Berniy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 G18 er skikkelig kos^^ Har det som secondary på runner klassen min Såkalt "camping" er jo en del av spillet, i domintion og HQ Pro er det viktig og ha noen "camper's" for og holde baser og teritorier. Selv liker jeg og løpe rundt med Intervention og Quickscope folk, det er super morsomt Blir egentlig aldri sur hvis en fyr camper i et hjørne for seg selv, han klarer noen kills men får lav K/D. Hvis "Camper'n" er skilla og faktisk har lagt ut claymore's og beveger seg, samt guarder rundt der han sniper fra, får de lett høy ks^^ Når jeg spiller sniper liker jeg og holde et hus, tak og skyte alt som rører seg Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Alle vet? I såfall er det feil.. Tja, hvis du bare hadde sett litt bedre etter, hadde du kanskje forstått hva jeg mente. Kom ikke å fortell meg at du får 20 KS ofte ved å skyte randomly med GL. For i så fall tror jeg det ikke før jeg får se det. Oppsettet du beskriver, tyder på at du faktisk vet hva du gjør, til hvilket jeg siterer meg selv: Hvis du har litt skills med GL, derimot, kan du fort sanke killstreak rewards lett som bare det ..Som du så tydelig overså. Blir egentlig aldri sur hvis en fyr camper i et hjørne for seg selv, han klarer noen kills men får lav K/D. Jeg er den typen, og jeg klarer virkelig ikke å se hvordan 27-1 er dårlig K/D Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Grenade Launcher trenger man noe skills for og bruke. Ingenting er så chill som og aime et perfekt skudd gjennom vinduet på skidrow/afgan og få 4-5 kills på rappen. Du kan ikke løpe rundt som en bavian og skyte et og et skudd, bruker GL når jeg er 1 vs 5 stor fordel, mens de andre bare sprayer og klikker over Voice chat. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 G18 akimbo er et våpen som minner mye om noobtube - bare å trykke på knappen og sikte ca. i riktig retning og motspiller er død. På avstander under 100m får folk garantert kill med G18 akimbo så lenge de ser deg. Har vel ALDRI vunnet en face to face-duell mot en med dette våpnet til nå. Og jeg har snart 19000 kills...Kun mulig om de ikke ser meg. Tror ikke jeg du har helt snøring på hvor langt 100 meter er Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg synes faktisk at marathon/lightweight/commando er det verste med spillet og når du i tillegg får tactical knife så er det ufattelig irriterende. det burde de fjernet etter min mening, folk løper jo rundt som tullinger og kniver folk lett som ingenting og løper i tillegg vekk fra kuler. spiller med en fyr og han har 30+ kills på nesten hver runde og alt han gjør er å løpe rundt å knive folk og av og til skyter han noen. Endret 26. januar 2010 av johnny87 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis IW skulle fjerne alt folk synes var irriterende, hadde MW2 blitt veldig kjedelig Folk her inne sutrer fanden meg over alt! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hater n00btubere, noobtubere og campers er det verste med online spilling. Det ødelegger for andre. Men hvem bryr seg? Så spill noe annet da? Grenade Launcher krever faktisk litt skill. Det er ikke bare å skyte random. Jo, stort sett, det er bare å skyte random Det er det selvsagt ikke. Makan til overdrivelse. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle infinityward droppe alt som er plagsomt for folk hadde det ikke vert så mye spill igenn Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg synes Throwing Knife skulle hvert blandt stun og flashene.. Og ikke blant eksplosivene Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Du har ikkje bruk for Commando når du har tactical knife. Bruk heller Ninja pro Enig med ImJoacim4Life men nokre ting kan dei forandre :=) Endret 26. januar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Akimbo m93 er jo og ganske sykt på korte-mellom lange avstander. Vet ikke om dette eller G18 akimbo er best, noen som vet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 G18 akimbo er et våpen som minner mye om noobtube - bare å trykke på knappen og sikte ca. i riktig retning og motspiller er død. På avstander under 100m får folk garantert kill med G18 akimbo så lenge de ser deg. Har vel ALDRI vunnet en face to face-duell mot en med dette våpnet til nå. Og jeg har snart 19000 kills...Kun mulig om de ikke ser meg. om du merker at du blir tatt mye i nærkamp av G18 er det bare å finne fram haglen, du får alltid fyrt av et skudd med SPASen før G18 dreper deg, bare du treffer så er alt gudd Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg synes Throwing Knife skulle hvert blandt stun og flashene.. Og ikke blant eksplosivene BÅDE eksplosiver og throwing knife? Neitakk! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er jo greit å kunne stunne folk, for så å kaste kniv =) G18 akimbo er et våpen som minner mye om noobtube - bare å trykke på knappen og sikte ca. i riktig retning og motspiller er død. På avstander under 100m får folk garantert kill med G18 akimbo så lenge de ser deg. Har vel ALDRI vunnet en face to face-duell mot en med dette våpnet til nå. Og jeg har snart 19000 kills...Kun mulig om de ikke ser meg. om du merker at du blir tatt mye i nærkamp av G18 er det bare å finne fram haglen, du får alltid fyrt av et skudd med SPASen før G18 dreper deg, bare du treffer så er alt gudd På kort avstand føler jeg at m93 akimbo er like bra som en hagle. Er alltid instant kill, om mulig ett milisekund etter haglene. Men så tar det lengre tid å sikte etter å ha løpt med en hagle. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 hvilken gametype får e gmest poeng av? spiller for det meste demolition eller hva det heter:P Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg spiller Domination, men skal ikke påstå noe, da jeg ikke har prøvd så mange av de andre spilltypene. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har faktisk lurt på det samme, Vist du speler ut demolition (la andre laget plante bomben 1 gang, la tiden gå ut mest mulig får du fint over 12k i match point. Skal vist vere bra match point score med samme måte i HQ Pro og Sabotage. Men kva som gir mest vet eg faktisk ikkje Lenke til kommentar
ketle Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg spilte til lvl 29 før jeg ga opp. MP på PC er cheatparty deluxe. Jeg prøvde å spille en time i sted, men på alle "serverene" var det en cheater og ALLE maps ende med tactical nuke. Gleder meg veldig til BF BC2. Nå avinstallerer jeg MW2 på PC'n og kommer aldri til å spille det igjen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 kjøp deg ps3:) ingen cheatere her Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tror du overdriver litt Jeg er prestige rank 50, og har opplevd nuke en 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå