kunne få nuke, dersom Harrier tar 4 og Chopper får 14 kills (nå skjer riktignok ikke det så ofte, så man må jo likevel ut og skyte etter chopper)

Lenke til kommentar
Tror du overdriver litt :) Jeg er prestige rank 50, og har opplevd nuke en 3-4 ganger. ;)

For å presisere: jeg spiller på PC. For å presisere ytterligere så spilte jeg kanskje ca 10 runder (etter hånballkampen i dag etter)og etter en lang pause fra MW2. Hva skjedde? Hver eneste runde endte i tactical nuke. Jeg skiftet server kanskje 5 ganger. Jeg overdriver ikke.

da må du ha vært EKSTREMT uheldig eller så var dem faktisk såppas gode :p

Jeg er prestige 6 lvl 60 ca og har definitivt ikke møtt flere enn 10 cheatere som jeg har merket ihvertfall... Men antall nukes mot meg har bare vært 2-3 så du hadde nok litt uflaks, men selv har jeg vel hatt nermere 30-40 nukes...

edit: tallet er nok sikkert nærmere 5 enn 10 på antall cheatere men men : p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hva faen skjer når folk tar EMP helt i begynnelsen av en kamp?! Ingen av dem har 15 kills på rad. Samme har skjedd med det plutselig er harriers i luften, etter sånn 1 minutt. Så ser man på stats, og den beste fra motstanderen har sånn 5-0-1 i stats! WTF?!

PS3 dette har hendt på.

Lenke til kommentar
Hva faen skjer når folk tar EMP helt i begynnelsen av en kamp?! Ingen av dem har 15 kills på rad. Samme har skjedd med det plutselig er harriers i luften, etter sånn 1 minutt. Så ser man på stats, og den beste fra motstanderen har sånn 5-0-1 i stats! WTF?!

PS3 dette har hendt på.

De tilkaller care package. Det er en airdrop crate som unlockes etter 4 kills. I den craten kan de få hvilken som helst killstreak, til og med tactical nuke!:)

Lenke til kommentar

da må du ha vært EKSTREMT uheldig eller så var dem faktisk såppas gode :p

Jeg er prestige 6 lvl 60 ca og har definitivt ikke møtt flere enn 10 cheatere som jeg har merket ihvertfall... Men antall nukes mot meg har bare vært 2-3 så du hadde nok litt uflaks, men selv har jeg vel hatt nermere 30-40 nukes...

edit: tallet er nok sikkert nærmere 5 enn 10 på antall cheatere men men : p

Jeg er "normal rank" 42, har brukt noen timer på å komme dit. Jeg har kun opplevd tactical nuke én eneste gang gang. Du loker Ketle. MW2 hater!!! Be gone! :ph34r:

Lenke til kommentar

Tactical Nuke er ingen cheat bare så du vet det. Og på en god dag trenger en faktisk ikke mer enn 7 "vanlige" kills før man kan gjemme seg i en busk å vente på at harrier/chopper gunner skal gjøre jobben med å skaffe de resterende 18 killsa. Bruker personen Danger Close skal jeg love deg den chopper gunneren feier unna slik at man får nuke. Er i grunn ikke så veldig vanskelig, krever bare at man holder seg i live for 7 kills og så finner et jævelig smart sted å gjemme seg. Vet ikke hvilken mode du spiller, men hvis du prøver f.eks Demolition (som er en sterkt undervurdert mode), domination eller team deathmatch så er det sjelden jeg ser nuke i de modusene. Tror jeg utelukkende har sett nuke i Ground War faktisk (sant, jeg har aldri spillt HC).

Lenke til kommentar

PS3 dette har hendt på.

De tilkaller care package. Det er en airdrop crate som unlockes etter 4 kills. I den craten kan de få hvilken som helst killstreak, til og med tactical nuke!:)

Nei, man kan ikke få nuke i care package.

Lenke til kommentar

Jer er 1. Prestige lvl. 48, og har fått Tactical nuke totalt 6 ganger. Jeg spiller utelukkende TDM, og bruker Harrier->Chopper Gunner->Nuke. Har opplevd å bli nuka 2 ganger. Så jeg skjønner ikke heeelt den "nuke-spamen" som visstnok foregår.

Jeg skal forresten prøve Hardline for Chopper Gunnern, men da bytter jeg til AUG tror jeg (fra M4A1+Stopping Power).

Lenke til kommentar
Jer er 1. Prestige lvl. 48, og har fått Tactical nuke totalt 6 ganger. Jeg spiller utelukkende TDM, og bruker Harrier->Chopper Gunner->Nuke. Har opplevd å bli nuka 2 ganger. Så jeg skjønner ikke heeelt den "nuke-spamen" som visstnok foregår.

Jeg skal forresten prøve Hardline for Chopper Gunnern, men da bytter jeg til AUG tror jeg (fra M4A1+Stopping Power).

Hva slags andre perks bruker du? Scavenger og Ninja?

Lenke til kommentar

Hva slags andre perks bruker du? Scavenger og Ninja?

Jeg bruker Scavenger Pro og Steady Aim Pro :)

Jeg har heller ikke opplevd sååå mye hacking, et par wallhacks og "Care Package run speed"-bugen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...