Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 har akuratt svidd av 1600kr på prestige editon på platekompaniet. gleder meg til å få den i posten Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 er den noen steder hvor man kan forhåndsbestille hardened edt til under 899kr? snakker norske slik at jeg slipper å vente uke på å faktisk få spillet også da Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Finnes ikke prestige edition til PC? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ey, ble det utsatt forresten? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ey, ble det utsatt forresten? Bare til PC Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ey, ble det utsatt forresten? Bare til PC NEEEEEEIIIIII!!! hvor lenge da, det er så vidt jeg kommer til å klare og holde ut til 10 :cry: Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 til 24 da altså Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Har nå endret navnet på innlegget til Call of Duty Modernwarfare 2. Det vill nå si at allt om Call of Duty Mw2 kan bli postet her så vær så god og slå deg løs Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Finnes ikke prestige edition til PC? Det er ingen Prestige edition til PC. Bare den vanlige utgaven vil være tilgjengelig for PC. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Finnes ikke prestige edition til PC? Det er ingen Prestige edition til PC. Bare den vanlige utgaven vil være tilgjengelig for PC. Damnit! Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kanskje fordi ingen gir masse penger i støtte for å gjøre "special-things" for PC-plattformen. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 hva mener du med special things? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tenkte på det med Prestige edition og slikt. Altså Microsoft og Sony spytter ofte inn penger for å få eksklusive goder. Mens PC har ingen storebror til å hjelpe seg. Derfor kommer alltid PC sist i køen. (ikke alltid da men) Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 akkurat det du sier der, har jeg ofte tenktover, jeg synes også det er litt kjipt Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg må innrømme, jeg trodde MW2 kom ut 10 oktober, til jeg plutselig en dag oppdaget (noe jeg egentlig visste fra før) at amerikanerne skriver måneden først... Fem minutter etterpå finner jeg nyhetene om at PC-versjonen er utsatt til 24 nov... Jaja, skuff, men jeg skal ha det til PC. Det finnes ikke noe alternativ... bokstavalig talt. Må bare prøve å ikke se på videoer og reviews på nettet de to ukene, så jeg ikke får spoilet noen overraskelser... Forresten, så er jeg positiv til looken på våpnenen jeg har sett sålangt i in-game videoer. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg må innrømme, jeg trodde MW2 kom ut 10 oktober, til jeg plutselig en dag oppdaget (noe jeg egentlig visste fra før) at amerikanerne skriver måneden først... Fem minutter etterpå finner jeg nyhetene om at PC-versjonen er utsatt til 24 nov... Jaja, skuff, men jeg skal ha det til PC. Det finnes ikke noe alternativ... bokstavalig talt. Må bare prøve å ikke se på videoer og reviews på nettet de to ukene, så jeg ikke får spoilet noen overraskelser... Forresten, så er jeg positiv til looken på våpnenen jeg har sett sålangt i in-game videoer. Noen kommentarer? Det trodde faktisk jeg også, skuffa jeg da, da jeg merket at det kom ut 1 mnd senere Det fant jeg ut for 1 uke siden.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Legger denne i mine innlegg så jeg husker å bestille når det nærmer seg release Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som vet hvilke våpen som vil være med i spillet? Finnes det en liste eller noe sånt? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Denne siden her tror jeg nevner alle våpnene som vi er sikre på vi får. http://weplaycod.5forum.net/portal.htm?pid=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå