NightKeeper Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hater n00btubere, noobtubere og campers er det verste med online spilling. Det ødelegger for andre. Men hvem bryr seg? Så spill noe annet da? Grenade Launcher krever faktisk litt skill. Det er ikke bare å skyte random. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Grenade Launcher krever faktisk litt skill. Nei? Det er ikke bare å skyte random. Jo? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hater n00btubere, noobtubere og campers er det verste med online spilling. Det ødelegger for andre. Men hvem bryr seg? Så spill noe annet da? Grenade Launcher krever faktisk litt skill. Det er ikke bare å skyte random. Hvorfor skal jeg spille noe annet pga det lille der? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hater camping, unntaket er snipere som skal campe. Forstår ikke alt hatet over campers, greit nok om dere bare spiller TDM, men i mange modes skal man beskytte baser, og da hjelper det ikke å springe rundt som en idiot. Må gå inn litt forsiktig å kikke rundt alle hjørner, ikke bare springe inn som en tulling og whine når dere blir skutt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg prøvekjørte .50cal nå som jeg er vant til intervention... det var HELT JÆVELIG hehe... Men er vel en tillveningssak eller noe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Grenade Launcher krever faktisk litt skill. Nei? Det er ikke bare å skyte random. Jo? Selvsagt gjør kreves det litt skill. Posisjonering, erfaring fra banene, det er ikke bare å løpe rundt og skyte random, da blir du tatt på et blunk. Hater n00btubere, noobtubere og campers er det verste med online spilling. Det ødelegger for andre. Men hvem bryr seg? Hvorfor skal jeg spille noe annet pga det lille der? Vel siden du, iflg. deg selv, hater noobtubere, noobtubere og campers, som er en stor del av spillet, så kan du jo spille noe annet som tilfredsstiller deg. Virker jo som det er et stort irritasjonsmoment for ditt vedkommende.. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 spiller du bare hardcore da eller? Killcams pleier jo å være ganske avslørende på campere, og en camper i et hjørne som lurer meg en gang klarer det ikke neste runde Jeg spiller aldri hardcore. Veldig mange skipper killcam, og for de som skal være smarte å lure seg bak meg vil fort se at jeg vet hvor jeg skal plassere claymores Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Selvsagt gjør kreves det litt skill. Posisjonering, erfaring fra banene, det er ikke bare å løpe rundt og skyte random, da blir du tatt på et blunk. Tingen er at du har en gigantisk fordel ovenfor de som spiller med "skikkelige" våpen. Kan treffe et stort område rundt dem, og fortsatt drepe på 1 skudd. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tingen er at du har en gigantisk fordel ovenfor de som spiller med "skikkelige" våpen. Kan treffe et stort område rundt dem, og fortsatt drepe på 1 skudd. Dette har vi snakket om før. Alle vet at noobtubere ikke får noen god K/D av å nettopp noobtube. Hvis du har litt skills med GL, derimot, kan du fort sanke killstreak rewards lett som bare det, men det er da like mye en del av spillet som alle andre våpen. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skjønner ikke helt denne greia med at snipere MÅ campe, i følge de fleste i tråden her så MÅ snipere campe? Men det er jeg faktisk veldig uenig i. Selv løper jeg rundt med intervention og plukker folk ut, spiller du Core, er det ikke egentlig noen fordel å campe, i og med at killcamen vises og folk vil selvfølgelig holde et ekstra øye med den plassen, men jeg vil si det finnes 2 typer campere: 1. Den som sitter inne i et hjørne og ser veldig lite, og får 2-3 kills der. 2. Og den som står ute (gjerne på et tak) og plukker ned folk der ifra, men har også fortsatt stor sjangse til å bli tatt. Men beveger man seg litt der oppe og er litt god, kan man få en god killstreak. ------ Btw, enda ikke fått flytta TVen så må vente enda mer med spilling. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skjønner ikke helt denne greia med at snipere MÅ campe, i følge de fleste i tråden her så MÅ snipere campe? Da har du ikke lest skikkelig, gutt. Jeg er vel den eneste i forrige sniper-diskusjon som var for å campe. Du trenger ikke nødvendigvis å se lite og få 2-3 kill hvis du sitter i et hjørne. Det kommer helt an på hvilket hjørne du sitter i Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tingen er at du har en gigantisk fordel ovenfor de som spiller med "skikkelige" våpen. Kan treffe et stort område rundt dem, og fortsatt drepe på 1 skudd. Dette har vi snakket om før. Alle vet at noobtubere ikke får noen god K/D av å nettopp noobtube. Hvis du har litt skills med GL, derimot, kan du fort sanke killstreak rewards lett som bare det, men det er da like mye en del av spillet som alle andre våpen. Etter min erfaring så er det SYKT mye lettere å få posetiv stats med GL, one man army og danger close... Testa det ut for å få ferdig challengene til de perksa (jeg hater egentlig GL) Altså jeg fikk ac130 (11kils) 3 ganger på samme runde istad liksom... Så det krever mye mindre skills imo Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fårstår ikkje kvifor du prøve og defende GL. Eit bra våpen er enda bedre i hånden på folk som kan bruke det. Men lager ofte meir skader for andre i hender på dem som ikkje kan bruke dei. Vi kan diskutere da i år og dager å aldrig bli enig. Men eg meiner vertfall at GL i Modern Warfare 2 treng å bli ordnet litt på :=) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ...Alle vet at noobtubere ikke får noen god K/D av å nettopp noobtube.... Alle vet? I såfall er det feil..Jeg har et "retard oppsett" jeg spiller med fra tid til annen: Assault rifle m/Nade launcher One Man Army Pro Danger Close Pro Scrambler Det er ikke veldig sjeldent når jeg spiller dette oppsettet at jeg får killstreaks godt over 20. Og det er ikke en negativ ting å eventuelt bli drept når man er ferdig med killstreak rewards, da kan man bare starte på nytt. Har hatt 2 Chopper Gunners i samme runde flere ganger, og det er en mer effektiv måte å spille på enn å gå for maksimalt høy killstreak tror jeg. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Eneste som er irriterende med noobtubers er at i mange tilfeller så dør du selv om du dreper de først. Bortsett fra det kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvilke våpen/perks/whatever folk bruker. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hater n00btubere, noobtubere og campers er det verste med online spilling. Det ødelegger for andre. Men hvem bryr seg? Så spill noe annet da? Grenade Launcher krever faktisk litt skill. Det er ikke bare å skyte random. Jo, stort sett, det er bare å skyte random Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Min aller første runde med intervention sniper, gikk ikke så alt for dårlig men jeg er så ufattelig treg med å sikte! 5 eller 6 av killsa var med g18 da Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 G18 akimbo er ganske bra. Synest den har ekstremt bra acc. Liker ikkje å møte ein med g18 akimbo vist han ser meg først Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 den har vel ekstremt dårlig acc.. men pumper noe sykt med kuler så noe må jo bare treffe.. G18 akimbo er artig; det som er latterlig er når folk som springer med g18 akimbo klager på noobtoob og lignende.. akkurat like gale Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 G18 akimbo er et våpen som minner mye om noobtube - bare å trykke på knappen og sikte ca. i riktig retning og motspiller er død. På avstander under 100m får folk garantert kill med G18 akimbo så lenge de ser deg. Har vel ALDRI vunnet en face to face-duell mot en med dette våpnet til nå. Og jeg har snart 19000 kills...Kun mulig om de ikke ser meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå